تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۳
کد خبر : 595208

خبر داغ و مهم برای پرسپولیسی ها

خبر داغ و مهم برای پرسپولیسی ها

خبر داغ و مهم برای پرسپولیسی ها به گزارش منیبان، یکی از نگرانی‌های بزرگ یحیی گل محمدی مصدومیت گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس است. این بازیکن که عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و بهترین گل‌زن تیمش هم به حساب می‌آید، از ناحیه عضله دوقلو دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست پرسپولیس را در بازی

خبر داغ و مهم برای پرسپولیسی ها

به گزارش منیبان، یکی از نگرانی‌های بزرگ یحیی گل محمدی مصدومیت گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس است. این بازیکن که عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و بهترین گل‌زن تیمش هم به حساب می‌آید، از ناحیه عضله دوقلو دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست پرسپولیس را در بازی مقابل گل گهر همراهی کند. تا روز قبل گولسیانی نمی‌توانست در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند و به صورت اختصاصی زیر نظر کادرپزشکی به تمرین کردن می‌پرداخت.

با این حال این بازیکن بعد از رفع نسبی مصدومیتش امروز توانست در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کند و به احتمال فراوان به بازی مقابل پیکان هم خواهد رسید. این‌که یحیی ریسک کند و مدافع فیکس خود را در بازی با پیکان در ترکیب ثابت قرار دهد مشخص نیست ولی احتمال بازی کردن این بازیکن در دیدار مقابل پیکان زیاد است و گولسیانی می‌تواند بدون مشکل در ترکیب تیمش به میدان برود.اگر گولسیانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، فرجی که در بازی با گل گهر فیکس بود و عملکرد خوبی هم داشت نیمکت‌نشین خواهد شد ولی در صورتی که گل‌محمدی نخواهد ریسک کند و مدافع گرجستانی خود را روی نیمکت قرار دهد، فرجی دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی قرار خواهد گرفت.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.