تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 589722

خرید آنلاین از پت شاپ نیکان

خرید آنلاین از پت شاپ نیکان

علاقه‌مندان به حیوانات و پرندگان خانگی با چالش‌های مختلفی برای نگهداری از آنها روبرو هستند. تامین نیازهای غذایی و مراقبت‌های بهداشتی، بخشی از این موارد است که سلامتی و شادابی حیوانات خانگی را به‌‌دنبال دارد. یک پت شاپ مجهز و کامل که به‌صورت اینترنتی هم خدمات خود را ارائه کند، مطمئنا یکی از نیازهای اساسی

علاقه‌مندان به حیوانات و پرندگان خانگی با چالش‌های مختلفی برای نگهداری از آنها روبرو هستند. تامین نیازهای غذایی و مراقبت‌های بهداشتی، بخشی از این موارد است که سلامتی و شادابی حیوانات خانگی را به‌‌دنبال دارد.

یک پت شاپ مجهز و کامل که به‌صورت اینترنتی هم خدمات خود را ارائه کند، مطمئنا یکی از نیازهای اساسی صاحبان حیوانات خانگی مخصوصا سگ ها و گربه ها است.

پت شاپ نیکان یک مجموعه فروشگاهی اینترنتی حیوانات و پرندگان خانگی در کنار بیمارستان تخصصی دامپزشکی است که با مدیریت و کادر مجرب تاسیس شده و نقش مهمی در مراقبت و مداوای از حیوانات خانگی ایفا می‌کند. این مجموعه به عنوان یک مجموعه کامل با بیش از هزار قلم محصولات غذایی و دارویی مورد نیاز حیوانات و گزینه‌های تشویقی و تقویتی، به‌طور تخصصی و در این زمینه فعالیت می‌کند.

در مطالعه این متن با ما همراه شوید تا بیشتر درباره پت شاپ و مجموعه نیکان با هم گفتگو کنیم.

پت شاپ نیکان: از تغذیه تا مداوا در یک مجموعه!

خرید آنلاین از پت شاپ نیکان

بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی نیکان مجموعه‌ای کامل از دامپزشکان متخصص، امکانات به‌روز، آزمایشگاه تخصصی و پت شاپی مجهز است. حضور ده‌ها پزشک و جراح متخصص و نیز کادر مجرب پرستاری در رشته‌های مختلف در این مجموعه، بیمارستان دامپزشکی نیکان را به مرکزی موفق برای مداوا و مراقبت‌های پزشکی حیوانات خانگی، پرندگان و اگزوتیک تبدیل کرده است.

به‌علاوه آزمایشگاه تخصصی این مجموعه با پذیرش و انجام آزمایشات گوناگون و نوبت‌دهی و ارسال آنلاین نتایج، نقش مهمی در سهولت اجرای این مراحل ایفا می‌کند.

با پت شاپ مجموعه نیکان بیشتر آشنا شویم!

خرید آنلاین از پت شاپ نیکان

تامین نیازهای مختلف حیوانات خانگی و وجود فروشگاهی وسیع و چندمنظوره برای این کار از ایده‌های خلاقانه‌ای است که طی سال‌های اخیر پیاده شده است. با اجرای این طرح در قالب پت شاپ نیکان، نگهداری از این موجودات دوست‌داشتنی بسیار آسان‌تر شده است.

به این منظور مجموعه کاملی از مواد غذایی و دارویی تا وسایل بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز حیوانات خانگی در پت شاپ بزرگ نیکان جمع شده‌اند.

در این فروشگاه می‌توانید همه نوع مواد غذایی و مکمل‌های تقویتی را برای سگ و گربه خود بیابید. علاوه بر این موارد، تشویقی‌هایی با طعم‌های متفاوت به شکل تخصصی برای سگ و گربه نیز در لیست اقلام این مجموعه قرار دارد.

 

خرید آسان و آنلاین را در پت شاپ نیکان تجربه کنید!

یکی از موارد مهم و مزایای قابل توجه این مجموعه، امکان خرید همه محصولات به شکل اینترنتی و آنلاین است که کار خرید را برای مشتریان در سراسر کشور آسان‌تر می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید با ورود به سایت پت شاپ نیکان و انتخاب کالاهای مورد نظر، نسبت به ثبت سفارش خرید خود تنها با چند کلیک ساده اقدام کنید.

البته مراجعه حضوری به پت شاپ نیکان این مزیت را دارد که علاوه بر خرید اقلام موردنیاز، می‌توانید از امکاناتی مانند آرایشگاه و دیگر خدمات جانبی آن برای حیوانات خانگی خود نیز استفاده کنید.

انواع توپ سلفی ویژه سگ، غذای خشک ویژه سگ و گربه و قرص مالت و انواع خوراکی‌های تقویتی و تشویقی ازجمله کالاهای عرضه شده در این پت شاپ است.

در بخش تامین مواد غذایی پت شاپ نیکان هم‌چنین انواع یونجه برای جوندگان، غذای تخصصی خرگوش و خوکچه هندی، توپ ویژه جوندگان و بسیاری موارد دیگر تولید و در بسته‌بندی‌های مناسب عرضه می‌شود.

ارسال کالاهای خریداری شده به هر نقطه از کشور و پشتیبانی قوی از مشتریان نیز به‌عنوان بخشی از خدمات مجموعه فروشگاهی نیکان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا اراده این مجموعه در خدمات‌رسانی به کاربران بیش از پیش آشکار شود. به‌علاوه در پت شاپ نیکان از تخفیف‌های ویژه و شرایط مناسب فروش نیز برخوردار می‌شوید.

سخن پایانی

پت شاپ نیکان با دارا بودن مجموعه کاملی از ملزومات، داروها و مواد غذایی ویژه حیوانات خانگی در خدمت شهروندان در سراسر ایران است. امکان استفاده از خدمات درمانی و تخصص پزشکان حاضر در این مجموعه نیز فرصتی دیگر برای علاقه‌مندان به این موجودات جذاب است.

در مجموعه فروشگاه نیکان علاوه بر تنوع بالای کالاهای موجود، از خدمات ارسال به سراسر کشور و قیمت‌های رقابتی نیز برخوردار می‌شوید. به‌علاوه خدمات بیمارستانی مجموعه نیکان در همه روزهای هفته به‌شکل 24 ساعته دایر است. از پاسخگویی آنلاین تا دسترسی به رزرو وقت آنلاین دامپزشکی و جواب‌دهی آزمایشات نیز به شکل مستمر و بدون تعطیلی در خدمت مشتریان این مجموعه قرار دارد.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.