تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 31730

خانواده پرجمعیت میت ۴۰ اواخر اکتبر از راه می‌رسد

خانواده پرجمعیت میت ۴۰ اواخر اکتبر از راه می‌رسد

خانواده پرجمعیت میت ۴۰ اواخر اکتبر از راه می‌رسد تا به حال شایعات زیادی درباره سری میت ۴۰ درراه هواوی به گوش رسیده است. با استناد به مدیر بخش تجارت هواوی یو چنگ‌دانگ (Yu Chengdong)، هواداران این محصول باید صبور باشند و این دستگاه در زمان برنامه‌ریزی‌شده از راه خواهد رسید. گفته‌های این شخص به تاریخ مشخصی برای انتشار اشاره نمی‌کند. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که خبر از عرضه شدن سری میت ۴۰ در میانه ماه اکتبر می‌دهد. گزارش‌های پیش‌تر نیز به این اشاره داشتند که محصول در اواخر ماه اکتبر در چین وارد بازار می‌شود. سری موردبحث شامل میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو+ و میت ۴۰ RS طرح پورشه می‌شود.
با استناد به گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، سری میت ۴۰ به‌صورت جهانی در اواخر اکتبر عرضه می‌شود و بلافاصله بعد از آن وارد بازار چین خواهد شد. به ادعای برخی گمانه‌زنی‌ها، سری یادشده دارای یک حفره پانچ دوتایی در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش خواهد بود. یک صفحه‌نمایش منحنی و تراشه کایرین ۹۰۰۰ SoC از دیگر خصوصیات مورد انتظار این سری است. البته ممکن است بعضی از مدل‌ها خصوصیات ساختاری متفاوتی داشته باشن..

خانواده پرجمعیت میت ۴۰ اواخر اکتبر از راه می‌رسد

تا به حال شایعات زیادی درباره سری میت ۴۰ درراه هواوی به گوش رسیده است. با استناد به مدیر بخش تجارت هواوی یو چنگ‌دانگ (Yu Chengdong)، هواداران این محصول باید صبور باشند و این دستگاه در زمان برنامه‌ریزی‌شده از راه خواهد رسید. گفته‌های این شخص به تاریخ مشخصی برای انتشار اشاره نمی‌کند. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که خبر از عرضه شدن سری میت ۴۰ در میانه ماه اکتبر می‌دهد. گزارش‌های پیش‌تر نیز به این اشاره داشتند که محصول در اواخر ماه اکتبر در چین وارد بازار می‌شود. سری موردبحث شامل میت ۴۰، میت ۴۰ پرو، میت ۴۰ پرو+ و میت ۴۰ RS طرح پورشه می‌شود.

با استناد به گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، سری میت ۴۰ به‌صورت جهانی در اواخر اکتبر عرضه می‌شود و بلافاصله بعد از آن وارد بازار چین خواهد شد. به ادعای برخی گمانه‌زنی‌ها، سری یادشده دارای یک حفره پانچ دوتایی در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش خواهد بود. یک صفحه‌نمایش منحنی و تراشه کایرین ۹۰۰۰ SoC از دیگر خصوصیات مورد انتظار این سری است. البته ممکن است بعضی از مدل‌ها خصوصیات ساختاری متفاوتی داشته باشند.

با استناد به دیگر گمانه‌زنی‌ها، در سری میت ۴۰ بار دیگر دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در قاب کناری حضور خواهند داشت، البته دکمه‌های مجازی هنوز هم در دسترس هستند. علاوه بر موارد فوق، ممکن است نسخه دیگری با نام میت ۴۰ پرو+ سوپر کاپ (Super Cup) نیز عضو این سری باشد. در این دستگاه از یک مجموعه چهارتایی دوربین فوق حساس لایکا (Leica) رونمایی خواهد شد. در کنار این دوربین جدید، لنزهای بزرگنمایی و حرکت نیز جدید حاضر خواهند بود و از یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی استفاده می‌شود که توان بزرگنمایی ۵X را داراست. باید گفت که این دوربین جدید از بزرگنمایی دیجیتال ۵۵X نیز پشتیبانی می‌کند.

با استناد به گزارش‌های موجود، میت ۴۰ از یک صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی و منحنی ال‌جی بهره خواهد برد که نرخ فریم در آن ۹۰Hz است. در بخش دوربین، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می‌کند و در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی حضور خواهند داشت. در ضمن در گوشی یادشده یک ماژول لیزر با فوکوس خودکار نیز تعبیه شده است.

دو مدل میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو+ از یک صفحه‌نمایش آبشاری ساخت شرکت ال‌جی و BOE بهره خواهند برد و مانند نسخه استاندارد، نرخ فریم ۹۰Hz و تراشه استفاده‌شده کایرین ۹۰۰۰ است. در بخش دوربین هم یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی وجود دارد که از فناوری دوربین مایع هواوی بهره می‌برد. در گزارش‌های گذشته ادعا شده بود که قابلیت یادشده هم‌زمان با هواوی P50 در سال آینده پا به عرصه وجود خواهد گذاشت. با این حال ممکن است خبری از انتشار سری P50 نباشد.

در زمینه نرم افزار، میت ۴۰ به‌صورت پیش‌فرض دارای رابط کاربری EMUI 11 است که بر پایه اندروید ۱۱ و HMS عمل می‌کند. البته میت ۴۰ با سیستم EMUI 10.x پا به بازار می‌گذارد. سری مورد‌بحث از نظر باتری در سه ظرفیت ۴۳۰۰mAh، ۴۶۰۰mAh و ۵۰۰۰mAh عرضه می‌شود. باتری‌های یادشده به ترتیب در دستگاه‌های میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو+ به‌کار گرفته می‌شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.