تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 584860

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر پرند

خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر پرند

 پرند به عنوان یکی از مناطق حومه شهر تهران، در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و افراد زیادی علاقه مند به خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر پرند شده اند. املاک پرند که در این شهر واقع شده اند، دارای انواع مختلفی می باشند. فارغ از انواع این ملک

 پرند به عنوان یکی از مناطق حومه شهر تهران، در سال های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و افراد زیادی علاقه مند به خرید و فروش مغازه و زمین تجاری در شهر پرند شده اند. املاک پرند که در این شهر واقع شده اند، دارای انواع مختلفی می باشند. فارغ از انواع این ملک های تجاری و مسکونی، همه املاک در 7 فاز مختلف شهر پرند واقع شده اند که هر کدام از این فازها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

شاید برای برخی از افراد این سوال مطرح شود که کدام فاز از املاک پرند، مناسب تر می باشد؟ در پاسخ به این سوال شما قصد داریم در مورد فازهای مختلف املاک پرند، ویژگی های آن ها، امکانات و … آن ها صحبت کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید و فروش خانه و آپارتمان در شهر پرند را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

معرفی فازهای مختلف شهر پرند

شهر پرند از جمله شهرهای نزدیک به شهر تهران بوده که امکان دسترسی راحت به تهران را برای مردم خودش فراهم کرده است. در حال حاضر، بسیاری از مردمی که قادر به خرید خانه و آپارتمان در شهر تهران نمی باشند، به سمت خرید املاک پرند روی آورده اند.

شهر پرند دارای فازهای مختلفی بوده که هر یک از این فازها، امکانات و ویژگی های خاص خودشان را دارند. 7 فاز در شهر پرند وجود دارند که هر کدام می توانند برای خرید و فروش خانه و آپارتمان در شهر پرند ایده آل باشند.

فاز 0 تا 3 شهر پرند، مسکونی و تجاری بوده و شامل خانه های ویلایی و آپارتمان های شرکتی و سنددار و شخصی ساز است. فاز 4 و 5 و 6 شهر پرند، به صورت مسکن مهر می باشد و امکان خرید آپارتمان های ارزان قیمت در این فاز از شهر پرند وجود دارد.

کدام فاز از شهر پرند برای خرید آپارتمان های مسکونی بهتر است؟

اولین گروه از افرادی که برای خرید ملک به شهر پرند مراجعه می کنند، افرادی هستند که به دنبال خرید آپارتمان های مسکونی در شهر پرند می باشند. هر یک از فازهای مختلف شهر پرند، امکان خرید آپارتمان های مسکونی را فراهم کرده است. شما می توانید بر اساس بودجه و نوع خانه و آپارتمانی که مد نظر دارید، در هر یک از فازهای شهر پرند، اقدام به خرید آپارتمان های مسکونی نمایید.

‌مجموعه املاک پرند با ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش خانه و آپارتمان در شهر پرند، امکان خرید انواع خانه ها و آپارتمان ها را در این شهر فراهم کرده است. در صورتی که نمی دانید دقیقا در کدام فاز آپارتمان خریداری کنید، می توانید با کارشناسان این مشاور املاک پرند، در ارتباط باشید.

معرفی فازهای مختلف شهر پرند

بهترین فاز برای خرید املاک پرند به صورت سنددار و شرکتی

بسیاری از افراد به دنبال خرید املاک پرند به صورت سنددار و شرکتی می باشند. این گروه از افراد می توانند اقدام به خرید خانه و آپارتمان های مسکونی در فاز 0 تا 3 کنند. اکثر آپارتمان ها و املاک مسکونی و تجاری فاز 0 تا 3 به صورت سنددار و شرکتی هستند.

به همین خاطر، جزء املاک مسکونی و تجاری لوکس شهر پرند شناخته می شوند. در صورتی که به امکانات رفاهی بیشتری نیاز دارید، به شما توصیه می کنیم که به دنبال خرید آپارتمان و خانه در فاز دو و سه باشید. در فاز صفر و یک نیز امکانات رفاهی نسبتا خوبی ارائه می شود؛ اما در حال حاضر فاز دو و سه از لحاظ امکانات رفاهی موفق تر از فازهای دیگر بوده است.

اگر به دنبال خانه های ویلایی هستید؛ به سراغ این فاز از املاک پرند بروید!

گروهی از افراد علاقه مند به خرید آپارتمان و خانه های برج مانند در شهر پرند نیستند. خرید خانه ویلایی در پرند، از دغدغه های برخی از افراد می باشد، به خصوص اگر سنی از آن ها گذشته باشد! خوشبختانه، شهر پرند از جمله شهرهایی است که امکان خرید خانه های ویلایی کوچک تا بزرگ را برای مردم فراهم کرده است.

در فاز 2 بیشترین تراکم خانه های ویلایی در شهر پرند وجود دارند. خانه های ویلایی واقع شده در این فاز از شهر پرند، دارای متراژهای مختلفی می باشند و حتی تا 400 متر نیز می رسند. امکان خرید خانه ویلایی با قیمت مناسب در این فاز از شهر پرند وجود دارد.

بودجه کم و خرید آپارتمان در پرند

افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دلیل داشتن بودجه کم، قادر به خرید خانه و آپارتمان مسکونی در شهر تهران نیستند. این افراد برای فراهم کردن اسکان خودشان، مجبور به خرید املاک پرند می شوند. البته شهر پرند در کنار اینکه، امکانات فراوانی به مردم ارائه می کند، دارای آب و هوای فوق العاده خوبی است و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نمی توانند آب و هوای آلوده تهران را تحمل کنند.

در صورتی که بودجه کمی برای خرید املاک مسکونی در پرند دارید، توصیه می کنیم که به سراغ املاک پرند فاز4  و املاک پرند فاز5 و املاک پرند فاز6 شهر پرند بروید. در این سه فاز از شهر پرند، آپارتمان های مسکونی مسکن مهر قرار داده شده اند که با قیمت مناسب و بودجه پایین قابل خریداری هستند. البته امکان خرید خانه شخصی ساز و سنددار با قیمت مناسب از طریق فازهای مختلف دیگر نیز وجود دارد و فقط شما باید اقدام به بررسی قیمت ها از طریق ‌مجموعه املاک پرند کنید.

 

بهترین فاز پرند برای خرید ملک های تجاری

در صورتی که قصد خرید و فروش ملک تجاری و مغازه در شهر پرند را دارید، همه فازها مناسب شما هستند. زیرا هر یک از فازها نیاز به خدمات رفاهی و تجاری دارند و این موضوع برای شما مزیت بسیار زیادی را ایجاد خواهد کرد.

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با فازهای مختلف شهر پرند و انواع املاک پرند صحبت کنیم. قیمت هر متر خانه در پرند، بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ اما بدیهی است که قیمت خانه در شهر پرند، بسیار پایین تر از قیمت خانه در شهر تهران می باشد.

آب و هوای مطلوب، خانه های زیبا و جذاب، داشتن امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی خوب و دسترسی راحت به شهر تهران، از جمله ویژگی های املاک پرند محسوب می شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.