تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 38239

خرید بلیط هواپیما با وبسایت جدید سفرمارکت آسان شد

خرید بلیط هواپیما با وبسایت جدید سفرمارکت آسان شد

خرید بلیط هواپیما با وبسایت جدید سفرمارکت آسان شد سفرمارکت که به عنوان برندی نوپا و تازه نفس توانسته خیلی زود تحولی در بازار سفر و گردشگری ایجاد کند، اکنون با سایت جدید و کارآمدتری قصد دارد روندی که در پیش گرفته را سرعت ببخشد. سفرمارکت که در مدت زمان نه چندان زیاد فعالیتش توانسته خود را به عنوان مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما جا بیندازد، به کمک سایت جدید و چابکترش خواهد توانست، نفسی تازه در صنعت گردشگری خسته از کرونا بدمد. اگر هنوز با سفرمارکت و امکاناتی که به بازار گردشگری اضافه کرده است به اندازه کافی آشنا نشده‌اید، با این مقاله همراه باشید.
سفرمارکت چیست و چه تغییری در ارائه خدمات سفر ایجاد می‌کند؟ سفرمارکت موتور جستجو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است. اما این به چه معناست؟ فرض کنید شما قصد دارید یک بلیط هواپیما خریداری کنید. احتمالا اولین کاری که به نظرتان می رسد جستجوی آن در یک موتور جستجوی معمولی اینترنتی مثل گوگل است. اما نتیجه‌ای که با آن رو به رو می‌شوید تعداد زیادی سایت اینترنتی رزرو بلیط هواپیما و وبسایت آژانس‌های مسافرتی است. تعداد زیاد این فروشنده‌ها تنها بخش س..

خرید بلیط هواپیما با وبسایت جدید سفرمارکت آسان شد

سفرمارکت که به عنوان برندی نوپا و تازه نفس توانسته خیلی زود تحولی در بازار سفر و گردشگری ایجاد کند، اکنون با سایت جدید و کارآمدتری قصد دارد روندی که در پیش گرفته را سرعت ببخشد. سفرمارکت که در مدت زمان نه چندان زیاد فعالیتش توانسته خود را به عنوان مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما جا بیندازد، به کمک سایت جدید و چابکترش خواهد توانست، نفسی تازه در صنعت گردشگری خسته از کرونا بدمد. اگر هنوز با سفرمارکت و امکاناتی که به بازار گردشگری اضافه کرده است به اندازه کافی آشنا نشده‌اید، با این مقاله همراه باشید.

سفرمارکت چیست و چه تغییری در ارائه خدمات سفر ایجاد می‌کند؟

سفرمارکت موتور جستجو بلیط هواپیما و تور مسافرتی است. اما این به چه معناست؟ فرض کنید شما قصد دارید یک بلیط هواپیما خریداری کنید. احتمالا اولین کاری که به نظرتان می رسد جستجوی آن در یک موتور جستجوی معمولی اینترنتی مثل گوگل است. اما نتیجه‌ای که با آن رو به رو می‌شوید تعداد زیادی سایت اینترنتی رزرو بلیط هواپیما و وبسایت آژانس‌های مسافرتی است. تعداد زیاد این فروشنده‌ها تنها بخش سخت ماجرا نیست. مشکل از آنجایی آغاز می‌شود که وقتی وارد هر کدام از این سایت‌ها می‌شوید با قیمت‌های متفاوتی رو به رو می‌شوید. به عبارتی به اندازه تک تک این سایت‌ها، قیمت‌های متفاوتی برای یک پرواز مشخص وجود دارد. با توجه به اینکه در یک تاریخ مشخص، چند پرواز متفاوت توسط ایرلاین‌های مختلف هم وجود دارد، به ابعاد این پیچیدگی افزوده می‌شود. هر مسافری مایل است تا ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کند. چون با توجه به نرخ بلیط، هزینه خرید بلیط هواپیما عدد بزرگی در یک بودجه سفر به شمار می‌رود. حال آیا ممکن است یک خریدار بلیط هواپیما ساعت‌ها وقتش را صرف گشتن در ده‌ها سایت مختلف بکند تا ارزانترین بلیط را پیدا کند؟ احتمالا خیر. چون زمان هم به همان اندازه دارای ارزش است.

پس راه حل چیست؟ راه حل یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما مثل سفرمارکت است که در بین همه سایت‌های معتبر و موفق گشته و همه قیمت‌ها را به صورت مقایسه‌ای و به ترتیب به مخاطب عرضه و ارائه کند. به این ترتیب به جای گشتن در ده‌ها سایت فقط کافیست در سایت سفرمارکت جستجو خود را انجام بدهید تا همه نتایج را یکجا و در کمترین زمان ببینید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد سفرمارکت، سفر تولز می‌باشد که مرجع تخصصی برنامه سفر و راهنمای سفر به مقاصد داخلی و خارجی می‌باشد.

آیا سفرمارکت تنها قیمت بلیط هواپیما را نشان می‌دهد؟

سفرمارکت تنها یک سایت استعلام قیمت بلیط هواپیما نیست. بلکه به مخاطبانش این امکان را می‌دهد تا ارزان ترین و بهینه ترین بلیط را از آژانس یا سایت عرضه‌کننده و تامین کننده آن پرواز، مستقیم و بدون هیچ هزینه یا پرداخت اضافه‌ای خریداری کنند. از آنجایی که سفرمارکت یک بازار مجازی اقلام سفر است، زمانی که نتایج مقایسه ای قیمت‌های مختلف پروازهای مختلف برای شما نمایش داده می‌شود، شما می‌توانید بنا به اینکه کدام پرواز از کدام تامین کننده با کدام قیمت را انتخاب کرده‌اید، نسبت به خرید بلیط هواپیما مورد نظرتان به طور مستقیم از تامین کننده آن اقدام کنید. شما با کلیک بر روی تامین کننده مورد پسندتان، به سایت آن هدایت redirect می‌شوید و خریدی امن را با طی فرایند عادی خرید بلیط هواپیما که شامل ورود اطلاعات مسافران است انجام خواهید داد.

سایت جدید سفرمارکت چه قابلیت و امکانات جدیدی دارد؟

پس از حدود ۲ سال از آغاز فعالیت سفرمارکت، بر اساس بازخوردها و گزارش‌های فنی که از مخاطبان و کاربرانش دریافت شد، تیم اجرایی سفرمارکت، زمان را برای یک بهسازی اساسی و البته گام به گام در پیکره سفرمارکت مناسب دید. تیم فنی و برنامه نویسان سفرمارکت تلاش کردند تا با تمرکز بر بهبود تجربه کاربری، فضایی کاربرپسندتر و کارامدتر را برای مخاطبان بازآفرینی کنند. از همین رو UI و UX سایت سفرمارکت در بخش بلیط هواپیما مورد بازبینی دوباره قرار گرفت و به شکل جدیدی اکنون در دسترس مخاطبان است.

یکی از نکات کلیدی در استفاده کاربران از یک وب سایت، حرکت در بخش‌های مختلف آن یا به اصطلاح journey است. در وب سایت جدید سفرمارکت که اکنون در دسترس است، تلاش شده تا این جریان و پویایی آسان و دلپذیرتر شود.

از دیگر ویژگی‌های سفرمارکت در وبسایت جدید، چابکی، سبکی و سرعت بیشتر سایت در بالا آمدن loading speed است. این عامل کمک می‌کند تا کاربران، در زمان کمتری به سایت و امکانات آن دسترسی داشته باشند و از آن بهره ببرند.

به دلیل بهره مندی سفرمارکت از تیمی متخصص و دانش آموخته، در طراحی و اجرای سایت جدید، از به روزترین تکنیک‌های برنامه نویسی استفاده شده است.

سفرمارکت چگونه عمل می‌کند؟

سفرمارکت

سفرمارکت یک بازار مجازی marketplace بلیط هواپیما و تور مسافرتی است. یعنی همانگونه که برای اقلام و کالاها و خدمات گوناگون بازارهای فیزیکی یا مجازی (اینترنتی) وجود دارد، سفرمارکت هم یک بازار ویژه بلیط هواپیما و تور مسافرتی است؛ اما در فضای اینترنت. فرض کنید شما وارد یک مرکز خرید بزرگ و چند طبقه شده‌اید که صدها فروشنده، فروشگاه‌هایی در آن دارند و در حال عرضه کالاها و خدمات خود هستند. کالاهای عرضه شده توسط این فروشندگان مشخص است (صندلی‌های پروازهای مشخص). اما هر کدام از این فروشندگان قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. خریداران می‌توانند همه این فروشندگان را که در یک مکان گردآمده‌اند را بررسی کرده و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. حال فرض کنید این فروشندگان در کل یک شهر پخش بودند. آیا بررسی و سر زدن به همه آنها برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین گزینه ممکن بود؟ به طور مشخصی خیر. سفرمارکت هم به مانند همان پاساژ، همه تامین کنندگان حرفه ای پرواز لحظه آخری را در یکجا گرد آورده است. در نبود سفرمارکت کاربران باید در شهر بزرگ اینترنت، در بین سایت‌های مختلف سرگردان می‌شدند تا بلیط مد نظرشان را پیدا کنند.

علاوه بر این، سفرمارکت با ایجاد یک فضای رقابتی سالم و پویا، زمینه‌ای را ایجاد کرده تا بنگاه‌ها برای رسیدن به کمترین قیمت و جلب نظر مشتریان و کاربران، با کاهش هزینه‌ها و بهینه کردن فرایندهای عملیاتی و سازمانی خود، به سوی بالاترین بهره وری حرکت کنند. به این ترتیب بنگاه‌های هر چند کوچک ولی بهره ور این فرصت را می‌یابند که به سبب بهره وری بالاتر و کارآمدی بیشتر، مزد شایستگی خود را دریافت کرده و فروش بالاتری را تجربه کنند. همچنین سفرمارکت با ایجاد این فضای پویا و سالم، از ایجاد فضای انحصاری در بازار جلوگیری می‌کند و به همه بنگاه‌ها این شانس را می‌دهد تا جایگاه خود را در بازار سفر و گردشگری ایران در چارچوب توانمندی اجرایی خود پیدا کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.