تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۴
کد خبر : 58163

حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ افزایش پیدا کرده است

حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ افزایش پیدا کرده است

حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ افزایش پیدا کرده استبر اساس یک آزمایش انجام شده، حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ وات افزایش پیدا کرده است، در حالی که نسل قبلی توان ۲۱ تا ۲۲ وات را ارائ..

حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ افزایش پیدا کرده است

بر اساس یک آزمایش انجام شده، حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ وات افزایش پیدا کرده است، در حالی که نسل قبلی توان ۲۱ تا ۲۲ وات را ارائه می‌کرد.

پیش از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳، در آن زمان گفته می‌شد که اپل توان شارژ بیشتری را به گوشی‌هایش اضافه خواهد کرد. گرچه سازنده هیچ مانور تبلیغاتی روی این موضوع نداد، اما آزمایشی که توسط ChargerLAB انجام شده نشان می‌دهد حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس به ۲۷ وات افزایش پیدا کرده است.

در این آزمایش وقتی آیفون ۱۳ پرو مکس را با یک آداپتور شارژ ۳۰ وات یا بیشتر USB-C شارژ کردند، گوشی موفق شد حداکثر به توان شارژ ۲۷ وات نیز دست پیدا کند. در مقایسه با این مدل، آیفون ۱۲ پرو مکس نسل قبل حداکثر با توان ۲۱ یا ۲۲ وات شارژ می‌شد.

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس متغیر است

اگرچه پرچمدار جدید آیفون به خاطر کنترل حرارت و گرما توان ۲۷ وات را در کل چرخه شارژ حفظ نمی‌کند، اما در مجموع هم می‌تواند کمی سریع‌تر نسبت به نسل گذشته خود شارژ شود. البته این آزمایش فقط روی مدل iPhone 13 Pro Max انجام شده است؛ بنابراین ما نمی‌دانیم که آیا مدل Pro معمولی هم از این توان شارژ پشتیبانی می‌کند یا خیر. در هر صورت تفاوت قابل توجهی در توان شارژ نسخه پرو مکس آیفون ۱۳ ایجاد نشده است.

اپل مدتی‌ست که دیگر شارژر را در داخل جعبه گوشی‌هایش قرار نمی‌دهد و مشتریان می‌توانند آداپتور ۳۰ وات USB-C اپل که با قیمت ۴۹ دلار عرضه می‌شود را تهیه کنند. البته اگر در منزل شما یک آداپتور شارژ USB-C برای شارژ محصول دیگری وجود دارد، می‌توانید فقط کابل شارژ آیفون که داخل جعبه گوشی قرار دارد را به آن زده و از همان استفاده کنید.

اگرچه سرعت شارژ‌ آیفون‌ها طی این یکی دو سال اخیر پیشرفت کرده، اما هنوز هم با توان ۶۵ واتی که بسیاری از گوشی‌سازهای اندرویدی آن را ارائه می‌کنند فاصله زیادی دارد. حتی برخی شرکت‌ها شارژرهای ۱۲۰ واتی را ارائه می‌کنند و مشغول کار روی توسعه شارژرهای ۲۰۰ واتی هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.