تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 70380

جیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد؛ شاسی بلند هیبرید ۲۴۵ اسب بخاری

جیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد؛ شاسی بلند هیبرید ۲۴۵ اسب بخاری

جیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد؛ شاسی بلند هیبرید ۲۴۵ اسب بخاریجیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد. این شاسی بلند هیبریدی از قدرتی برابر با ۲۴۵ اسب بخار بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا ..

جیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد؛ شاسی بلند هیبرید ۲۴۵ اسب بخاری

جیلی Xingyue L Hi·X معرفی شد. این شاسی بلند هیبریدی از قدرتی برابر با ۲۴۵ اسب بخار بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت جیلی سال قبل شاسی بلند جدیدی را با نام Xingyue L Hi·X معرفی کرد. این خودرو به عنوان پرچمدار جیلی روی پلتفرم CMA ولوو توسعه پیدا کرده و از طراحی جذابی بهره می‌برد. در همین راستا این خودروساز چینی به تازگی نسخه هیبریدی Xingyue L Hi·X را در نظر گرفته که به یک پیشرانه پیشرفته و قدرتمند مجهز شده است.

مشخصات جیلی Xingyue L Hi·X

جیلی Xingyue L Hi·X

جیلی Xingyue L Hi·X اکنون در نسخه هیبریدی از لحاظ ظاهری نسبت به مدل بنزینی تغییرات متعددی را تجربه کرده تا بتوان آنها را از یکدیگر تشخیص داد. از جزئیات طراحی این خودرو می‌توان به رینگ‌های خاص، سپرها و چراغ‌های جدید، لوگوی چراغ‌دار جیلی و جلوپنجره نیمه بسته اشاره کرد.

جیلی Xingyue L Hi·X

جیلی برای نسخه هیبریدی شاسی بلند پرچمدار خود یک موتور ۱.۵ لیتری توربو به همراه دو پیشرانه برقی در نظر گرفته است. یک گیربکس ۳ سرعته اتوماتیک جدید با نام DHT Pro نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد.

جیلی Xingyue L Hi·X

این خودرو در سرعت‌های کمتر از ۲۰ کیلومتر فقط با استفاده از نیروی پیشرانه‌های برقی حرکت خواهد کرد، در سرعت‌های ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر برساعت حرکت خودرو به کمک پیشرانه برقی و بنزینی خواهد بود و سرانجام پیشرانه بنزینی به تنهایی در سرعت‌های بیش از ۷۰ کیلومتر برساعت وظیفه تامین نیروی را برعهده خواهد گرفت.جیلی Xingyue L Hi·X

موتور ۱.۵ لیتری بنزینی جیلی Xingyue L Hi·X می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند، اما به کمک پیشرانه‌های برقی قدرت این خودرو به ۲۴۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۴۰ نیوتن‌متر افزایش پیدا خواهد کرد.

جیلی Xingyue L Hi·X

جیلی اعلام کرد قوای محرکه هیبریدی این خودرو نسبت به مدل‌های بنزینی باعث کاهش ۴۰ درصدی مصرف سوخت خواهد شد. این شاسی بلند به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۴.۳ لیتری را به همراه دارد و برد کلی آن نیز ۱۳۰۰ کیلومتر اعلام شده است. همچنین جیلی Xingyue L Hi·X می‌تواند ظرف مدت ۷.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد.

جیلی Xingyue L Hi·X

طراحان جیلی Xingyue L Hi·X با استفاده از سه نمایشگر و تودوزی چرم توانستند نمای مدرنی را در کابین این شاسی بلند چینی به وجود آورند. در واقع این خودرو علاوه بر یک نمایشگر میانی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی و صفحه‌آمپر دیجیتالی به یک نمایشگر سوم برای سرنشینان جلو مجهز شده است.

جیلی Xingyue L Hi·X

نمایشگرهای این خودرو به سیستم عامل Galaxy OS جیلی مجهز بوده و از ویژگی به‌روزرسانی از راه دور نیز بهره می‌برند. یکی دیگر از ویژگی‌های این شاسی بلند چینی دسترسی دائمی به اینترنت است. البته با وجود اینکه این خودرو به سه نمایشگر مجهز شده، اما همچنان عملکردهای اساسی خودرو با دکمه‌های فیزیکی انجام می‌شود.

جیلی Xingyue L Hi·X

مواردی چون صندلی‌های عقب جادار، سانروف بزرگ و غربیلک فرمان D شکل به عنوان سایر ویژگی‌های داخلی این شاسی بلند چینی محسوب می‌شوند. این خودروساز چینی به سکوت کابین نیز توجه داشته و تغییراتی که در نظر گرفته باعث شده تا میزان سروصدای داخل آن در سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت به ۵ دسی‌بل کاهش پیدا کند. این خودرو با قیمت پایه ۲۷ هزار و ۳۰۰ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

منبعcarnewschinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.