تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 70791

حل مشکلات ۱۰ ساله شرکت‌های دانش‌بنیان با قانون "جهش تولید دانش‌بنیان"

حل مشکلات ۱۰ ساله شرکت‌های دانش‌بنیان با قانون "جهش تولید دانش‌بنیان"

حل مشکلات ۱۰ ساله شرکت‌های دانش‌بنیان با قانون “جهش تولید دانش‌بنیان” – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ “سورنا ستاری” معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نام‌گذاری شعار ..

حل مشکلات ۱۰ ساله شرکت‌های دانش‌بنیان با قانون "جهش تولید دانش‌بنیان" – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "سورنا ستاری" معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به نام سال "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" اظهار کرد: جا دارد از نمایندگان مجلس به دلیل اهتمامی که سال گذشته در تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان به خرج دادند، قدردانی کنم.

ستاری تصریح کرد: این قانون تمامی مشکلاتی که در ۱۰ سال گذشته با آن درگیر بودیم را مدنظر دارد و برای حل شدن این موانع برنامه دارد. امیدواریم با اجرایی شدن این قانون، جهش قابل توجهی در حوزه دانش‌بنیان رخ دهد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: البته این قانون، قانون سختی برای اجرا است و از ۱۳ آیین‌نامه اجرایی برخوردار است که باید هرچه سریع‌تر در دولت تدوین و برای اجرا به تصویب برسد.

"جهش تولید دانش‌بنیان" عنوان طرحی است که برای بررسی مشکلات و تسهیل کارکرد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور کشورمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و در انتظار تأیید نهایی شورای نگهبان است.

۱۲ چالش‌ شرکت‌های دانش‌بنیان از نظر فعالان اکوسیستم نوآوری کشور چیست؟!/ قول حمایت همه‌جانبه دولت از دانش‌بنیان‌ها صنعت هوایی در مدار توسعه فناورانه با اجرای ۴ پروژه ملی و دانش‌بنیان

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.