تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر : 593138

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره مشکلات رتبه بندی معلمان

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره مشکلات رتبه بندی معلمان

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره مشکلات رتبه بندی معلمان عباس گودرزی در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که امروز نهم فروردین‌ماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی است و همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به‌ رفع مشکلات مدارس و معلمان کوشا

خبر مهم یک نماینده مجلس درباره مشکلات رتبه بندی معلمان

عباس گودرزی در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که امروز نهم فروردین‌ماه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی است و همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به‌ رفع مشکلات مدارس و معلمان کوشا باشند.

وی تصریح کرد: دولت و مجلس در اجرای رتبه بندی معلمان گام مهم و بلندی برداشتند، اما مشکلات پیش آمده در روند اجرای این طرح به خصوص در ماه پایانی سال قبل، کام همکاران را تلخ کرد که البته پیگیری‌های لازم جهت رفع این مشکلات انجام شده و وزیر قول حل مساله در اسرع وقت را داده‌اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: شایسته بوده دانش آموزان در مدرسه بیاموزند که حجاب مصونیت است نه محدودیت؛ درس عفاف، حجاب و غیرت را باید از دوران دانش آموزی به فرزندانمان بیاموزیم.

گودرزی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید از مدرسه و توسط مربیان آموزش داده شود. شایسته نیست در جامعه اسلامی نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت باشیم. فلسفه امر به‌ معروف و نهی از منکر محبت، دلسوزی، همدلی و احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر است.

وی ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد که حالا هر خانمی که حجاب کامل ندارد کشف حجاب کرده و با آنها همراهی می‌کند در حالیکه بانوان و دختران ایران زمین با ایمان و عاشق اهل‌بیت هستند و دست رد به دعوت و طرح و توطئه دشمن زدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: توطئه کشف حجاب صرفا بحث تار موی دختران و زنان نیست بلکه آنها به دنبال برهنگی و فروپاشی کانون خانواده به عنوان هسته اصلی جامعه اسلامی هستند.

گودرزی تصریح کرد: کشف حجاب توهین به مقدسات و فرهنگ ایرانی اسلامی است و برنامه‌ریزی برای حل این مسئله قطعا در دستور کار مجموعه قوای نظام است.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.