تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
کد خبر : 60312

خبر بد برای طرفدارن سامسونگ؛ سری گلکسی S22 دیرتر از زمانی که انتظار داریم می‌آیند

خبر بد برای طرفدارن سامسونگ؛ سری گلکسی S22 دیرتر از زمانی که انتظار داریم می‌آیند

خبر بد برای طرفدارن سامسونگ؛ سری گلکسی S22 دیرتر از زمانی که انتظار داریم می‌آیندظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 را به نفع معرفی پرچمدار اقتصادی خود، گوشی گلکسی S21 FE به ..

سری گلکسی S22خبر بد برای طرفدارن سامسونگ؛ سری گلکسی S22 دیرتر از زمانی که انتظار داریم می‌آیند

ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 را به نفع معرفی پرچمدار اقتصادی خود، گوشی گلکسی S21 FE به تأخیر بیندازد!

معمولاً اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت سری Galaxy S سامسونگ در پاییز منتشر می‌شود. هرچند با بسیاری از امکانات این گوشی‌ها آشنا شده‌ایم، ولی تاریخ رونمایی از سری گلکسی S22 موضوعی است که هنوز هم نمی‌توانیم با قاطعیت در موردش صحبت کنیم.

گرچه از همان ابتدا مشخص بود که در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ میلادی این گوشی‌ها معرفی خواهند شد، اما شایعات مربوط به تأخیر احتمالی زمزمه‌هایی را به وجود آورد که این گوشی‌ها به علت کمبود جهانی تراشه دیرتر عرضه خواهند شد. ناگفته نماند که این کمبود تراشه حتی روی تولید گوشی گلکسی S21 FE هم تأثیر گذاشت.

کمتر کسی باور دارد که این گوشی پرچمدار اقتصادی همچنان در دست تولید است و وارد بازار خواهد شد؛ ولی این گوشی اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد و یکی از دلایل به تأخیر افتادن رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 هم همین موضوع است.

ملاقات با سری گلکسی S22 در بهمن ماه!

به نقل از Ice Universe، یکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای موبایل به همراه دو منبع دیگر، فوریه ۲۰۲۲ که با بهمن ماه مصادف می‌شود، می‌تواند زمان واقعی رونمایی از سه گوشی ۵G خانواده گلکسی اس ۲۲ باشد. البته همچنان احتمال رونمایی از این گوشی‌ها در هفته انتهایی ماه ژانویه هم پابرجاست، ولی ما ترجیح می‌دهیم به منابعی که تاریخچه خوبی در افشای اطلاعات گوشی‌ها دارند اعتماد کنیم تا حدس و گمان خودمان.

سری گلکسی S22

رندر منتشر شده از گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس

در این بین برخی منابع می‌گویند که این گوشی‌ها در اوایل فوریه معرفی می‌شوند؛ ولی جان پروسر از وب‌سایت Front Page به شکل دقیق‌تر تاریخ معرفی این گوشی‌ها یا حداقل زمان آغاز پیش فروش آن‌ها را «هفته دوم فوریه» می‌داند. البته تا زمانی که از وضعیت کمبود تراشه طی ماه‌های آینده مطمئن نشویم، نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد رونمایی از گوشی‌های سامسونگ صحبت کنیم. به همین خاطر هم هست که تاکنون هیچ گزارش دقیقی از زمان معرفی این گوشی‌ها اعلام نشده است.

جان پروسر تنها افشاگری است که با جسارت کافی می‌گوید گوشی پرچمدار اقتصادی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن دقیقاً در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) معرفی می‌شود؛ بنابراین وقتی او از تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس ۲۲ اطلاع نداشته باشد، هیچ‌کس دیگری هم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

سرانجام پس از مدت ها انتظار، تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE رسما مشخص شد

پس کی می‌توانیم گلکسی اس ۲۲ را در دست بگیریم؟

بدیهیست که نمی‌توان هنوز تاریخ دقیقی را برای این اتفاق اعلام کرد، اما اگر جان پروسر درست حدس زده باشد، سه گوشی گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و S22 Ultra در تاریخ ۱۰ یا ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۱ یا ۲۲ بهمن ماه) آماده پیش فروش شده و در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) هم به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

سامسونگ حتی در روزهایی که خبری از مشکلات تأمین قطعات و کمبود تراشه هم نبود، دو هفته بین پیش فروش و عرضه اصلی فاصله می‌گذاشت. پس بدیهی است که این قضیه در مورد سری گلکسی S22 هم تکرار شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.