تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
کد خبر : 58450

خرید لایک اینستاگرام تنها راز اینفلوئنسرها برای افزایش لایک پست اینستاگرام!

خرید لایک اینستاگرام تنها راز اینفلوئنسرها برای افزایش لایک پست اینستاگرام!

خرید لایک اینستاگرام تنها راز اینفلوئنسرها برای افزایش لایک پست اینستاگرام!این دو سال اخیر که همه دنیا با اپیدمی کرونا درگیر بودند فرصت مناسبی برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به وجود آمد تا بتو..

خرید لایک اینستاگرامخرید لایک اینستاگرام تنها راز اینفلوئنسرها برای افزایش لایک پست اینستاگرام!

این دو سال اخیر که همه دنیا با اپیدمی کرونا درگیر بودند فرصت مناسبی برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به وجود آمد تا بتوانند بیش از پیش در زندگی‌های ما رخنه کنند.

آمار استفاده از این شبکه اجتماعی در دوران همه‌گیری به شدت افزایش پیدا کرد و مخاطبان آن از قبل هم بیشتر شدند. افزایش لایک اینستاگرام، یکی از موارد حائز اهمیت برای پیج‌هایی که در این پلتفرم فعالیت می‌کنند. علاوه بر تولید محتوایی خوب و کاربردی، خرید لایک اینستاگرام تضمینی از سایت‌های معتبر نظیر مای ممبر هم می‌تواند یک استراتژی خوب برای پیاده‌سازی این موضوع باشد. در این مطلب قصد داریم تا به افزایش لایک اینستاگرام بیشتر بپردازیم و روش‌های را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چگونه به کمک مای ممبر برای افزایش لایک اینستاگرام اقدام کنیم؟

یکی از حال کاربردی‌ترین کارهایی که می‌توانیم برای افزایش لایک اینستاگرام انجام دهیم خرید لایک است. سایت‌های بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید به خرید لایک اینستاگرام پرداخته و به این شکل خیلی راحت تعداد لایک‌های پیج خود را افزایش دهید. نکته‌ای که در مورد افزایش تعداد لایک‌ها به کمک این روش وجود دارد این است که حتما می‌بایست خرید خود را از سایت‌های معتبر و شناخت شده انجام دهید که خدمات ارائه شده شان از سطح کیفی بالایی برخوردار باشند. یکی از معتبرترین سایت‌ها در این زمینه مای ممبر است. به کمک این سایت شما نه تنها می‌توانید برای خرید لایک به منظور افزایش تعداد لایک‌ها اقدام کنید بلکه می‌توانید سایر خدمات مورد نیاز خود در این زمینه را هم خریداری کنید.

این سایت معتبر رنج گسترده‌ای از خدمات در حوزه اینستاگرام را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خرید انواع مختلف لایک، خرید فالوور ایرانی و فیک یا خرید فالوور واقعی پاپ آپ، خرید ویو برای پست‌ها، ریلز، آی جی تی وی ، استوری و …، خرید ریچ، ایمپرشن، اینگیجمنت ریت و چندین و چند خدمات دیگر همگی در این سایت معتبر در دسترس و قابل خرید هستند. همانطور که می‌دانید هر پیج اینستاگرامی برای رشد کردن و بالا آمدن نیاز به تعداد بالایی از فالوورها دارد. با توجه به این که افزایش فالوور به صورت ارگانیک به شدت زمان‌بر است پس شما می‌توانید از خدمات خرید فالوور واقعی استفاده کنید که فالوور ایرانی بهترین و کاربردی‌ترین آنها هستند. همچنین افزایش ویو پست‌ها و استوری‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی در رفتن به اکسپلور داشته باشد و این کار با خرید ویو به راحتی شدنی است.

ویژگی‌های سایت های خدمات اینستاگرام

اگر می‌خواهید برای افزایش لایک اینستاگرام برای پیج خود اقدام کنید خرید لایک یکی از بهترین راهکارهاست. این خرید می‌بایست از سایت‌های معتبر و در عین حال با کیفیت انجام شود تا بتواند بازدهی خوبی برای صفحه شما به ارمغان بیاورد. خدمات دهنده‌های حرفه‌ای و فوق‌العاده مانند مای ممبر از ویژگی‌های زیر برخوردار هستند:

  • قیمت منصفانه در مقابل کیفیت خوب خدمات ارائه شده است.
  • این دست از مراجع و سایت‌ها کاملا شفاف و صریح هستند. آنها نتیجه خدمات ارائه شده را در سایت و یا پیج خود به نمایش می‌گذارند تا مشتریان بتوانند بازدهی خدمات را مشاهده کنند.
  • با مشتری صادق هستند و در مورد میزان ریزش‌ها و درصد بازدهی که خدمات مورد نظر برای پیج آنها به همراه دارد کاملا صادقانه اطلاعات ارائه می‌کنند.
  • خدمات آنها با پشتیبانی‌های بسیار خوبی همراه است. عموما پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین ارائه می‌دهند تا کشتری به مشکلی برنخورد.

خرید لایک اینستاگرام

انواع مختلف خدمات اینستاگرام مای ممبر به منظور افزایش لایک

به منظور افزایش لایک اینستاگرام شما دو راه پیش رو دارید: ۱. محتوایی خوب و مفید تولید کنید و منتظر بمانید در گذر زمان تعداد فالورهایتان افزایش پیدا کنند و در نتیجه تعداد لایک‌هایتان بیشتر می‌شود. ۲. خیلی راحت به کمک خرید لایک اینستاگرام تضمینی برای بالا بردن تعداد لایک‌های خود اقدام کنید.

درست است که تولید محتوا و جذب فالوور ارگانیک بسیار مفید بوده و فالوورهایی که از این راه جذب می‌شوند عموما ماندگار و همیشگی هستند همیشه شما را در لایک گذاشتن، کامنت دادن و … یاری می‌کنند اما این روش به شدت زمانبر است. هنگامی که شما می‌خواهید کسب و کاری را راه‌اندازی کنید و سرمایه‌ای را به آن اختصاص دهید دوست دارید که هرچه زودتر آن بیزینس به درآمدزایی رسیده و سرمایه‌ای که به آن اختصاص داده‌اید چندین برابر بازگردد. پس نمی‌توانیم مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم و باید خواب سرمایه را هم در نظر بگیریم. اینجاست که روش دوم افزایش لایک اینستاگرام مطرح می‌شود. یعنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی به صورت آنی لایک اینستاگرام خریداری کرده و به این شکل می‌توانیم تعداد لایک‌ها را افزایش دهیم. شما می‌توانید انواع مختلف لایک‌ها را برای صفحه‌تان خریداری کنید. شما حتی می‌توانید برای افزایش لایک اینستاگرام رایگان به وسیله مای ممبر هم اقدام کرده و به این شکل آمار لایک‌های صفحه‌تان را بیشتر کنید. از جمله انواع خرید لایک می‌توان به: خرید لایک رایگان، خرید لایک ایرانی، خرید لایک فیک، خرید لایک واقعی، لایک ایرانی اینستاگرام رایگان و … اشاره کرد. تمامی این خدمات به وسیله این سایت قابل دسترسی هستند.

راز اینفلوئنسرها برای افزایش لایک پست اینستاگرام

اگر شما هم یک پیج پابلیک در اینستاگرام داشته باشید و به عنوان یک بلاگر و یا اینفلوئنسر مشغول به فعالیت باشید یا در این فضا یک صفحه مربوط به بیزینس خود راه‌اندازی کرده باشید احتمالا همواره این پرسش را از خود می‌پرسید که اینفلوئنسرها چگونه برای افزایش لایک اینستاگرام اقدام می‌کنند؟ آنها چه راهکارهایی برای این کار دارند؟ همانطور که می‌دانید اینفلوئنسرها افرادی هستند که بیرون از فضای اینستاگرام شناخته شده هستند. آنها می‌توانند هنرمند، ورزشکار، بازیگر، نوازنده، خواننده، بیزینس من، چهره‌های سیاسی و … باشند.

در نتیجه پیش از ورود به اینستاگرام هم طرفداران و دنبال کننده‌های خاص خود را در اختیار داشته‌اند. لذا با ورود به این فضا این طرفداران هم با آنها همراه شده و همین امر سبب بالا بودن تعداد فالورها، لایک ها، و یوها و … می‌شود. اما افزون بر این، سلبریتی‌ها از روش‌های دیگری هم برای افزایش لایک اینستاگرام استفاده می‌کنند که یکی از معمول‌ترین آنها خرید لایک اینستاگرام مای ممبر است. به این شکل آنها می‌توانند تعداد لایک‌های خود را به طرز چشمگیری افزایش داده و از مزیت‌های این موضوع هم بهره‌مند شوند. سایر راهکارها مانند تولید محتوایی در مورد خود آن فرد سلبریتی یا محتواهایی که حاوی گوشه‌هایی از زندگی شخصی وی باشد و … هم می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام بسیار موثر باشد و آن را به گونه‌ای باورنکردنی بالا ببرد. چرا که طرفداران تشنه کسب اطلاعات خصوصا اطلاعات شخصی و دست اول در مورد سلبریتی‌های محبوب خود هستند.

خرید لایک اینستاگرام

پنهان کردن لایک‌ها از سوی اینستاگرام چه تاثیری بر روی تعداد لایک‌ها داشته است؟

اینستاگرام از ابتدای راه‌اندازی تا چند سال پیش تعداد لایک‌های هر پست را برای کاربران به نمایش می‌گذاشت. این امر یعنی نمایش لایک های اینستاگرام سبب شده بود تا فضایی متشنج به وجود بیاید و صفحه‌ها برای به دست آوردن لایک بیشتر خود را به آب و آتش بزنند. سپس اینستاگرام تصمیم گرفت در حرکتی جالب لایک‌های هر پست را تنها برای دارنده آن پست به نمایش درآورد. این امر برای توجه و فوکوس بیشتر به محتوای تولید شده و به وجود آوردن فضایی کمتر رقابتی و سالمتر عمل شد. اما آیا این پنهان کردن لایک اینستاگرام برای پیج‌ها فایده داشت؟

در پاسخ باید بگوییم تقریبا نه. چرا که همچنان در الگوریتم اینستاگرام که به منظور پایش پیج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد لایک‌ها نقش مهمی دارند. به همین علت هم دارندگان صفحه‌های اینستاگرامی می‌بایست همچنان برای افزایش لایک اینستاگرام تلاش کنند. از طرفی عدم نمایش تعداد لایک سبب شده که کاربران برای لایک کردن پست‌ها بی انگیزه شوند و این کار را کمتر انجام دهند. پس این تصمیم تا حدودی برای بیزینس‌ها و پیج‌های پابلیک نتیجه خوبی نداشته است. اما در مقابل برخی از اینفلوئنسرها، بلاگرها و کسب و کارها بیان کرده‌اند که این موضوع که لایک‌ها و تعداد آنها برای همه به نمایش درنمی‌آید سبب برداشتن یک فشار روحی بزرگ از روی دوش آنها شده است. این دسته از افراد بیان کرده‌اند که حال می‌توانند با خیالی آسوده و ذهنی باز به تولید محتوا پرداخته و راحت‌تر توانایی‌ها و خلاقیت‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

نتیجه گیری

برای افزایش لایک اینستاگرام راهکارهای مختلفی وجود دارند. اما یکی از سریع‌ترین این راه حل‌ها را می‌توان خرید لایک از مراجع و سایت‌های معتبر نظیر مای ممبر عنوان کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.