تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۱۹
کد خبر : 586926

خداحافظی هنری کویل با سریال ویچر؛ بازیگر جدید شخصیت گرالت از ریویا کیست؟

خداحافظی هنری کویل با سریال ویچر؛ بازیگر جدید شخصیت گرالت از ریویا کیست؟

خداحافظی هنری کویل با سریال ویچر؛ بازیگر جدید شخصیت گرالت از ریویا کیست؟ نتفلیکس تایید کرد که در فصل چهارم سریال ویچر – The Witcher هنری کویل جای خود در نقش گرالت از ریویا را به لیام همسورث واگذار خواهد کرد. آیا همسورث گزینه مناسبی برای ایفای نقش قصاب بلاویکن است؟ بر اساس جدیدترین اخبار

خداحافظی هنری کویل با سریال ویچر؛ بازیگر جدید شخصیت گرالت از ریویا کیست؟

نتفلیکس تایید کرد که در فصل چهارم سریال ویچر – The Witcher هنری کویل جای خود در نقش گرالت از ریویا را به لیام همسورث واگذار خواهد کرد. آیا همسورث گزینه مناسبی برای ایفای نقش قصاب بلاویکن است؟

بر اساس جدیدترین اخبار رسمی از سریال پرطرفدار ویچر، نتفلیکس فصل چهارم از این سریال را با تغییری مهم در لیست بازیگران تولید خواهد کرد. در فصل چهارم از این سریال پرطرفدار، هنری کویل جای خود در نقش ستاره سریال، گرالت از ریویا را به لیام همسورث واگذار خواهد کرد.

لیام همسورث جایگزین هنری کویل در فصل چهارم سریال ویچر

خبر جایگزینی هنری کویل با لیام همسورث فصل چهارم در شرایطی اعلام می‌شود که فصل سوم این سریال هنوز منتشر نشده است. فصل چهارم سریال The Witcher تابستان سال آینده از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین، پیش‌درآمدی چهار قسمتی تحت نام The Witcher: Blood Origin هم از روز 25 دسامبر سال جاری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

هفته گذشته به طور رسمی تایید شد که هنری کویل بار دیگر به دنیای سینمایی DC بازگشته و مجددا نقش سوپرمن را ایفا خواهد کرد. کویل در سه فصل نخست سریال ویچر، نقش گرالت از ریویا را بازی می‌کرد که با قابلیت‌های ماوراء طبیعی خود به شکار هیولاهای مختلف می‌پرداخت.

سریال ویچر روایت‌کننده سرنوشت سه شخصیت مجزا در دنیای وسیع و پهناور The Continent است. جایی که انسان‌ها، الف‌ها، ویچرها و هیولاها دائما در حال مبارزه با یکدیگر به منظور دستیابی به قدرت بیشتر هستند و مرزهای خوبی و بدی هرگز مشخص نیست!

در این سریال، علاوه بر هنری کویل، آنیا شالوترا و فریا آلن نیز حضور دارند.

لیام همسورث، برادر کوچک‌تر کریس همسورث، ستاره دنیای سینمایی مارول در نقش ثور است که پیش از این به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های The Hunger Games به شهرت رسیده بود. او همچنین به تازگی در فیلم درام Most Dangerous Game حضور یافته و در فصل چهار سریال ویچر، جانشین هنری کویل خواهد شد.

به گزارش منابع آگاه، کویل قراردادی کوتاه مدت را برای فرنچایز The Witcher امضا کرده بود و احساس کرد که پس از سه فصل، زمان وداع با این سریال فرا رسیده است. علاوه بر این، فیلمبرداری این سریال در خارج از کشور انجام می‌شد و برنامه تولید آن نیز بسیار فشرده و حساس طراحی شده بود.

او چندین پروژه سینمایی و سریال را در نوبت اکران و نمایش دارد. یکی از این پروژه‌ها، فیلم The Ministry Of Ungentlemanly Warfare است و بازگشت او در نقش سوپرمن دیگر نقش‌آفرینی مهم او در آینده را رقم خواهد زد. لازم به ذکر است که دیگر بازیگران سریال ویچر همگی قرارداد خود را برای فصل چهارم این سریال تمدید کردند.

لورن اشمیت هیسریش تهیه‌کننده اصلی به شمار می‌رود و تومک باگینسکی، جیسون اف براون، شان دنیل، مایک اوستروسکی، استیو گاوب و جاروسلاو ساوکو دیگر تهیه‌کنندگان آن به شمار می‌روند.

هنری کویل در خصوص سریال ویچر و آینده خود گفت:

سفر من در نقش گرالت از ریویا پر از ماجراجویی و هیولاهای مختلف بوده است؛ به همین جهت من مدال ویچر را برای فصل چهارم این سریال به زمین گذاشته و با این نقش خداحافظی خواهم کرد.

به جای من آقای لیام همسورث ایفاگر نقش گرگ سفید خواهد بود. بنابراین من مشعل این نقش را به لیام واگذار می‌کنم و با هیجان، ایفای نقش گرالت توسط او را پیگیری خواهم کرد. لیام! این کاراکتر عمق فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از خاص‌ترین شخصیت‌هایی خواهد بود که تا به حال تجربه حضور در آن را داشته‌ای!

هنری کویل ویچر

در همین راستا، لیام همسورث هم افزود:

به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص مجموعه ویچر، بسیار خوشحال هستم که فرصت قرار گرفتن در نقش گرالت از ریویا نصیبم شده است. هنری کویل، گرالت فوق‌العاده‌ای بود و من مفتخرم که او این نقش را به من واگذار می‌کند تا شمشیر گرگ سفید را برای فصل بعدی از ماجراجویی‌اش در دست بگیرم.

هنری! من سال‌هاست که طرفدار کارهای تو هستم و از اجرای کاراکتر گرالت توسط تو شگفت‌زده شدم. پر کردن جای تو وظیفه بسیار بزرگی است که به من محول شده؛ اما من با هیجان و اشتیاق کار خود در نقش گرالت را پیش خواهم گرفت.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.