تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۲۲
کد خبر : 49014

«جیسون استاتهام» به گیشه آمریکا رسید

«جیسون استاتهام» به گیشه آمریکا رسید

«جیسون استاتهام» به گیشه آمریکا رسید فیلم «خشم مردانه» با بازی «جیسون استاتهام» در هفته نخست اکران، پرفروش ترین فیلم گیشه سینمای آمریکا شد.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، با افزایش واکسیناسیون در آمریکا و کاهش محدودیت های نمایش فیلم بویژه در نیویورک و لس آنجلس، گیشه آمریکای شمالی به تدریج در حال..

«جیسون استاتهام» به گیشه آمریکا رسید

«جیسون استاتهام» به گیشه آمریکا رسید

فیلم «خشم مردانه» با بازی «جیسون استاتهام» در هفته نخست اکران، پرفروش ترین فیلم گیشه سینمای آمریکا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، با افزایش واکسیناسیون در آمریکا و کاهش محدودیت های نمایش فیلم بویژه در نیویورک و لس آنجلس، گیشه آمریکای شمالی به تدریج در حال بازگشت به مدار اصلی است و این آخر هفته میلادی نیز فیلم «خشم مردانه» به کارگردانی «گای ریچی» و با بازی «جیسون استاتهام» که روایتگر داستان یک دزدی بزرگ است، توانست با فروش ۸.۱ میلیون دلاری، پرفروش ترین فیلم آخر هفته گیشه آمریکا نام گیرد.

فیلم اکشن «خشم مردانه» بر خلاف فیلم های «گودزیلا علیه کونگ» و «رایا و آخرین اژدها» اکران خود را کاملا به روال معمول آغاز کرده و به صورت همزمان در سامانه های نمایش آنلاین نیز عرضه نشده و فقط در سالن های سینما، نمایش داده می شود.

این فیلم در گیشه بین المللی نیز تاکنون ۱۷.۶ میلیون دلار فروخته و از امروز (دوشنبه ۱۰ می) به صورت گسترده در سینماهای چین اکران خواهد شد.

اما انیمه موفق «دیو کُش» در سومین هفته اکران خود به فروش ۳ میلیون دلاری دست یافت تا مجموع فروش خود در گیشه آمریکا و گیشه جهانی را به ترتیب به ۳۹ میلیون دلار و ۴۳۵ میلیون دلار برساند.

فیلم «مورتال کمبت» که اقتباسی از یک بازی ویدئویی معروف با همین نام است نیز با فروش ۲.۳ میلیون دلاری، در رتبه سوم جدول هفتگی فروش سینمای آمریکا قرار گرفت. این فیلم تا به امروز ۳۷.۸ میلیون دلار در آمریکا و در مجموع ۷۲ میلیون دلار در گیشه جهانی (فروش آمریکا + فروش بین المللی) کسب کرده است.

«گودزیلا علیه کونگ» هم با اضافه کردن ۱.۹ میلیون دلاری فروش خود را به ۹۲ میلیون دلار رساند و احتمالا اولین فیلمی خواهد بود که در دوران همه گیری ویروس کرونا می تواند به فروشی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه آمریکا دست پیدا کند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.