تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 71114

خودروی چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۵.۹ ثانیه‌ای دارد!

خودروی چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۵.۹ ثانیه‌ای دارد!

خودروی چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۵.۹ ثانیه‌ای دارد!انتظارها برای تولید کانسپت جذاب شرکت Voyah که Dreamer نام دارد به‌سر رسید و این خودروی غول‌پیکر از کلاس MPV به‌زودی وا..

خودروی چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۵.۹ ثانیه‌ای دارد!

انتظارها برای تولید کانسپت جذاب شرکت Voyah که Dreamer نام دارد به‌سر رسید و این خودروی غول‌پیکر از کلاس MPV به‌زودی وارد بازار می‌شود.

شب گذشته از خودروی چندمنظوره Voyah Dreamer از سگمنت MPV، در قالب نسخه تولیدی در ووهان چین رونمایی شد. به‌نظر می‌رسد این محصول سریع‌ترین MPV تولیدی در بازار باشد که شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت ۵.۹ ثانیه طی می‌کند.

پیش از این، انتظارها برای عرضه Dreamer، از زمان رونمایی کانسپت فوق‌العاده و مجلل این خودرو که طی سال گذشته در گوانگژو اتفاق افتاد و هم‌چنین نسخه نهایی تولیدی آن شدت گرفته بود.

مانند بسیاری از خودروهای کلاس MPV، قسمت جلویی با بهره‌گیری از جلوپنجره‌های بزرگ کرومی قابل تشخیص است. علاوه بر این، در پوشش بیرونی این خودرو از دو لایه رنگ استفاده شده و از لحاظ ارتفاع، Dreamer به طرز باورنکردنی به زمین نزدیک است.

خودرو چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب 0-100 کمتر از 5.9 ثانیه‌ای دارد!

Voyah برای عرضه Dreamer رویاهای بزرگی در سر دارد

خودروی چندمنظوره دریمر در ابعاد، با ۵۳۱۵ میلی‌متر طول، ۱۹۸۵ میلی‌متر عرض و ۱۸۲۰ میلی‌متر ارتفاع، محصولی بزرگ و جادار است. فاصله ۳۲۰۰ میلی‌متری بین دو محور آن بدین معنا است که فضای داخلی این خودرو برای هفت سرنشین کافی بوده که به‌وسیله صندلی‌های کاپیتانی در دو ردیف اول و یک نیمکت برای سه نفر در عقب فراهم شده است. در این میان، حتی فضای کافی برای قرارگیری چهار چمدان ۲۴ اینچی در هر ردیف صندلی وجود دارد که دریمر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای پرتعداد تبدیل کرده است.

خودرو چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب 0-100 کمتر از 5.9 ثانیه‌ای دارد!

از سوی دیگر، می‌توانید یک مدل چهار نفره لوکس اوبر از محصول دریمر را انتخاب کنید که به ادعای کمپانی Voyah، به یک دفتر سیار شباهت دارد.

مانند دیگر خودروی شرکت Voyah که FREE نام دارد، دریمر نیز به صفحه‌نمایش سه‌گانه در جلو، گرمکن صندلی‌ و ماساژور در ردیف جلو، سیستم تعلیق بادی و سیستم صوتی DYNAudio مجهز خواهد بود. ضمن اینکه در کنار این تجهیزات، درب‌های برقی کشویی سرنشینان عقب نیز به چشم می‌خورد. بخش وسیعی از تریم داخلی این خودرو نیز با چرم مصنوعی OEKO-TEX دوخته شده است.

چیپست کوالکام ۸۱۵۵، قابلیت اتصال به شبکه ۵G و به‌روزرسانی هوایی، Voyah Dreamer را در زمره خودروهای به‌روز در زمینه فناوری قرار می‌دهد. رانندگی با کمک سطح +L2 از جمله کروز کنترل تطبیقی و دستیار نگه‌دارنده در بین خطوط در کنار قابلیت پارک با کنترل از راه دور و تشخیص حرکت نیز از دیگر ویژگی‌های جذاب محصول Voyah به‌شمار می‌روند.

خودرو چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب 0-100 کمتر از 5.9 ثانیه‌ای دارد!

در زیر کاپوت، دریمر در دو فرم تمام برقی و EREV (با محدوده پیمایشی بالاتر) در دسترس است. نسخه‌ EV از پیشرانه‌های دوقلوی ۱۶۰ کیلوواتی استفاده می‌کند که در هر محور، قدرتی معادل ۳۲۰ کیلووات و گشتاور ۶۲۰ نیوتون‌متری را تولید کرده که شتاب‌گیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۵.۹ ثانیه ممکن کرده است. این ویژگی باعث شده تا دریمر در جایگاه سریع‌ترین MPV از زمان عرضه مرسدس بنز AMG-R63 قرار گیرد.

در نسخه EREV، یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ وظیفه انتقال شارژ باتری را ایفا می‌کند، این در حالی است که موتورهای دوقلو با خروجی ترکیبی کمتر از ۲۹۰ کیلووات و گشتاور ۶۱۰ نیوتون‌متر، دریمر را در مدت زمان ۶.۹ ثانیه (یک ثانیه کندتر) به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

طبق ادعای Voyah، محدوده پیمایشی سری EV دریمر، ۶۰۰ کیلومتر است که در سری EREV به ۷۰۰ کیلومتر نیز خواهد رسید. هر دو نسخه به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسند و به‌ترتیب وزنی معادل ۲۶۲۵ کیلوگرم و ۲۵۴۰ کیلوگرم دارند.

خودرو چینی Voyah Dreamer با ابعاد غول پیکر، شتاب 0-100 کمتر از 5.9 ثانیه‌ای دارد!

Voyah Dreamer در شش رنگ، از جمله بنفش تیره قابل انتخاب خواهد بود. در داخل کابین نیز دو تریم با رنگ‌های قهوه‌ای روشن و کرم در دسترس هستند. قیمت این MPV عظیم‌الجثه از ۶۰ تا ۷۵ هزار دلار ذکر شده و گزینه سفارشی چهار نفره نیز از ۹۴ هزار دلار شروع خواهد شد.

دریمر در کلاس MPV برقی با محصولات مورد انتظار Denza، Zeekr و Hongqi رقابت خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.