تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد خبر : 53656

خرید تتر (USDT) از صرافی آنلاین ارز دیجیتال

خرید تتر (USDT) از صرافی آنلاین ارز دیجیتال

فهرست۱ استیبل کوین ها۱.۱ کاربردهای USDT۲ قیمت تتر و ارزش بازار آن چقدر است؟۳ خرید تتر از صرافی آنلاین ارز دیجیتال تتر (Tether) یک استیبل کوین دیجیتال است که در سال ۲۰۱۴ به بازار رمز ارزها پیوست. نام ابتدایی آن ریل کوین (Real Coin) بود و تتر به مدت ۳ سال به این نام شناخته …

تتر (Tether) یک استیبل کوین دیجیتال است که در سال ۲۰۱۴ به بازار رمز ارزها پیوست. نام ابتدایی آن ریل کوین (Real Coin) بود و تتر به مدت ۳ سال به این نام شناخته می شد. در سال ۲۰۱۷، تتر به عنوان یکی از توکن های مستقر بر شبکه اتریوم، نام تتر را پذیرفت و با نماد USDT به کار خود ادامه داد. از قسمت USD در نام تتر، می توان متوجه شباهت هایی بین این رمز ارز دیجیتال با دلار شد. ارز دیجیتال تتر یک نسخه دیجیتالی و تقویت شده از دلار آمریکا است. با همان ثبات و همان قیمت و ویژگی های جانبی که دلار ندارد! رمز ارز USDT بر خلاف سایر دارایی های دیجیتال، متمرکز است.

استیبل کوین ها

یکی از آرمان های کریپتوکارنسی ها از همان ابتدا، تمرکز زدایی بوده است. اما در این بین، نیازهایی وجود داشتند که رفع آن ها فقط با تمرکز گرایی ممکن بود. به طور مثال؛ دریافت طلب یا پرداخت بدهی که موعد آن مدتی بعد از قرارداد می باشد، به وسیله رمز ارزهای غیرمتمرکز ممکن نیست. فرض کنید شما بخواهید این کار را با بیت کوین انجام دهید. با توجه به نوسانات بالای بیت کوین، انجام این کار موجب ضرر و زیان یکی از طرفین خواهد شد. پس یک ارز دیجیتال پایدار که در طول زمان بتواند ارزش خود را حفظ کند می تواند نیاز ما را رفع کند. به این ارزها به اصطلاح استیبل کوین یا سکه پایدار و مانا می گویند.

تتر هم یک استیبل کوین است که نسبت به سایر استیبل کوین ها ارزش بیشتری دارد. گرچه قیمت همه آن ها یکسان است و با نرخ دلار نوسان می کند؛ اما میزان استفاده از تتر بیشتر است. این استفاده به دلیل ارزش سرمایه گذاری نمی باشد. برای سرمایه گذاری و کسب سود، نباید به دنبال استیبل کوین هایی مثل تتر، USDC، BUSD، DAI و… باشید. این ها فقط وسیله هایی برای حفظ ارزش دارایی شما هستند. مثلا زمانی که قیمت سایر رمز ارزها نصف می شود، این دارایی ها دچار افت قیمت نمی شوند و ارزش خود را حفظ می کنند. در واقع خرید آن ها برای ضرر نکردن شما الزامی می باشد.

کاربردهای USDT

تتر در مسائل مختلفی از جمله واردات و صادرات، فرایندهای پرداختی بین المللی، فعالیت صرافی ها، تامین دارو و محصولات مورد نیاز کشور که تحت تحریم هستند و… کاربرد دارد. به همین منظور، می توان تتر را یک ارز دیجیتال مهم دانست. برای کشور ایران که مورد تحریم های مختلف قرار دارد و ورود سرمایه به آن انجام نمی شود، استفاده از تتر یک راهکار بسیار کارساز است. تامین کننده این تتر، صرافی های آنلاین ارز دیجیتال هستند. در این صرافی ها خرید و فروش تتر به صورت عمده انجام می شود. تتر در خارج از ایران هم حجم معامله بالایی دارد. این رمز ارز در رتبه سوم بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. فقط ارزهای دیجیتال بیت کوین و اتریوم از تتر ارزش بیشتری دارند.

قیمت تتر

قیمت تتر و ارزش بازار آن چقدر است؟

قیمت تتر تقریبا معادل یک دلار است و معمولا در همین محدوده قیمتی نوسانات کمی دارد. ارزش بازار تتر، حدود ۶۲ میلیارد دلار است. این مقدار ارزش، در مقایسه با اتریوم و (ETH) و بیت کوین (BTC) خیلی کمتر است. نزدیک ترین تعقیب کننده تتر در بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال BNB یا همان بایننس کوین است. این رمز ارز، متعلق به صرافی بایننس می باشد و حالتی نیمه متمرکز دارد. فاصله آن با تتر تقریبا ۱۲ میلیارد دلار است. تا چند ماه پیش که بازار در وضعیت صعودی قرار داشت، رتبه این دو رمز ارز برعکس امروز بود. بایننس کوین در رتبه سوم قرار داشت و تتر در رتبه چهارم دیده می شد. با ورود به کانال نزولی کوتاه مدت، میزان استفاده سرمایه گذاران از استیبل کوین های مختلف به خصوص تتر افزایش یافت. همین امر، ارزش استیبل کوین ها را بیشتر کرد و موجب ارتقا رتبه آن ها در بازار ارز دیجیتال شد.

قیمت تتر

خرید تتر از صرافی آنلاین ارز دیجیتال

تتر را می توان در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال به میزان دلخواه خرید و فروش کرد. تتر از معدود ارزهایی می باشد که در اکثر صرافی های ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است. برای خرید تتر باید به یکی از این صرافی های آنلاین مراجعه کنید و پس از ثبت نام و احراز هویت در آن، معامله خود را انجام دهید. سرعت و سهولت انجام این کار بسته به صرافی که انتخاب می کنید متفاوت است. بعضی صرافی ها در این امر خدمات بهتری را به شما می رسانند و می توانند مورد مناسبی برای انتخاب باشند. یکی از این صرافی ها بیت ایمن (Bitimen) نام دارد که یک صرافی بزرگ با امنیت و سرعت بسیار بالا می باشد. تنوع ارزی در این صرافی نسبت به سایر صرافی های P2P ایرانی بیشتر است. بیت ایمن از ۲۹ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو، دوج کوین، شیبا و… پشتیبانی می کند. لیست کامل این ارزها را می توانید در صفحه اصلی سایت بیت ایمن مشاهده کنید.

علاوه بر این ها مسابقات پر جایزه، کارمزد بسیار کم معاملات، کسب درآمد از دعوت دوستان، اخبار، تحلیل و آموزش های رایگان، ثبت نام و احراز هویت سریع، کیف پول ۳ امضایی ارز دیجیتال با قابلیت اتصال به همه کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته، از دیگر ویژگی های این صرافی بزرگ می باشند. برای آغاز کار خود در این صرافی و خرید تتر و ۲۸ ارز دیجیتال دیگر، وارد سایت بیت ایمن شده و در آن ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از انجام این مراحل و تایید شدن احراز هویت، وارد حساب کاربری خود شوید. حسابتان را به مقداری که می خواهید شارژ کنید. برای انجام این کار وارد قسمت کیف پول شوید و در قسمت واریز تومان مقدار دلخواه خود را به تومان وارد کنید. اکنون می توانید تمامی ارزهای موجود در صرافی را به میزان دلخواه بخرید و بفروشید و به هر کیف پولی که داشته باشید انتقال دهید. تمامی این امکانات به سادگی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند و پس از ثبت نام می توانید از آن ها استفاده کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه دانش در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.