تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 590634

خبر قوه قضائیه درباره فرهاد میثمی؛ بیمار است/ اعتصاب غذا را شکسته است

خبر قوه قضائیه درباره فرهاد میثمی؛ بیمار است/ اعتصاب غذا را شکسته است

خبر قوه قضائیه درباره فرهاد میثمی؛ بیمار است/ اعتصاب غذا را شکسته است به گزارش منیبان، از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است. خبرگزاری میزان مرکز رسانه قوه قضاییه

خبر قوه قضائیه درباره فرهاد میثمی؛ بیمار است/ اعتصاب غذا را شکسته است

به گزارش منیبان، از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال ۱۳۹۷ و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری میزان مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت :فرهاد میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ اقدام به اعتصاب غذا در یک بازه زمانی موقت کرد با توجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت داشته است، در همان مقطع زمانی مقداری وزن از دست می‌دهد اما با مداخلات پزشکان و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین زندان سرانجام اعتصاب غذای خود را شکست و تحت درمان پزشکی و دارویی قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ اما از شب گذشته مجددا عکس‌هایی از فرهاد میثمی در فضای مجازی منتشر شده که پیگیری‌های روابط عمومی سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد فرهاد میثمی در این دوره خاص اعتصاب غذا نکرده اما به هم بندی‌ها و مسئولین زندان اعلام کرده «من کمترین مقدار غذا را مصرف می‌کنم».

در حال حاضر با توجه به نظارت کادر زندان و گزارش‌های ارسال شده به مسئولین زندان رجایی شهر، وضعیت عمومی نامبرده به طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی‌اش مناسب گزارش شده است./ عرشه آنلاین

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.