تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر : 13452

خبر ادامه فعالیت سینماهای کشور شنبه اعلام می‌شود

خبر ادامه فعالیت سینماهای کشور شنبه اعلام می‌شود

خبر ادامه فعالیت سینماهای کشور شنبه اعلام می‌شود مدیرکل سینمای حرفه‌ای اخبار غیررسمی تعطیلی سینماها را غیرقابل اطمینان معرفی کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با توجه به استمرار شیوع بیماری کرونا و لزوم توجه به مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، اخبار ضد و نقیضی درباره تعطیلی سینماهای کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود. برخی از این اخبار از تعطیلی سینماها تا ۲۰ فروردین نیز خبر داده‌اند.
نامه اعتراضی داریوش ارجمند به تغییر در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت/ حق عظیمی دریافت نشان از رئیس‌جمهور است، نه برکناریسی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شودمناظره درباره سی‌‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر|داروغه‌زاده: در جشنواره امسال سیاه‌نمایی نداشتیم/ جودوی: سینما در دولت امید، ناامیدی القا می‌کند!محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای و عضو شورای پروانه نمایش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: همه این اخبار مطالبی است که در فضای غیررسمی رسانه‌ها منتشر می‌شود و غیر قابل اعتماد است. منبع رسمی اعلام تعطیلی سینماهای کشور سازمان سینمایی کشور و شور..

خبر ادامه فعالیت سینماهای کشور شنبه اعلام می‌شود

مدیرکل سینمای حرفه‌ای اخبار غیررسمی تعطیلی سینماها را غیرقابل اطمینان معرفی کرد.

خبر ادامه فعالیت سینماهای کشور شنبه اعلام می‌شود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با توجه به استمرار شیوع بیماری کرونا و لزوم توجه به مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، اخبار ضد و نقیضی درباره تعطیلی سینماهای کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود. برخی از این اخبار از تعطیلی سینماها تا ۲۰ فروردین نیز خبر داده‌اند.

نامه اعتراضی داریوش ارجمند به تغییر در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت/ حق عظیمی دریافت نشان از رئیس‌جمهور است، نه برکناریسی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شودمناظره درباره سی‌‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر|داروغه‌زاده: در جشنواره امسال سیاه‌نمایی نداشتیم/ جودوی: سینما در دولت امید، ناامیدی القا می‌کند!

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای و عضو شورای پروانه نمایش در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: همه این اخبار مطالبی است که در فضای غیررسمی رسانه‌ها منتشر می‌شود و غیر قابل اعتماد است. منبع رسمی اعلام تعطیلی سینماهای کشور سازمان سینمایی کشور و شورای صنفی نمایش است.

همانطور که دفتر ریاست جمهوری گفته است منبع اصلی تمام اخبار درباره بیماری کرونا و تصمیماتی که درباره آن گرفته می‌شود تنها از طریق ستاد مقابله با کرونا باید اعلام شود و ما هم منتظر کسب تکلیف از این ستادیم.

وی در ادامه بیان کرد که البته احتمال تعطیلی سینماهای کشور تا آخر اسفند وجود دارد اما خبر رسمی این موضوع را ستاد مقابله با کرونا تا شنبه عصر باید اعلام کند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.