تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
کد خبر : 589135

خرید مانیتور فابریک وینکا لیفان مهم ترین لوازم جانبی خودرو

خرید مانیتور فابریک وینکا لیفان مهم ترین لوازم جانبی خودرو

شرکت لیفان متعلق به کشور چین می باشد که محصولات خود را به کشورهایی از جمله ایران صادر می کند. یکی از دغدغه های صاحبان این خودرو، خرید لوازم جانبی لیفان  است. اینکه شما بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات جانبی خودروی خود را در برند اورجینال خریداری کنید در انتخاب

شرکت لیفان متعلق به کشور چین می باشد که محصولات خود را به کشورهایی از جمله ایران صادر می کند. یکی از دغدغه های صاحبان این خودرو، خرید لوازم جانبی لیفان  است. اینکه شما بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن قطعات جانبی خودروی خود را در برند اورجینال خریداری کنید در انتخاب خودرو بسیار موثر است.

از طرفی تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی کار ساده ای نیست به همین دلیل خرید محصولات جانبی خودرو همچون مانیتور فابریک وینکا لیفان از فروشگاه هایی مانند فروشگاه اینترنتی وینکا سرویس که با فروش لوازم و تجهیزات  انواع  برند ها، قدرت خرید شما را با توجه به هزینه مد نظرتان بالا می برد. با استفاده از این لوازم دیگر نیاز به تعویض و تعمیرهای کوتاه مدت نخواهید داشت.

 

چرا باید از لوازم جانبی خودرو استفاده کرد؟

هر خودرویی ملزم به داشتن یک سری لوازم است تا در زمان های مختلف اعم از مسیرهای طولانی نیاز خودرو را تامین کند. تمامی خودروها از قطعات ریز و درشت ساخته شده اند و اهمیت برخی از این قطعات به حدی بالا است که در صورت خرابی یا تصادف می تواند کل سیستم خودرو را مختل کند. لوازم جانبی خودرو جزء جدانشدنی هر خودرویی است که رانندگی را لذتبخش‌ می کند.

دسته ای از لوازم جانبی می توانند در مسیرهای طولانی آسایش و رفاه راننده و سرنشینان را فراهم کند. به طور مثال در خودروهای لیفان که یکی از خودروهای پر طرفدار است تهیه لوازم جانبی با انواع کیفیت در بازار موجود است به همین دلیل پیدا کردن محصولات با کیفیت امری ضروری به حساب می آید. به طور کل لوازم یدکی خودرو به سه دسته تقسیم می شود:

1-لوازم یدکی فنی موتوری و جلوبندی خودرو

2-لوازم یدکی بدنه و تزیینات ماشین

3-لوازم یدکی برقی ماشین

 

خرید مانیتور فابریک وینکا لیفان مهم ترین لوازم جانبی خودرو

 

انواع لوازم جانبی خودرو لیفان

اغلب لوازم جانبی خودروها این نقش را دارند تا علاوه بر فراهم نمودن راحتی سرنشینان، شرایط را در مسیرهای طولانی آسان تر کنند.

·         مانیتور فابریک وینکا لیفان

یکی از این لوازم جانبی خودرو لیفان که بسیار کاربردی هم هست مانیتور فابریک لیفان است. در سفرهای طولانی استفاده از اینترنت و مسیریاب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد . مانتیورهای فابریک خودروی لیفان در مدل های مختلف در فروشگاه های معتبر لوازم جانبی به فروش می رسند. از ویژگی ها و مشخصات فنی این مانیتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-صفحه ای کاملا لمسی که قابلیت فناوری های بلوتوث و اتصال به اینترنت برای پخش برنامه های تلویزیون را دارد.

2-سیستم GPS به صورت آنلاین و آفلاین

3-سیستم عامل اندروید که به راحتی قابل استفاده است و می توان به راحتی اپلیکیشن های مسیریاب مد نظرتان را نصب کنید.

4-درگاه USB -AUX

5-دارای رم داخلی و پردازده های چند هسته ای

6-رزولوشن بالای نمایشگر

از ویژگی های نرم افزاری هم می توان به قابلیت میرور لینک (اتصال گوشی به دستگاه برای دیدن نمایشگر صفحه گوشی) چند زبانه بودن، اکولایزر صدا و پخش انواع فایل ها هم اشاره کرد.

لوازم یدکی لیفان از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام به نحوی می توانند باعث امنیت و آسایش راننده شوند. از جمله: لوازم روشنایی خودرو، آینه بغل خودرو، لنت ترمز، تیغه های برف پاک کن، دزدگیر و…. که تهیه این لوازم از فروشگاه های معتبر می تواند اطمینان خاطر را برای شما فراهم کند.

 

خرید مانیتور فابریک وینکا لیفان مهم ترین لوازم جانبی خودرو

 

·         دوربین 360 درجه خودرو

از جمله تجهیزات جانبی خودرو می توان به دوربین 360 درجه اشاره کرد. به وسیله ی این دوربین می توان کل منطقه ی اطراف خودرو را زیر نظر داشت. این دوربین ها می توانند به رانندگان بسیار کمک کنند به ویژه هنگام پارک ماشین بسیار کاربردی هستند. استفاده از این دوربین اصلا کار سختی نیست و عمل تصویربرداری پیچیده نمی‌باشد. راننده با استفاده از این تجهیزات می‌‌تواند تسلط بیشتری بر روی رانندگی و جاده پیدا کند. 

 

·         آینه تاشو برقی

یکی دیگر از تجهیزات جانبی خودرو که بسیار کارآمد است، آینه تاشو برقی لیفان می باشد. هنگامی که خودروی خود را پارک و درب ها را قفل می کنید؛ این آینه ها به صورت خودکار جمع می شوند و با باز کردن قفل درب ها نیز مجددا باز شده و به حالت اولیه بر می گردند. همچنین به وسیله ی کلیدی که داخل خودرو وجود دارد می توانید هنگام عبور از معابر تنگ، آینه های بقل را جمع کرده تا دچار آسیب نشوند. در واقع این آینه ها، رانندگی را بسیار آسان می کنند و دیگر لازم نیست از آسیب دیدگی آن ها هنگام پارک خودرو یا عبور از کوچه ها نگران باشید.

سخن پایانی

امروزه لوازم جانبی طرفداران زیادی دارد و افراد بسیاری برای تجربه بهتر هنگام رانندگی آن را خریداری می کنند و این لوازم هر روزه در حال گسترش است. لوازم جانبی شامل طیف وسیعی از لوازمی هستند که برای شخصی سازی ماشین، مراقبت و نگهداری از آن و یا ساده تر کردن رانندگی طراحی شده اند. برای خرید لوازم جانبی متناسب با نیازتان ابتدا باید نوع کاربری را در نظر بگیرید و سپس متناسب با بودجه بین انواع محصولات موجود در بازار به انتخاب بپردازید.

 فروشگاه وینکا سرویس یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم جانبی خودرو از برندهای مختلف می باشد که می توانید خریدی مطمئن را پس از مشاوره با متخصصان داشته باشید. در این فروشگاه می توانید انواع مانیتورهای فابریک وینکا تویوتا، مانیتور فابریک وینکا رنو، مانیتور فابریک وینکا S300 پلاس و … را خریداری کنید. همچنین می توانید برای خرید و نصب کیلس استارت از طریق وینکا سرویس اقدام کنید.

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.