تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
کد خبر : 61180

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس ، یک پیکاپ آفرودی درنده با هزار اسب قدرت + عکس و ویدیو

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس ، یک پیکاپ آفرودی درنده با هزار اسب قدرت + عکس و ویدیو

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس ، یک پیکاپ آفرودی درنده با هزار اسب قدرت + عکس و ویدیوجیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس معرفی شد. این پیکاپ آفرودی اکنون به پیشرانه قدرتمند ۱۰۰۰ اسب بخاری مجهز شده است. در ادامه با..

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموسجیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس ، یک پیکاپ آفرودی درنده با هزار اسب قدرت + عکس و ویدیو

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس معرفی شد. این پیکاپ آفرودی اکنون به پیشرانه قدرتمند ۱۰۰۰ اسب بخاری مجهز شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

آن دسته از مشتریان پیکاپ آفرودی جیپ گلادیاتور که خواهان قدرت بیشتری هستند، تیونر معروف آمریکایی برای آنها محصول ویژه‌ای را در نظر گرفته است. هنسی از سال ۲۰۱۹ جیپ گلادیاتور را تیونینگ می‌کند و به تازگی نیز از جدیدترین نسخه تیونینگ شده آن با نام جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس پرده برداشت.

مشخصات جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس

مدل هنسی مکسیموس اکنون از یک موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هلکت بهره می‌برد که جایگزین پیشرانه ۳.۶ لیتری پنتاستار استاندارد شده است. این تیونر معروف بدنه گلادیاتور را از شاسی جدا کرده و تغییرات زیادی را در نظر گرفته تا موتور و گیربکس بتوانند بهترین هماهنگی را ارائه دهند.

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس

موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هلکت در این خودرو نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۲۶۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. این خودرو به دلیل تغییراتی که اعمال شده قادر است ظرف مدت ۳.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

جیپ گلادیاتور هنسی مکسیموس

هنسی برای جیپ گلادیاتور تغییراتی دیگری چون لاستیک‌های آفرود بی اف گوودریچ، رینگ‌های آلومینیومی، اکسل‌های دانا ۶۰، قطعات پیشرانه بهتر و کیت افزایش ارتفاع نیز در نظر گرفته است. البته برای مشتریان امکان سفارش چراغ‌های LED، سپرهای جلو و عقب سفارشی نیز وجود دارد. این نسخه ویژه علاوه بر این که در مسیرهای عادی عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد، در جاده‌های آفرود نیز می‌تواند رانندگان را به وجد آورد.

ویدیو

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.