تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۸
کد خبر : 58676

خبر بد سامسونگ برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸

خبر بد سامسونگ برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸

خبر بد سامسونگ برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸سامسونگ خبر بدی را برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸ دارد. Galaxy Note 8 سال ۲۰۱۷ عرضه شد و تا به امروز وفادارانه به سامسونگ خدمت کرده بود.
گلکسی نوت ۸ گوشی ب..

دارندگان گوشی گلکسی نوت 8خبر بد سامسونگ برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸

سامسونگ خبر بدی را برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸ دارد. Galaxy Note 8 سال ۲۰۱۷ عرضه شد و تا به امروز وفادارانه به سامسونگ خدمت کرده بود.

گلکسی نوت ۸ گوشی بسیار مهمی برای سامسونگ بود. این گوشی بعد از فاجعه گلکسی نوت ۷ باید ثابت می‌کرد که محصولات خانواده Galaxy Note امن هستند! سامسونگ با عرضه این دستگاه پیامی را برای همه ارسال کرد: گوشی‌های سری نوت همچنان زنده هستند.

مطابق انتظار سامسونگ این گوشی عملکرد بسیار خوبی داشت و به سامسونگ کمک کرد فاجعه انفجار باتری‌های گلکسی نوت ۷ را به دست فراموشی بسپارد. با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که داشت، سامسونگ خبر بدی را برای دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸ دارد.

گوشی گلکسی نوت ۸ دیگر هیچ آپدیتی را دریافت نخواهد کرد

گلکسی Note 8 در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این گوشی امکانات بسیار عالی داشت و از طراحی جدیدی برخوردار بود. دو دوربین روی قاب پشتی این گوشی به کار رفته بود که در زمان خودش تازه به ترند بازار تبدیل شده بود. این گوشی همچنین سیگنالی برای تغییر مسیر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هم بود. گوشی‌هایی که بعد از این مدل وارد بازار شدند، هر یک بهتر از قبلی بودند.

دارندگان گوشی گلکسی نوت 8

سامسونگ فقط دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را برای این دیوایس منتشر کرد و در لیست گوشی‌هایی که سه سال آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند قرار نداشت. بنابراین این گوشی نتوانست اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ را دریافت کند. با این حال سامسونگ به مدت ۴ سال این گوشی را مجاز به دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی کرد. این گوشی هر ماه یک به‌روزرسانی امنیتی جدید را دریافت می‌کرد تا اکتبر سال گذشته که بازه زمانی دریافت به‌روزرسانی‌ها توسط آن فصلی (هر سه ماه) شد.

از آن زمان، دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸ هر سه ماه یک بار به‌روزرسانی امنیتی گوگل را دریافت می‌کردند. آخرین آپدیتی که برای این گوشی منتشر شده به ماه آگوست ۲۰۲۱ باز می‌گردد. ولی بعد از آن دیگر هیچ آپدیتی منتشر نشده و نوت ۸ از برنامه به‌روزرسانی‌های امنیتی سامسونگ حذف شده است و در آینده هم هیچ آپدیت دیگری را دریافت نخواهد کرد.

Galaxy Note 8 کاملاً وفادارانه به وظیفه خودش عمل کرد و سامسونگ هم به مدت ۴ سال آپدیت‌های امنیتی را در اختیار صاحبان این گوشی قرار داد. کاری که بسیاری از گوشی‌سازها آن را انجام نمی‌دهند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.