تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
کد خبر : 70569

خودرو افسانه‌ای نیسان ۱۸۰SX، به زیباترین ماشین پلیس جهان تبدیل می‌شود

خودرو افسانه‌ای نیسان ۱۸۰SX، به زیباترین ماشین پلیس جهان تبدیل می‌شود

خودرو افسانه‌ای نیسان ۱۸۰SX، به زیباترین ماشین پلیس جهان تبدیل می‌شودنیسان ۱۸۰SX یک کوپه جذاب ژاپنی است که پس از کنار گذاشتن خلاف‌های خود، قصد دارد تا امنیت را برقرار کند و به یک ماشین پلیس ترسناک تبد..

خودرو افسانه‌ای نیسان ۱۸۰SX، به زیباترین ماشین پلیس جهان تبدیل می‌شود

نیسان ۱۸۰SX یک کوپه جذاب ژاپنی است که پس از کنار گذاشتن خلاف‌های خود، قصد دارد تا امنیت را برقرار کند و به یک ماشین پلیس ترسناک تبدیل شود.

از نیسان سیلوا و اسکای لاین GT-R تا خودرو تازه وارد ۴۰۰Z، همه گی جزو بهترین‌های نیسان هستند اما وقتی که به سراغ خودروهای JDM می‌رویم، شاید فقط نیسان ۱۸۰SX باشد که بتواند تعریف کلاسیک و اسپرت بودن را به طور همزمان نشان دهد. ولی اگر شما بخواهید فقط یکی از این خودروها را به ناوگان پلیس وارد کنید، کدام را انتخاب خواهید کرد؟ در ادامه، یکی از گزینه‌های شما را تصویرسازی می‌کنیم.

معرفی نیسان ۱۸۰SX در قامت ماشین پلیس

نیسان 180SX

جان پامفری (Jon Pumfrey) که در اینستاگرام با نام « dm_jon» شناخته می‌شود، در آخرین پروژه خود، یک نیسان ۱۸۰SX را به ماشین پلیس تبدیل کرده است. هرچند که دیدن این خودرو در ناوگان پلیس، ممکن نخواهد بود و این پروژه، صرفا یک کار تبلیغاتی است. همانطور که مشاهده می‌کنید، می‌توانید عبارات «پلیس»، «۹۱۱» و «برای خدمت و محافظت از مردم» (to protect & serve) را بر روی بدنه آن مشاهده کنید. همچنین رنگ آمیزی این خودرو بر اساس ماشین پلیس‌های آمریکایی انجام شده.

نیسان 180SX

نیسان 180SX
نیسان 180SX
نیسان 180SX
نیسان 180SX
نیسان 180SX
نیسان 180SX
نیسان 180SX

متاسفانه در حالی که اکثر طرفداران مشتاق دیدن پیشرانه و دیگر تقویت‌ها و تیونینگ‌های نیسان ۱۸۰SX بودند، این تیونر از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.

اما بیایید و به قابلیت‌های عجیب پیشرانه نیسان ۱۸۰SX نگاهی داشته باشیم.

این خودرو طی ده سال و بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ در خط تولید شرکت نیسان قرار داشت و از پلتفرم و شاسی نیسان S13 بهره می‌برد. پیشرانه‌های مختلفی مثل موتورهای CA18 با ظرفیت ۱.۸ لیتر و KA24E با حجم ۲ لیتر و نسل بعدی و پیشرفته‌تر این موتور یعنی KA24DE با ظرفیت ۲ لیتر و مجهز به توربو شارژ، روی این خودرو نصب می‌شدند. این پیشرانه‌ها در کنار گیربکس دستی ۵ سرعته و گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته به بازار عرضه شده بودند. این گیربکس‌ها می‌توانستند قدرت ۱۳۸ تا ۲۰۲ اسب بخار را مستقیما به چرخ‌های عقب خودرو منتقل کنند.

نیسان 180SX

بد نیست بدانید که نیسان SX180، خودرو محبوب جوانان آمریکایی بود و در اروپا هم فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

دیگر مطالب جذاب:

فورد F-150 پلیس ۲۰۲۱ معرفی شد؛ آشنایی با تنها پیکاپ مناسب تعقیب و گریز

ماشین پلیس جدید دبی، جدیدترین شاهکار سازنده لایکن هایپر اسپرت است + ویدئو

هیجان انگیزترین ماشین پلیس های جهان؛ از آئودی TT تا پورشه ۹۱۱

منبع :autoevolutionمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.