تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 584409

حضور دی کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی

حضور دی کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی

حضور دی کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی در هفتمین فیلم مشترک خود به عنوان ستاره و کارگردان در اقتباسی از رمان «کشتی ویجر» دوباره به هم ملحق می‌شوند. زوج سینمایی لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی دوباره به استقبال هم می‌روند تا در هفتمین همکاری‌شان، یعنی: The Wager (نام

حضور دی کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی در هفتمین فیلم مشترک خود به عنوان ستاره و کارگردان در اقتباسی از رمان «کشتی ویجر» دوباره به هم ملحق می‌شوند.

زوج سینمایی لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی دوباره به استقبال هم می‌روند تا در هفتمین همکاری‌شان، یعنی: The Wager (نام یک کشتی) متحد شوند. این دو که در زمره‌ی بهترین بازیگران و بهترین کارگردانان هالیوود قرار دارند، با حضور در هر پروژه جدید، آن اثر را به فیلمی مورد انتظار و ترند تبدیل می‌کنند. این دو مرد در طول سال‌ها به همکاران بزرگی تبدیل شده‌اند. در سال 2002، دار و دسته‌های نیویورک، مجالی شد تا دی کاپریو جوان برای اولین بار با کارگردان افسانه‌ای آشنا شود. همکاری آنها با فیلمی بر اساس واقعیت با نام هوانورد (2005) و فیلم تحسین شده‌ی The Departed ادامه یافت که هر دو باعث شدند لئو به ستاره اصلی سینما تبدیل شود و سالها این جایگاه را در هالیوود حفظ کند.

این زوج پس از اینکه The Departed موفق شد بالاخره اسکار بهترین فیلم را به اسکورسیزی بدهد، کمی استراحت کردند. پس از آن در سال 2010 بود که دی کاپریو در فیلم معمایی اسکورسیزی یعنی جزیره شاتر به ایفای نقش پرداخت. این دو بار دیگر در سال 2013 برای فیلم گرگ وال استریت که اغلب به عنوان بهترین همکاری آنها یاد می‌شود، با هم همکاری کردند. دی کاپریو از آن زمان تاکنون در هیچ کدام از فیلم‌های اسکورسیزی ظاهر نشده است. جالب است بدانید که از آن زمان، دو فیلم دیگر توسط اسکورسیزی به روی پرده نقره‌ای رفته است. دی کاپریو در فیلم آینده اسکورسیزی که در سال 2023 اکران می‌شود، قاتلان ماه شب چهارده، نقش مکمل را بازی می‌کند که ششمین فیلم مشترک آنها محسوب می‌شود.

فیلم مورد انتظار قاتلان ماه چهارده، ششمین همکاری دی کاپریو و اسکورسیزی

اکنون تایید شده است که لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی در حال ساخت هفتمین فیلم خود هستند. THR این خبر را منتشر کرد که اسکورسیزی قصد دارد فیلم شرط بندی را تهیه و کارگردانی کند که دی کاپریو نیز تهیه کننده و بازیگر آن خواهد بود. این فیلم اقتباسی از رمان تازه منتشر شده‌ی «The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny, and Murder» نوشته‌ی دیوید گرن است که رمان قاتلان ماه چهارده را نیز در کارنامه دارد. فیلم جدید دی کاپریو و اسکورسیزی از طریق شبکه اپل اورجینال اکران خواهد شد، اما تاریخ پخش دقیق آن اعلام نشده است. ضمنا هنوز تاریخی برای شروع فیلمبرداری آن مشخص نشده است.

داستان فیلم کشتی ویجر، ساخته دی کاپریو و اسکورسیزی در دهه 1740 میلادی روایت می‌شود و بر دو گروه از خدمه‌ی کشتی غرق شده تمرکز دارد. اولین قایق که در سواحل برزیل به گل نشست، 30 مرد نحیف را در خود جای داده که ادعا می‌کنند خدمه بازمانده یک کشتی بریتانیایی هستند که در جزیره‌ای دورافتاده غرق شده است. کشتی دوم شش ماه بعد و در وضعیت بدتری به سواحل شیلی می‌رسد و سه ملوان را در خود جای داده که ادعا می‌کنند سایر مردان شورشی و خائن هستند. رمان مذکور به روایت داستان محاکمه‌ای در دادگاه عالی بریتانیا می‌پردازد؛ محاکمه‌ای که در آن به پرده برداری از رازهای خدمه‌ی دو کشتی و شرایط سختی که تحمل کرده‌اند، پرداخته می‌شود.

جای تعجب نیست که این فیلم شبیه هیچ یک از همکاری‌های قبلی دی کاپریو و اسکورسیزی نیست. فیلم‌های آن‌ها به طور معمول ژانرها و سبک‌های مختلف را بررسی می‌کنند و به هر دو هنرمند فرصتی می‌دهند تا کار جدیدی را با هم خلق کنند. واضح است که همکاری این زوج همیشه منجر به ساخت برخی از بهترین فیلم‌های مارتین اسکورسیزی شده است. در حالی که هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار هفتمین فیلم لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی وجود ندارد، این موضوع باعث نمی‌شود که طرفداران از آثار فردی آن‌ها غافل شوند.

اکنون باید منتظر بمانیم که این زوج کار ساخت فیلم قاتل ماه چهاردهم را به اتمام برسانند تا روی فیلم بعدی‌شان تمرکز کنند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.