تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 53549

خدمات سایت و سئو

خدمات سایت و سئو

گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا یکی از معتبرین آژانس‌های بازاریابی در ایران است که تا کنون شرکت‌ها و نام‌های تجاری بسیاری را در مسیر رسیدن به اهداف تجاری‌شان همراهی کرده است. خدمات سایت و سئو پونه مدیا ازجمله خدمات کاربردی و بسیار مهم هستند که به شما کمک می‌کنند کسب‌وکار خود را در دنیای ارتباطات …

گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا یکی از معتبرین آژانس‌های بازاریابی در ایران است که تا کنون شرکت‌ها و نام‌های تجاری بسیاری را در مسیر رسیدن به اهداف تجاری‌شان همراهی کرده است. خدمات سایت و سئو پونه مدیا ازجمله خدمات کاربردی و بسیار مهم هستند که به شما کمک می‌کنند کسب‌وکار خود را در دنیای ارتباطات دیجیتالی گسترش دهید. برای استفاده از خدمات سئو کافی است به سایت پونه مدیا مراجعه و نوبت مشاوره خود را رزرو کنید.

 

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو یکی از قابل اطمینان‌ترین روش‌های افزایش بازدید و دستیابی به کسب و کار آنلاین است. شما برای استفاده از خدمات سئو برای سایت خود چند گزینه دارید: می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید، یا می‌توانید آن را به شرکت‌های متخصص سئو برون سپاری کنید. صاحبان مشاغلی که به دنبال دریافت خدمات سئو هستند باید پیش از هر چیز با خدمات این متخصصان آشنا شوند. ابتدا اجازه دهید سئو را به شما معرفی کنیم.

 سئو سایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

سئو به معنای تنظیم سایت و گردآوری مطالب سایت شما بر اساس الگوریتم‌هایی است که موتورهای جستجو از آنها برای فهرست بندی و رتبه بندی صفحات سایت‌ها استفاده می‌کنند. با تنظیم طیف وسیعی از فاکتورها (از جمله کد، طراحی، محتوا، متا دیتا، ساختار و موارد دیگر) این امکان برای سایت‌ها وجود دارد که بتوانند صفحات خود را در نتایج بالاتر موتورهای جستجو قرار دهند و ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنند. هر چه ترافیک سایت بیشتر باشد و کاربر بیشتری وارد سایت شما شود احتمال فروش محصولات و خدمات شما بیشتر می‌شود.

درست است که شما می‌توانید از طریق آموزش‌های موجود در اینترنت و با صرف زمان تغییراتی در سایت ایجاد کنید، اما سئو یک تخصص و مهارت است و نتیجه‌ای که توسط یک متخصص سئو حاصل می‌شود با کاری که شما انجام می‌دهید قابل مقایسه نیست.

مزیت عمده سئو این است که هزینه‌ها نسبت به تبلیغات پولی بسیار کم است و بازده آن در بلند مدت مشهود و پایدار است. این دقیقا همان چیزی است که باعث ارزشمند شدن سئو در خدمات سایت شده است. سئو نوعی دیجیتال مارکتینگ است که قابل اطمینان‌ترین نرخ بازگشت سرمایه را ارائه می‌دهد. به همین دلیل سئو برای مشاغل مهم است و بسیاری از مشاغل یک شرکت یا متخصص خدمات سئو استخدام می‌کنند. خدمات سایت و سئو می‌تواند به شما کمک کند رشد طولانی مدت را هدف قرار دهید، بازدید سایت و فروش را افزایش دهید و همچنین جذب آگهی‌ بیشتری داشته باشید.

خدمات سایت و سئو شامل چه مواردی است؟

سئو داخلی یا On-Site SEO

خدمات سایت و سئو

به فرایند بهینه سازی محتوا و هر آنچه شما در سایت خود بارگذاری می‌کنید سئو داخلی یا On-Site SEO گفته می‌شود که در نهایت منجر به خوانده شدن این اطلاعات توسط موتورهای جستجو می‌گردد. سئو داخلی شامل کلمات کلیدی، عناوین، توضیحات، تصاویر و موارد دیگر است. از خدمات سئوی داخلی می‌توان به جستجوی کلمات کلیدی اشاره کرد.

سئوی داخلی اصطلاحات و عباراتی را که می‌خواهید بر اساس آنها در موتورهای جستجو رتبه بندی شوید را تعیین می‌کند. در مورد اینکه کدام یک از کلمات کلیدی دارای ارتباط و حجم جستجوی بالایی هستند اما از میزان رقابت کمتری برخوردار هستند، تحقیق می‌کند. هنگامی که کلمات کلیدی مناسب را مشخص کرد، محتوای صفحه فرود (لندیگ پیج) و عناوین مربوط به آن را بهینه سازی می‌کند.

سئو خارجی یا Off-page SEO

به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که خارج از سایت شما و به منظور افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو صورت می‌گیرد. ایجاد پیوند اولین و مهمترین قسمت سئو خارجی است. بازدیدکنندگان از طریق پیوندها وارد سایت شما می‌شوند و این روند به گوگل نشان می‌دهد که کاربران در اینترنت به محتوای شما اهمیت می‌دهند و سایت شما معتبر است. همچنین سئوی سایت بر روی محتوای باکیفیت و آموزنده ساخته شده است. توجه داشته باشید که اطلاعاتی که به اشتراک می‌گذارید باید درجه یک باشد. دریافت پیوند از سایت‌های معتبر می‌تواند تفاوت قابل مشاهده‌ای در نحوۀ رتبه بندی سایت شما ایجاد کند. خدمات سایت و سئو با ایجاد پیوندهای مناسب این روند را تسهیل می‌بخشند. از خدمات سئوی خارجی می‌توان به استفاده از رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد

خدمات سایت و سئو با ارتباطات و استراتژی‌های منحصر به فرد خود شما را در رسانه‌های اجتماعی به مخاطبانتان معرفی می‌کنند. اگر افرادی در مورد مطالب شما در فیس بوک، توییتر، لینکداین یا سایر شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند، موتورهای جستجو شما را به عنوان یک سایت معتبر شناسایی می‌کنند و به دیگران کمک می‌کنند سایت شما را پیدا کنند. داشتن محتوای محبوب در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش بازدید سایت شما می‌شود و همین موضوع می‌تواند به سئو سایت شما کمک کند.

سئو فنی

این بخش از سئو بر کدنویسی، ساختار و نحوه تعامل و ارتباط سایت با موتور جستجو تمرکز دارد. هرچه موتورهای جستجو و الگوریتم‌های آنها پیچیده‌تر می‌شوند، خدمات فنی سئو نیز تغییر و پیشرفت می‌کنند. عواملی بسیار زیادی در سئو فنی نقش دارند که از میان آنها می‌توان به سرعت سایت، سازگاری سایت با گوشی‌های هوشمند، آدرس URL و امنیت سایت اشاره کرد.

سرعت بارگیری اولین فاکتوری است که تعیین می‌کند کاربر در صفحه شما بماند یا بلافاصله آن را ترک کند. یک سایت سرعت پایین به هیچ عنوان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد و درباره جدی بودن فعالیت شما و قابلیت اطمینان خدمات شما اطلاعات منفی ارسال می‌کند. مطالعات انجام شده توسط گوگل نشان می‌دهد اگر کاربر پس از حدود ۳ ثانیه از سایت خارج شود یعنی تجربه بدی از سایت داشته است و گوگل از سایت‌هایی که تجربه کاربری بدی را ارائه می‌دهند خوشش نمی‌آید، در نتیجه آنها را در رده‌های بسیار پایینی رتبه بندی می‌کند. خدمات سایت و سئو به شما کمک می‌کند سرعت سایت را افزایش دهید تا در وهله اول به عنوان یک سایت حرفه‌ای توسط گوگل شناسایی شوید.

خدمات سایت و سئو

ممکن است وسوسه شوید برای بهینه سازی موتور جستجو سرمایه گذاری نکنید و خودتان این کار را انجام دهید. اگر مانند دیگر مشاغل در یک صنعت رقابتی هستید دستیابی به موفقیت بدون استفاده از تیم و خدمات حرفه‌ای بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی می‌خواهد رتبه بالایی برای سوالاتی مانند «وکلای نزدیک من» یا «وکیل قراردادی» داشته باشد. اولین چیزی که این شرکت باید در نظر داشته باشد این است که در این بازار رقابتی شرکت‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن از خدمات سایت و سئو به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنند و به راحتی از رقبایی که بدون دانش و تجربه قصد دارند در بازار آنلاین حضور داشته باشند و رقابت کنند فراتر می‌روند. نکته دیگر طیف گستردۀ مهارت‌های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک برنامه موفقیت آمیز سئو نیاز به ترکیبی از مهارت‌های متنوع مانند HTML، JavaScript، CSS، PR، UX/UI دارد.

متخصصان توصیه می‌کنند که از ورود به این مباحث دشوار خودداری کنید و زمان را از دست ندهید. به جای این کار می‌توانید به متخصصان حوزه‌ی سئو سایت مراجعه کنید و از خدمات افرادی بهره‌مند شوید که سال‌هاست در این حوزه‌ها مشغول به کارند. گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا با خدمات سایت و سئو شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند. برای شروع کافی است به وب سایت رسانه پونه مراجعه و نوبت مشاوره خود را همین حالا رزو کنید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.