تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
کد خبر : 70367

خط تولید میتسوبیشی پاجرو به کارخانه ساخت دستمال توالت تبدیل می‌شود

خط تولید میتسوبیشی پاجرو به کارخانه ساخت دستمال توالت تبدیل می‌شود

خط تولید میتسوبیشی پاجرو به کارخانه ساخت دستمال توالت تبدیل می‌شودکارخانه تولیدکننده شاسی بلند آفرودی میتسوبیشی پاجرو به‌زودی به خط تولید دستمال توالت تبدیل خواهد شد! در ادامه جزئیات بیشتری را بخوانید..

خط تولید میتسوبیشی پاجرو به کارخانه ساخت دستمال توالت تبدیل می‌شود

کارخانه تولیدکننده شاسی بلند آفرودی میتسوبیشی پاجرو به‌زودی به خط تولید دستمال توالت تبدیل خواهد شد! در ادامه جزئیات بیشتری را بخوانید.

خودروی آفرودی نمادین میتسوبیشی پاجرو، سال گذشته به چند دلیل با کمترین سر و صدا از خط تولید خارج شد. جدا از فروش ضعیف، این شاسی بلند از سال ۲۰۰۶ به بعد بازطراحی اساسی نشده بود که یکی از عوامل اصلی در کاهش استقبال از آن به شمار می‌رفت.

میتسوبیشی پاجرو

فروش کارخانه پاجرو به شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی

پس از اینکه مقامات استانی و محلی متوجه شدند که میتسوبیشی هیچ برنامه‌ای برای کارخانه تولیدکننده پاجرو در ساکاهوگی ندارد، از این خودروساز ژاپنی تقاضا کردند که این کارخانه را در راستای اشتغال‌زایی به فروش برساند. به گزارش Nikkei Asia، میتسوبیشی حالا کارخانه ساکاهوگی را با قیمت حدود ۴ میلیارد ین (معادل بیش از ۳۳ میلیون دلار) به شرکت «دایو پیپر» (Daio Paper) فروخته است.

شرکت دایو پیپر، خط تولید میتسوبیشی پاجرو را به خط تولید محصولات بهداشتی کاغذی شامل دستمال کاغذی و دستمال توالت تبدیل خواهد کرد. در نزدیکی این کارخانه، یک کارخانه کاغذسازی وجود دارد که توضیحی بر تمایل دایو پیپر برای بهره‌گیری از کارخانه ساکاهوگی است. گفتنی است که دایو پیپر ۳۰ درصد از بازار دستمال صورت و توالت در ژاپن را در اختیار دارد.

وضعیت عرضه نسل جدید میتسوبیشی پاجرو

نسخه نهایی میتسوبیشی پاجرو

در ابتدا گفته می‌شد که میتسوبیشی و نیسان با همکاری یکدیگر نسل جدید میتسوبیشی پاجرو را بر پایه نیسان پاترول توسعه خواهند داد. در این بین، حالا که صحبت از پاترول به میان آمد، باید گفت که احتمالاً مدل ۲۰۲۴ این شاسی بلند یک پیشرانه V6 توئین توربو را جایگزین پیشرانه V8 تنفس طبیعی کنونی خواهد کرد تا خروجی و بازدهی پیشرانه را هرچه بیشتر بهبود ببخشد.

همچنین بخوانید:

نسخه Black Edition میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ معرفی شد

با این حال، «اون تامسون» (Owen Thomson)، مدیر ارشد استراتژی محصولات بخش استرالیای میتسوبیشی، امیدها برای بازگشت میتسوبیشی پاجرو را ناامید کرده است. وی در گفتگو با نشریه استرالیایی حوزه خودرو Drive، اظهار داشته که به این زودی‌ها نسل جدیدی از این شاسی بلند روانه بازار نخواهد شد. همچنین وقتی از او درباره همکاری با نیسان برای توسعه نسل جدید مبتنی بر پاترول پرسیده شده، او از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.

منبع :Autoevolutionمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.