حتی این گردباد وحشتناک هم حریف پیکاپ شورولت نشد؛ ویدیو بسیار دیدنی استیک پیکاپ شورولت سیلورادو به طرز معجزه‌آسایی از گردباد سهمگین اخیر تگزاس نجات پیدا کرده است. در ادامه شاهد ویدئوی دیدنی آن باشید.

..

حتی این گردباد وحشتناک هم حریف پیکاپ شورولت نشد؛ ویدیو بسیار دیدنی است

یک پیکاپ شورولت سیلورادو به طرز معجزه‌آسایی از گردباد سهمگین اخیر تگزاس نجات پیدا کرده است. در ادامه شاهد ویدئوی دیدنی آن باشید.

اخیراً ویدئوهای وحشتناکی از گردبادهای اخیر در اکلاهما و تگزاس آمریکا در فضای مجازی به انتشار رسیده است. این گردبادها خسارات عظیم و حتی تعدادی مجروح را با خود به دنبال داشته‌اند. با این حال، ویدئویی که در انتهای مطلب از مقاومت پیکاپ شورولت در برابر گردباد مشاهده می‌کنید، شاید عجیب و غریب‌ترین ویدئوی منتشرشده از این گردبادها تا به اینجا باشد.

شورولت سیلورادو آسیب‌دیده در گردباد

شکارچی طوفان «برایان امفینگر» (Brian Emfinger) اخیراً ویدئویی را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته است که در آن مشاهده می‌کنیم گردباد الگین تگزاس، هر چیزی که در مسیرش قرار دارد، از خطوط برق گرفته تا علائم راهنمایی و رانندگی را از سر راه خود بر می‌دارد. با وجود این، فقط یک پیکاپ شورولت سیلورادو قرمزرنگ است که نهایت مقاومت را در برابر آن به خرج می‌دهد.

این پیکاپ که در قلب گردباد قرار داشته، واژگون شده ولی دوباره روی چهار چرخ خود قرار گرفته و راننده کاملاً صحیح و سالم به راه خود ادامه داده است؛ انگار تا چند ثانیه پیش گردبادی سهمگین در حال پرتاب خودرو به دوردست‌ها نبوده است! در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید:

-wp-content/uploads/2022/03/Chevy-Pickup-Survives-Tornado.mp4-wp-content/uploads/2022/03/Chevy-Pickup-Survives-Tornado.mp4?_=1منبع :Whiskey Riffمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل