تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۳۸
کد خبر : 74135

خرید اسپری و کاندوم تاخیری چگونه موجب رفع زود انزالی می شوند؟

خرید اسپری و کاندوم تاخیری چگونه موجب رفع زود انزالی می شوند؟

خرید اسپری تاخیری ایموشن از جمله راه‌های مرسوم برای رفع مشکل زود انزالی در مردان است که از جمله مشکلات شایع در روابط زناشویی به شمار می‌آید. اسپری تاخیری ایموشن علاوه بر درمان سریع زود انزالی در مردان، در بالا بردن حس رابطه و به ارگاسم رساندن آسان‌تر بانوان نیز موثر است؛ بنابراین خرید اسپری …

خرید اسپری تاخیری ایموشن از جمله راه‌های مرسوم برای رفع مشکل زود انزالی در مردان است که از جمله مشکلات شایع در روابط زناشویی به شمار می‌آید. اسپری تاخیری ایموشن علاوه بر درمان سریع زود انزالی در مردان، در بالا بردن حس رابطه و به ارگاسم رساندن آسان‌تر بانوان نیز موثر است؛ بنابراین خرید اسپری تاخیری ایموشن را می‌توان از بهترین راه‌های برطرف کردن این مشکل به حساب آورد. شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که در پایان این مطلب، چند مورد از این فروشگاه ها را بهتون معرفی کردیم، به خرید این محصول بپردازید. گاهی اوقات ممکن است زوجین بین خرید اسپری تاخیری و خرید کاندوم تاخیری کدکس مردد باشند و ندانند که کدام یکی از این دو برای شرایط آن‌ها مناسب‌تر است، اما به طور کلی از نظر بهداشتی توصیه می‌شود که هنگام برقراری رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید، تا شما را از بارداری ناخواسته و بیماری‌های جنسی حفظ کند.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنگام رابطه جنسی معمولاً از کاندوم استفاده می‌کنید، استفاده از کاندوم تاخیری کدکس برای شما مناسب‌تر خواهد بود. اما اگر به هر دلیلی علاقه به استفاده از کاندوم ندارید، می‌توانید اقدام به خرید اسپری تاخیری ایموشن کنید. در واقع نکته‌ای که در این زمینه مهم است این است که باید گزینه‌ای انتخاب شود که برای هر دو طرف مناسب باشد.

خرید اسپری تاخیری ایموشن چگونه موجب رفع زود انزالی می‌شود؟

برای اینکه بدانیم هر دارو چه خواصی دارد و چگونه عمل می‌کند باید به ترکیباتی که در آن استفاده شده پی ببریم، برای اینکه بدانیم اسپری تاخیری چگونه عمل می‌کند نیز باید از ترکیبات آن آگاه شویم، سپس بدانیم که این ترکیبات چه تاثیری بر معضل زود انزالی می‌گذارد. اصولاً ترکیبات مجاز اسپری‌های تاخیری عبارتند از:

 لیدوکائین: لیدوکائین ماده‌ای است که موجب بی حسی موضعی می‌شود و از جمله ترکیبات اساسی اسپری تاخیری ایموشن است. این ماده مانع از رسیدن پیام‌های حسی به مغز می‌شود و به این ترتیب از انزال زودرس جلوگیری می‌کند.

 بنزوکائین: این ماده نیز جزو بی حس کننده‌های موضعی است.

استفاده از اسپری تاخیری ایموشن با اینکه یک درمان موقت برای زود انزالی است، اما دارای مزایای مربوط به خود نیز است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش مدت زمان رابطه جنسی
  • افزایش لذت در رابطه
  • استفاده آسان و راحت
  • عدم نیاز به تجویز پزشک

خرید کاندوم تاخیری کدکس چگونه موجب رفع زود انزالی  می‌شود ؟

این مدل کاندوم‌ها دارای مقادیری حدود یک درصد هیدروکلرید لیدوکائین هستند. این ماده در واقع یک بی حس کننده موضعی است و در پوست فرد یک بی حسی موقت و لحظه ایجاد می‌کند و همین امر موجب تاخیر در ارگاسم و انزال مردان می‌شود. حدود یک دقیقه بعد از استفاده از کاندوم تاخیری کدکس لیدوکائینی که در آن موجود است شروع به اثر گذاری می‌کند. تاثیر و مدت زمان اثرگذاری این کاندوم‌ها با توجه به نوع آن متغیر است، بعضی از کاندوم‌ها نیم ساعت اثرگذاری دارند. از طرفی هنگام استفاده از کاندوم تاخیری این بی حسی هیچ تاثیری بر روی شریک جنسی شما ندارد. خرید کاندوم تاخیری از برند کدکس و کاپوت مزایای مربوط به خود را دارد که در ادامه به طور خلاصه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

خرید اسپری و کاندوم تاخیری چگونه موجب رفع زود انزالی می شوند؟

  • پیشگیری از بارداری: در صورتی که از کاندوم به طور صحیح استفاده کنید تا ۹۸ درصد از بارداری پیشگیری می‌شود.
  • ارزان و در دسترس بودن: برای تهیه و خرید کاندوم نیازی به تجویز نسخه پزشک نیست  و از طرفی کاندوم از قیمت مناسبی برخوردار است.
  • جلوگیری از بروز بیماری‌های مقاربتی: کاندوم از جمله بهترین ابزارها برای جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی است.
  • عدم تاثیر و تغییر در باروری: کاندوم تغییری در شرایط باروری شما به وجود نمی‌آورد و عوارض جانبی در این زمینه ایجاد نمی‌کند و شما هرگاه که استفاده از کاندوم را کنار بگذارید می‌توانید اقدام به بارداری کنید.
  • افزایش لذت جنسی: با استفاده از کاندوم تاخیری رابطه جنسی تداوم بیشتری پیدا کرده و طولانی‌تر خواهد بود و این امر موجب لذت بیشتر زن و مرد می‌شود.

شما می‌توانید برای رفع مشکل زود انزالی یا تجربه رابطه جنسی طولانی‌تر و لذت بخش‌تر به خرید اسپری تاخیری ایموشن و خرید کاندوم تاخیری کدکس از فروشگاه‌های اینترنتی همچون بوبوریم ، مولینا، داروخانه آنلاین و … بپردازید.

سخن پایانی

فروشگاه بوبوریم یکی از معتبرترین فروشگاه هایی هست که به ارائه این محصولات می‌پردازد و از مزایایی همچون ارسال سریع و بسته بندی کاملا محرمانه برخوردار است. برای دیدن محصولات این فروشگاه می‌توانید به آدرس اینترنتی فروشگاه بوبوریم مراجعه نمایید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.