تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 67951

خودرو الکتریکی BYD Seal، برای رقابت با تسلا مدل ۳ آماده می‌شود

خودرو الکتریکی BYD Seal، برای رقابت با تسلا مدل ۳ آماده می‌شود

خودرو الکتریکی BYD Seal، برای رقابت با تسلا مدل ۳ آماده می‌شودشرکت بزرگ چینی بی وای دی به دنبال عرضه خودرو الکتریکی BYD Seal جهت رقابت با سدان پرفروش تسلا مدل ۳ است. در ادامه تصاویر آن را مشاهده کنید…

خودرو الکتریکی BYD Seal، برای رقابت با تسلا مدل ۳ آماده می‌شود

شرکت بزرگ چینی بی وای دی به دنبال عرضه خودرو الکتریکی BYD Seal جهت رقابت با سدان پرفروش تسلا مدل ۳ است. در ادامه تصاویر آن را مشاهده کنید.

شایعات حکایت از این دارند که شرکت BYD در آینده یک سدان تمام برقی با نام Seal را معرفی خواهد کرد. خودرو الکتریکی BYD Seal می‌تواند نزدیک‌ترین رقیب به تسلا مدل ۳ باشد.

رندر خودرو الکتریکی BYD Seal

«گرگ کیبل» (Greg Kable)، ژورنالیست حوزه خودرو به‌تازگی رندرهایی غیررسمی از سدان الکتریکی مذکور به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که این خودروی جدید به‌زودی معرفی خواهد شد. وی همچنین به این نکته اشاره داشته که احتمالاً BYD Seal تحت یک برند ممتاز جدید از این خودروساز چینی روانه بازار خواهد شد.

تصاویر این خودرو بسیار جذاب به نظر می‌رسند و شباهت‌هایی به بی وای دی هان (BYD Han) و همچنین نیو ET5 که در اواخر ۲۰۲۲ به عرضه می‌رسد، به وضوح قابل مشاهده است.

رندر خودرو الکتریکی BYD Seal

در ماه ژانویه گذشته Xchuxing تصاویری از نمونه اولیه خودرو الکتریکی BYD Seal با پوشش استتاری را لو داده بود. در آن زمان گفته می‌شد که این خودروی برقی دارای درب‌های بدون فریم و سقف تمام شیشه‌ای خواهد بود. Xchuxing مدعی بود که بی وای دی سیل به سری اوشن – Ocean (همچنان تحت برند BYD) تعلق دارد و بر پایه پلتفرم e-Platform 3.0 که اولین بار برای توسعه بی وای دی دلفین مورد استفاده قرار گرفت، ساخته می‌شود.

استفاده از پلتفرم e-Platform 3.0 به این معنی است که BYD Seal به بلید باتری (Blade Battery) شرکت بی وای دی و سیستم برق ۸۰۰ ولت مجهز خواهد بود. همچنین شعاع حرکتی آن به ۷۰۰ کیلومتر می‌رسد و از سیستم دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ متحرک بهره می‌برد.

رندر خودرو الکتریکی BYD Seal

همچنین بخوانید:

بی وای دی Destroyer 05 ؛ ناوشکن پلاگین هیبرید چینی

در هر صورت، باید منتظر اخبار رسمی درباره خودرو الکتریکی BYD Seal ماند. BYD در سال ۲۰۲۱ موفق به فروش ۶۰۰ هزار دستگاه خودروی برقی شده بود که رشدی ۲۳۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آید. حتی اعلام کرد که دو برابر شدن حجم فروش خود و افزایش آن تا ۱.۱ یا ۱.۲ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ را پیش‌بینی می‌کند. حالا این شرکت چینی به دنبال عرضه خودرو الکتریکی BYD Seal است تا به موفقیت عظیمی دست پیدا کند و تسلا مدل ۳ پرفروش را به چالش بکشد. حتی شاید بی وای دی Seal مشابه بی وای دی تانگ (Tang) به بازار اروپا نیز راه پیدا کند.

منبع :InsideEVs

byd-seal-tesla-model3-competitor

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.