تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 593290

خزعلی با دولابی تماس گرفت

خزعلی با دولابی تماس گرفت

خزعلی با دولابی تماس گرفت به گزارش منیبان، انسیه خزعلی در صفحه توییتر خود نوشت: "مطلبی تحت عنوان استقلال مالی زنان منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی در فضای مجازی می‌چرخد که تعجب مرا برانگیخت چرا که استقلال مالی زنان در صریح قرآن و سیره معصومین از چهارده قرن پیش مورد تاکید بوده است." وی

خزعلی با دولابی تماس گرفت

به گزارش منیبان، انسیه خزعلی در صفحه توییتر خود نوشت: "مطلبی تحت عنوان استقلال مالی زنان منتسب به آقای حاج ابوالقاسم دولابی در فضای مجازی می‌چرخد که تعجب مرا برانگیخت چرا که استقلال مالی زنان در صریح قرآن و سیره معصومین از چهارده قرن پیش مورد تاکید بوده است."

وی در توییت دیگری ادامه داد: "طبعا چنین تصویری را به حقیقت نزدیک ندانسته و طبق تجربه‌ای که در عمر کوتاه این دولت داشتم آن را حاصل تحریف و تقطیع رسانه‌ها می‌دانستم؛ لذا تصمیم گرفتم مستقیماً مطلب را از ایشان بشنوم."

خزعلی درباره مسائل مطرح شده در تماس تلفنی خود و تاکیدات حاجی ابوالقاسم دولابی، توضیح داد: "در صحبت تلفنی، ایشان بر چند مساله تاکید کردند؛ ابدا صحبت ‎استقلال مالی زنان مطرح نبوده است. مسئله وظیفه مرد در تامین مخارج زندگی مورد تاکید بوده و اینکه نباید چنین امری به زنان تحمیل شود. مسئله مشورت و همدلی در تصمیمات زندگی مشترک و پرهیز از مستقل عمل کردن مدنظر بوده است. طغیان اختصاص به زن نداشته و زوجین را مخاطب داشته است. تک روی و بارهای غیر متوازن در وظایف هر یک از مرد یا زن، موجب از بین رفتن مودت و رحمت که اساس زندگی مشترک است، می شود."

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری همچنین در ادامه افزود که حاجی ابوالقاسم دولابی ویدئوی صحبتهای "بدون تحریف" خود را برای وی ارسال کرده است که آن ویدئو از اینجا قابل مشاهده است./ ایسنا

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.