تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۴۱
کد خبر : 55185

حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ زیر نمایشگر خواهد بود

حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ زیر نمایشگر خواهد بود

حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ زیر نمایشگر خواهد بودطبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ – Google Pixel 6 در زیر نمایشگر قرار گرفته است.
حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ احتمالا..

حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل 6حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ زیر نمایشگر خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ – Google Pixel 6 در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

حسگر اثر انگشت گوگل پیکسل ۶ احتمالا در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است و از طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های پیشین بهره می‌برد.

شرکت گوگل مدتی قبل، گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را رسما تایید کرد و ضمن ارائه‌ی جزئیات اولیه، اولین تصاویر آن‌ها را نیز در اختیار طرفداران قرار داد. برخلاف پیکسل ۵، در تصاویر منتشر شده، خبری از حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه نیست؛ پس این اسکنر در کجا قرار دارد؟ ظاهرا در زیر نمایشگر.

هیروشی لاک‌هایمر (Hiroshi Lockheimer) که از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی سیستم عامل اندروید است و برای گوگل کار می‌کند، اخیرا تصویری را از پیکسل ۶ پرو منتشر کرده که در آن، آیکون حسگر اثر انگشت نیز به چشم می‌خورد. او این پست را سریعا از توئیتر حذف کرد اما آن را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

با این تفاصیل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را برای سری جدید گوگل پیکسل باید تایید شده دانست.

پیکسل ۶ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن QHD+ بهره می‌برد و بر اساس تصاویر منتشر شده، ظاهرا مدل پایه کمی کوچک‌تر است و با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود که رزولوشن این مدل، +FHD بوده و نرخ تازه‌سازی آن نیز ۹۰ هرتزی است.

پیکسل ۵ اگرچه گوشی هوشمند قابل قبولی بود و سرعت بالایی برای انجام کارهای روزمره داشت اما در مقایسه با پرچمداران شرکت‌های دیگر چندان درخشان جلوه نمی‌کرد. حالا گوگل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا پیکسل ۶ بتواند در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد. این سری گوشی قرار است از یک چیپست سفارشی کاملا جدید استفاده کند و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز به آن اضافه شده است.

همچنین مطالعه کنید: آیا گوشی گوگل پیکسل ۶ می‌تواند با آیفون ۱۳ رقابت کند؟

تاریخ عرضه‌ی سری پیکسل ۶ هنوز مشخص نشده اما به گفته‌ی گوگل، در فصل پاییز سال جاری میلادی می‌توانید منتظر آن باشید.

منبعgsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.