تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 60910

حکایت افزایش قیمت وحشتناک پراید و درجا زدن شاسی بلندهای چینی در بازار!

حکایت افزایش قیمت وحشتناک پراید و درجا زدن شاسی بلندهای چینی در بازار!

حکایت افزایش قیمت وحشتناک پراید و درجا زدن شاسی بلندهای چینی در بازار!افزایش قیمت پراید طی ماه‌های گذشته از شاسی بلندهای چینی بسیار بیشتر بوده که دلیل اصلی این موضوع عدم استقبال مردم از خودروهای چینی ..

افزایش قیمت پرایدحکایت افزایش قیمت وحشتناک پراید و درجا زدن شاسی بلندهای چینی در بازار!

افزایش قیمت پراید طی ماه‌های گذشته از شاسی بلندهای چینی بسیار بیشتر بوده که دلیل اصلی این موضوع عدم استقبال مردم از خودروهای چینی بوده است.

شاسی بلندهای چینی و همچنین سایر اتومبیل‌های ساخت چین در بازار ایران مشتری چندان زیادی ندارند و به همین خاطر افزایش قیمت بعضی از آن‌ها حتی از ارزان‌ترین اتومبیل ایرانی یعنی پراید هم کمتر است. مثلا پراید از آغاز امسال تا به امروز ۲۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است،‌ اما قیمت جک S3 تنها ۴ درصد رشد داشت. این در صورتی است که متقاضیان این شاسی بلند چینی حتی می‌توانند آن را به صورت اقساطی نیز خریداری کنند.

افزایش قیمت پراید در مقایسه با شاسی بلندهای چینی

فروش اقساطی جک S3 از امروز ۱۵ آبان توسط کرمان موتور کلید خواهد خورد و تا ۱۰ روز دیگر ادامه خواهد یافت. این شاسی بلند چینی در جدیدترین طرح فروش کرمان موتور ۵۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این در صورتی است که کرمان موتور در طرح فروش فروردین ماه خود قیمت شاسی بلند جک S۳ را ۵۰۹ میلیون تومان تعیین کرده بود. با توجه به این موضوع مشخص می‌شود که قیمت کارخانه‌ای جک S3 در طول هشت ماه تنها ۴ درصد یعنی ۱۹ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

اما پراید ۱۱۱ در همین مدت زمان رشد قیمت ۲۳ درصدی را تجربه کرده و از ۱۳۰ میلیون به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است. در چنین شرایطی کرمان موتور فروش اقساطی را مجددا آغاز کرده تا شاید بتواند برای شاسی بلندهای چینی خود مشتری پیدا کند. متقاضیان برای ثبت نام در طرح فروش جک ‌S3 باید مبلغی برابر با ۳۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت در اختیار کرمان موتور قرار داده و باقی مانده بهای خودرو را به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه بپردازند.

اقساط در طرح ۱۲ ماهه هر ۳ ماه حدود ۵۸ میلیون تومان و در طرح ۲۴ ماهه هر ۳ ماه حدود ۳۱.۵ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که سند خودرو تا زمان اتمام اقساط در اختیار کرمان موتور باقی خواهند ماند و همچنین مبلغ قسط آخر نیز در هر دو روش نسبت به مبالغ مذکور کمی کاهش پیدا خواهد کرد. شرکت کرمان موتور موعد تحویل این کراس اوور را ۶۰ روز کاری اعلام کرده است و متقاضیان می‌توانند تنها از میان رنگ‌های سفید و مشکی یکی را انتخاب کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.