تاریخ انتشار : شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر : 65819

خبر بد برای طرفداران تویوتا: برای دیدن لندکروزر بعدی باید ۴ سال صبر کنید

خبر بد برای طرفداران تویوتا: برای دیدن لندکروزر بعدی باید ۴ سال صبر کنید

خبر بد برای طرفداران تویوتا: برای دیدن لندکروزر بعدی باید ۴ سال صبر کنید تویوتا طی بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از مشتریان خود اعلام کرد اگر اکنون نسل جدید لندکروزر را سفارش دهید، برای تحویل آن ب..

خبر بد برای طرفداران تویوتا: برای دیدن لندکروزر بعدی باید ۴ سال صبر کنید

تویوتا طی بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از مشتریان خود اعلام کرد اگر اکنون نسل جدید لندکروزر را سفارش دهید، برای تحویل آن باید حدود ۴ سال منتظر بمانید.

طی سال قبل خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت تویوتا به دلیل دریافت سفارشات خرید بسیار زیاد برای نسل جدید لندکروزر نمی‌تواند آنها را در موعد مقرر به دست مشتریان برساند و تحویل این خودروها حدود ۴ سال به طول خواهد انجامید. در حالی که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند تویوتا این اخبار را رد کند، اما تویوتا به تازگی طی بیانیه‌ای رسمی ضمن عذرخواهی از مشتریان خود اعلام کرد اگر در شرایط فعلی لندکروزر سفارش دهید، برای تحویل آن باید حدود ۴ سال منتظر بمانید.

تحویل لندکروزر ۴ سال طول می‌کشد

لندکروزر

تویوتا در بیانیه خود با اشاره به استقبال چشمگیر از نسل جدید لندکروزر در سراسر جهان و همچنین با تشکر از مشتریانی که این خودرو را سفارش دادند اعلام کرد «از تمام مشترکان به دلیل اینکه پس از ثبت سفارش باید زمان زیادی را منتظر بمانند عذرخواهی می‌کنیم. در واقع اگر در شرایط فعلی لندکروز را سفارش دهید، برای تحویل آن باید حدود ۴ سال صبر کنید. البته ما سعی خواهیم کرد تا این خودرو را در زمانی کوتاه‌تر به دست مشتریان برسانیم. از اینکه این موضوع را درک می‌کنید، سپاسگزاریم.»

لندکروزر

گفتنی است تویوتا مدت کوتاهی پس از معرفی نسل جدید لندکروزر اعلام کرد فرایند تحویل این خودرو به دلیل استقبال زیاد حدود ۱ سال طول خواهد کشید، اما از آن زمان تا به امروز بسیاری از مشتریان برای خرید این شاسی بلند ژاپنی اقدام کردند و به همین دلیل لیست انتظار این خودرو به ۴ سال رسیده است. البته با وجود اینکه در سراسر جهان از این خودرو به میزان چشمگیری استقبال شد، اما تویوتا آن را به بازار آمریکا عرضه نکرده است.

لندکروزر

در واقع تویوتا به جای نسل جدید لندکروزر، پسر عموی آن یعنی لکسوس LX جدید را طی سه ماه نخست سال ۲۰۲۲ به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد. قیمت پایه این شاسی بلند لوکس ژاپنی با هزینه ۱.۳۴۵ دلاری حمل تا مقصد به ۸۸ هزار و ۲۴۵ دلار می‌رسد.

لندکروزر

لکسوس LX جدید علاوه بر اینکه از پلتفرم مشترکی با لندکروز بهره می‌برد، در بخش پیشرانه و گیربکس نیز با آن مشترک است. در واقع پرچمدار لکسوس از یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو سود می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۱۰ سرعت اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. لکسوس LX در بازار آمریکا باید با رقبای قدرتمندی چون جیپ گرند واگنییر، لینکلن نویگیتور و کادیلاک اسکالید به رقابت بپردازد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.