تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
کد خبر : 74179

خرید مطمئن ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

خرید مطمئن ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

فهرست۱ انجام سرمایه‌گذاری در اولین ارز دیجیتال موجود در بازار‌های آنلاین۲ به چالش کشیدن رمز ارز بیت کوین با ظهور دوج کوین!۳ ورود تمام فعالیت‌های مالی در بستر دیجیتال با اتریوم!۴ در بازار ارز‌های دیجیتال ایمن سرمایه‌گذاری کنیم! در چند سال گذشته ارز‌های دیجیتال در میان مردم دنیا جای خود را پیدا کرده‌اند و تقریباً …

در چند سال گذشته ارز‌های دیجیتال در میان مردم دنیا جای خود را پیدا کرده‌اند و تقریباً در تمام نقاطی که افراد به اینترنت دسترسی دارند، قابل سرمایه‌گذاری هستند. کشور ما نیز با این تغییرات جهانی در حوزه کسب سود و بازار‌های آنلاین همسو بوده است. به‌طوری که صرافی‌های گوناگونی در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند. انجام خرید و فروش ارز‌های دیجیتال در این صرافی‌ها با ریسک‌های زیادی همراه است.

صرافی ارز‌های دیجیتال در اوایل فعالیت خود فقط چند رمز ارز را پشتیبانی می‌کرد، اما امروزه به دلیل تقاضا زیاد کاربران ارز‌های گوناگونی در آن خرید و فروش می‌شود که معاملات از امنیت و سرعت نسبتاً زیادی برخوردارند. شما می‌توانید به راحتی به خرید بیت کوین یا دیگر ارز‌های دیجیتال در این صرافی بپردازید.

انجام سرمایه‌گذاری در اولین ارز دیجیتال موجود در بازار‌های آنلاین

 

ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان اولین ارز آنلاین شناخته می‌شود؛ چراکه تمام ارز‌های دیجیتال موجود حال حاضر در بازار دیجیتال پس از بیت کوین به وجود آمده‌اند و از این ارز تأثیر بسیار زیادی می‌گیرند. قیمت و میزان خرید و فروش بیت کوین در فرایند انجام معاملات تمام انواع ارز‌های دیجیتال تأثیر‌گذار است. این رمزارز جز ارز‌های غیر متمرکز بوده و در شبکه بلاک چین فعالیت خود را شروع کرده است.

خرید بیت کوین برای شما تمام ویژگی‌های پول واقعی مثل خرید کردن یا سرمایه‌گذاری و انتقال ارزش را فراهم می‌کند. اما به دلیل برخورداری از ویژگی غیر متمرکز بودن هیچ دولت یا سازمان خاصی نمی‌تواند بر آن نظارت داشته باشد و تمام واسطه‌های موجود در این معاملات کنار گذاشته شده‌اند. روند انجام معامله در خرید و فروش بیت کوین بسیار آسان است و امنیت زیادی دارد. همچنین به دلیل نداشتن حالت فیزیکی به‌راحتی قابل حمل است و هیچ مالیاتی بر روی آن اعمال نمی‌شود.

 

خرید مطمئن ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

به چالش کشیدن رمز ارز بیت کوین با ظهور دوج کوین!

 

در سال‌های اولیه فعالیت بازار‌های آنلاین بسیار متفاوت بود و همه چیز طبق اصول اولیه پیش می‌رفت. همچنین تعداد ارز‌های موجود در آن زمان بسیار کم بود. این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که دوج کوین به وجود آمد و هدف آن به چالش کشیدن رمز ارز بیت کوین بود. دوج کوین توانست جایگاه مستحکمی در بین رمز ارز‌های دیگر پیدا کند. تولید‌کنندگان دوج کوین بر این عقیده هستند که فعالیت در ارز دیجیتال علاوه بر ویژگی‌های اقتصادی باید حالت سرگرم ‌کننده نیز داشته باشد.

دوج کوین یک شبکه کاملاً غیرمتمرکز است که برای پرداخت‌های آنلاین و انتقال‌های مالی سرعت زیادی دارد و تمام تراکنش‌ها در آن به صورت همتا به همتا انجام می‌شود. قدرت بلاک چین دوج به حدی است که می‌تواند در ۳۰ ثانیه تمام فرایند تراکنش‌ها را پردازش کند و در این زمینه نسبت به بیت کوین بسیار بهتر عمل می‌کند. دوج کوین در حال حاضر یک جامعه اختصاصی به وجود آورده است که توانایی هدایت قیمت پیشرفت پروژه خود را دارد. در نتیجه خرید دوج کوین یک سرگرمی در عین سرمایه‌گذاری در میان کاربران است.

خرید مطمئن ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

 

ورود تمام فعالیت‌های مالی در بستر دیجیتال با اتریوم!

 

در ابتدا فعالیت بازار ارز دیجیتال محدود به بیت کوین بود اما برنامه‌های اتریوم توسط یک جوان روسی به دنیای ارز‌های دیجیتال عرضه شد. هدف از طراحی این رمز ارز به وجود آوردن شرایطی برای ورود تمام فعالیت‌های مالی دیگر به بستر دیجیتال است تا بتوان فعالیت‌های مالی را بدون وجود هر نوع واسطه و به صورت کاملاً غیرمتمرکز انجام داد. این پلتفرم دیجیتالی در بستر شبکه بلاک چین فعالیت می‌کند.

خرید اتریوم به این جهت ارزشمند است که محدودیت عرضه ندارد و در نتیجه قیمت این ارز نسبتاً کم است. در هنگام انجام معاملات نیز اطلاعات توسط دو طرف معامله ارائه می‌شود و پس از اینکه این اطلاعات تأیید شد، در شبکه بلاک چین مختص به اتریوم یک بلاک جدید برای انجام هر تراکنش ایجاد می‌شود.

خرید مطمئن ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج

در بازار ارز‌های دیجیتال ایمن سرمایه‌گذاری کنیم!

 

فرایند فعالیت در بازار دیجیتال زمانی ارزشمند است که امنیت زیادی داشته باشد و سرمایه افراد در آن حفظ شود. در نتیجه صرافی مورد نظر باید خدمات بسیار خوبی به کاربران خود ارائه دهد تا بتواند این افراد را برای ادامه فعالیت در صرافی حفظ کند. فعالیت­های اوکی اکسچنج به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید انواع ارز‌های دیجیتال را در تمام ساعات شبانه روز معامله کنید.

معامله‌ها در این سایت به صورت پایاپای انجام می‌شود و مبادلات به صورت رمز ارز به رمز ارز، رمز ارز به ریال و یا بالعکس قابل انجام است. این صرافی بیش از ۴۰۰ هزار کاربر فعال دارد و نرخ کمیسیون آن از انجام معاملات بسیار پایین است. همچنین شما می‌توانید در زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت وجه مورد نظرتان را از این سایت دریافت کنید. وجود این ویژگی‌ها باعث افزایش محبوبیت اوکی اکسچنج در میان کاربران شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.