تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
کد خبر : 46453

حمایت ۲۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان از خانواده‌های پُرنوزاد

حمایت ۲۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان از خانواده‌های پُرنوزاد

حمایت ۲۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان از خانواده‌های پُرنوزاد عکس تزئینی است. بنیاد مستضعفان در سال ۹۹ به منظور کمک به تامین شیرخشک، پوشک و همچنین معیشت خانواده‌های پُرنوزاد و کمک هزینه خرید مسکن این خانوا..

حمایت ۲۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان از خانواده‌های پُرنوزاد

حمایت ۲۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان از خانواده‌های پُرنوزاد
عکس تزئینی است.

بنیاد مستضعفان در سال ۹۹ به منظور کمک به تامین شیرخشک، پوشک و همچنین معیشت خانواده‌های پُرنوزاد و کمک هزینه خرید مسکن این خانواده‌ها مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داد.

به گزارش ایسنا، بنیاد مستضعفان در سال گذشته به منظور حمایت از خانواده‌های پُرنوزاد و نیازمند کشور، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داد که این اعتبار در سه بخش کمک هزینه خرید مسکن، کمک به تامین شیرخشک و پوشک و همچنین کمک معیشتی، در اختیار این خانواده ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، طی سال ۹۹، از اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی مذکور، نزدیک به ۹ میلیارد تومان برای تامین مسکن ۱۷۵خانواده پرنوزاد تخصیص یافت و هریک از این خانواده ها، به طور میانگین بیش از ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تامین مسکن دریافت کردند.

همچنین طی سال گذشته، بنیاد مستضعفان به منظور کمک به تامین مایحتاج این خانواده ها مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای حمایت از ۵۸۸ خانواده واجد شرایط تخصیص داد.

علاوه بر این موارد نیز، در سال گذشته مبلغی معادل ۵ میلیارد تومان برای کمک به تامین پوشک و شیرخشک مورد نیاز خانواده های پرنوزداد کشور از سوی بنیاد مستضعفان پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، کمک هزینه های مصوب بنیاد برای حمایت از خانواده های پرنوزاد از طریق کمیته امداد و در قالب طرح رحمت در اختیار واجدان شرایط این طرح قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.