تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
کد خبر : 41115

حل مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور

حل مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور

معاون استاندار تهران تاکید کرد حل مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ د..

معاون استاندار تهران تاکید کرد

حل مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور

حل مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: مشکل عرضه مرغ با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حشمت‌الله عسگری در تشریح روند تنظیم بازار عرضه مرغ در استان تهران گفت: با عملیاتی شدن روش تامین قراردادی مرغ در کشور و تحویل مرغ در ازای تامین نهاده شرکتهای زنجیره ای تولید و عرضه، مشکل عرضه مرغ برای همیشه حل خواهد شد. خوشبختانه این موضوع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است و امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

وی افزود: آنچه امروز در تهران بازار مرغ را با مشکل مواجه کرده است برخورد متفاوت و سلیقه ای برخی استانها با قیمت و نحوه توزیع مرغ است که در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار کشور مقرر گردید استانها از اعمال سیاستهای منطقه ای بدون هماهنگی با تنظیم بازار کشور خودداری کنند.

معاون استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره تامین برق شهرک صنعتی عباس آباد نیز گفت: با پیگیری های مستمر به عمل آمده در ستاد تسهیل ورفع موانع تولید، مشکل تامین برق شهرک صنعتی عباس آباد تا قبل از فصل تابستان و پیک مصرف سالجاری برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس حداقل ۹۰ مگاوات برق به شبکه برق شهرک مذکور افزوده خواهد شد. موضوع تامین برق و آب دو دغدغه اصلی صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد در سالیان گذشته بود که موضوع تامین آب در سال گذشته برطرف گردید وموضوع برق هم به زودی برطرف خواهد شد. این اقدامات مصداق بارز پشتیبانی از تولید است که نتیجه آن جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.