تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 65710

خرید مقرون به صرفه مایع لباسشویی عمده

خرید مقرون به صرفه مایع لباسشویی عمده

مایع لباسشویی محصولی نوین و کاربردی برای شست و شو انواع پوشاک می باشد که با قدرت لکه بری و پاک کنندگی بالا توانسته مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد و بخش اعظمی از فروش بازار محصولات شوینده را به خویش اختصاص دهد. اگر مایل به خرید مایع لباسشویی عمده ارگانیک و استاندارد با قیمت …

مایع لباسشویی محصولی نوین و کاربردی برای شست و شو انواع پوشاک می باشد که با قدرت لکه بری و پاک کنندگی بالا توانسته مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد و بخش اعظمی از فروش بازار محصولات شوینده را به خویش اختصاص دهد.

اگر مایل به خرید مایع لباسشویی عمده ارگانیک و استاندارد با قیمت ارزان تر از سطح بازار هستید، این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید تا روشی آسان برای خرید از مرکزی معتبر را به شما معرفی کنیم.

اطلاعاتی مفید درباره مایع لباسشویی

بهداشت از ارکان اساسی در طول زندگی روزمره می باشد که رعایت آن برای هر فرد امری الزامی است.

بهداشت به صورت کلی به دو دسته بهداشت فردی و بهداشت اجتماعی تقسیم می شود که هر یک دارای زیر مجموعه های مختص به خود می باشند.

به عنوان مثال بهداشت فردی شامل بهداشت پوشاک، بهداشت بدن، بهداشت دهان و دندان، بهداشت مو و… می شود که فرد باید برای حفظ آن کوشا باشد.

بهداشت پوشاک و لباس که جزو زیر مجموعه های بهداشت فردی است، اهمیت شایانی دارد زیرا با پوست بدن ارتباط مستقیم دارد و علاوه بر این شخصیت هر فرد را در اجتماع نشان می دهد.

از آنجایی که بهداشت پوشاک اهمیت بسزایی دارد، هر روزه انواع محصولات شوینده و بهداشتی برای تحقق امر بهداشت پوشاک توسط تولیدکنندگان زحمتکش، تولید و روانه بازار فروش می گردد.

محصولات بهداشتی خود نیز دارای طیف گسترده ای می باشند که از رایج ترین آن ها می توان به پودر لباسشویی و مایع لباسشویی اشاره نمود.

مایع لباسشویی به عنوان محصولی ارزشمند و محبوب در بین تمامی افراد در سراسر نقاط جهان است که در طی چند سال اخیر تولید و وارد بازار شد و با کیفیت و کاربرد فوق العاده عالی خود توانست جایگاه ویژه ای را کسب نماید.

خرید مقرون به صرفه مایع لباسشویی عمده

مایع لباسشویی توسط شرکت های مختلفی تولید می شود که از نظر کیفیت در پاک کنندگی با یکدیگر متفاوت می باشند.

از برترین برندهای مایع لباسشویی می توان مایع لباسشویی اتیوکس، مایع لباسشویی زلیخا، مایع لباسشویی دران، مایع لباسشویی قصر و مایع لباسشویی فروماژ اشاره نمود.

برندهای نام برده شده از نظر کیفیت در رتبه برتر قرار دارند، در ادامه این قسمت به شرح ویژگی های این برندهای پرطرفدار میپردازیم.

ویژگی های مایع لباسشویی

بررسی ویژگی های مایع لباسشویی عمده مرغوب و باکیفیت: (اتیوکس، زلیخا، دران، قصر و فروماژ)

  • ابتدا به ساکن این مایع بسیار معطر و خوشبو می باشد که پوشاک پس از شست و شو دارای رایحه ای دلپذیر هستند و بر خلاف سایر محصولات شوینده، لباس ها بوی نامطبوع ماشین لباسشویی را نمی دهند.
  • این مایع به واسطه فرمولاسیون قوی که دارد دارای قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالایی است که تمامی لکه ها را از جمله لکه های روغنی به صورت کامل و بدون هیچ اثری از بین می برد.
  • برای از بین بردن لکه های زرد عرق در قسمت سر آستین ها و یقه بسیار کاربردی است.
  • به بافت پارچه هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند و از کیفیت و طول عمر پارچه کاسته نمی شود.
  • به بافت پارچه نفوذ می کند و تمامی آلودگی ها را از جمله گرد و خاک که قابل مشاهده نیستند، از بین می برد.
  • به رنگ لباس و پوشاک آسیب وارد نمی کند، بلکه پس از شست و شو پوشاک همانند روز اول نو می باشد.

البته باید در هنگام خرید مایع لباسشویی به نکاتی توجه داشته باشید تا محصولی استاندارد را خریداری نمایید، زیرا افراد سودجوی زیادی به تولید محصولات بی کیفیت پرداخته اند و با برند باکیفیت به فروش می رسانند.

نکات طلایی برای خرید مایع لباسشویی عمده:

  • در بطری های پلمپ شده قرار داشته باشد تا ورود و خروج هوا به داخل محصول امکان پذیر نباشد.
  • تاریخ تولید محصول به همراه تاریخ انقضا روی برچسب بطری درج شده باشد.
  • تمامی مواد اولیه استفاده شده برای تولید روی برچسب مندرج باشد.
  • از استانداردهای بهداشتی و آرایشی برخوردار باشد تا به سلامت پوست شما صدمه نزند.
  • از نظر شکل ظاهری مایعی غلیظ می باشد.
  • درب بطری به صورت پیمانه است که برای اندازه گیری مایع طراحی شده است.

مایع لباسشویی دارای دو نوع مختلف می باشد که عبارتند از:

  1. مایع لباسشویی دستی
  2. مایع لباسشویی ماشینی

مایع لباسشویی دستی مختص شست و شو لباس ها به وسیله دست می باشد و مایع لباسشویی ماشینی برای شست و شو لباس ها با ماشین لباسشویی است.

از مزیت های مایع ماشین لباسشویی این است که به قطعات ماشین هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

مایع لباسشویی عمده دارای حجم های مختلفی است که با توجه به نیاز خود می توانید خریداری کنید.

بررسی حجم های مایع لباسشویی عمده:

خرید مایع لباسشویی

خرید مایع لباسشویی عمده از تولیدکننده:

با توجه به اینکه بهداشت پوشاک بسیار مهم است و کیفیت عالی انواع مایع لباسشویی عمده (اتیوکس، زلیخا، دران، قصر و فرماژ) برای شست و شو پوشاک، همواره خرید این محصول از سوی افراد افزایش پیدا می کند و تقاضای بالای خرید سبب شده تا تولیدکنندگان فعال در حیطه نیز تولید مایع لباسشویی را افزایش دهند و در حجم و قیمت های مختلف به بازار عرضه کنند.

امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد، افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند که نیازی به خروج از منزل و اتلاف وقت در ترافیک و همچنین مراکز خرید نیست، به صورتی که بیشترین میزان فروش بازار به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد.

شما مشتریان گرامی نیز اگر قصد خرید مایع لباسشویی عمده را از تولیدی و کوتاه کردن دست واسطه ها که سبب افزایش قیمت می شوند را دارید، می توانید مجموعه اینترنتی حاضر را که به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین فروشنده آنلاین و حضوری محصولات شوینده در سطح تمامی شهرهای کشور است، انتخاب کنید و سفارش دهید.

مجموعه اینترنتی حاضر متعلق به فروشگاه بزرگ بابا سلمان می باشد که بیش از نیم قرن سابقه فروش حضوری و آنلاین را دارد و شما با اطمینان خاطر از معتبر بودن در هر نقطه از کشور که هستید، می توانید سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

آدرس حضوری فروشگاه بابا سلمان: شهریار، میدان بسیج، بلوار مداحی بعد از رستوران پامچال

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.