تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 63439

جک J7، سدان لوکس کرمان موتور چه زمانی به بازار می‌آید؟

جک J7، سدان لوکس کرمان موتور چه زمانی به بازار می‌آید؟

جک J7، سدان لوکس کرمان موتور چه زمانی به بازار می‌آید؟ معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور در حاشیه مراسم تحویل جک S5 Turbu DGI، از زمان ورود خودرو جدید جک J7 به بازار کشور پرده برداری ..

جک J7، سدان لوکس کرمان موتور چه زمانی به بازار می‌آید؟

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور در حاشیه مراسم تحویل جک S5 Turbu DGI، از زمان ورود خودرو جدید جک J7 به بازار کشور پرده برداری کرد.

محمدرضا پورکاظمی،‌ معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در حاشیه مراسم تحویل رسمی جک S5 Turbu DGI ضمن اشاره به این که کرمان موتور همیشه در تلاش برای تولید بهترین‌ها بوده است،‌ عنوان کرد که نمونه‌ای از این محصولات جک اس ۵ بود که برای سال‌های زیادی به دلیل کیفیت ساخت مناسب و توانایی فنی بالا در بازار کشور هیچ رقیبی نداشت.

کاظمی پور افزود شرکت کرمان موتور تا به امروز هشتاد هزار دستگاه از این اتومبیل را به تولید رسانده است،‌ اما در حال حاضر زمان آن رسیده تا یک اتومبیل باکیفیت‌تر و مدرن‌تر بر پایه این خودرو روانه بازار شود. وی ادامه داد جک اس ۵ توربو پاسخی به نیاز مشتریان و بازار بود که با تلاش همه‌جانبه کرمان موتور در شرایط کنونی کشور که تحریم هستیم به تولید رسید. این اتومبیل می‌تواند منجر به رقابتی‌تر شدن بازار کشور شود و برای متقاضیان تجربه جدیدی را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این می‌تواند به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی پاسخ حداکثری بدهد و از تقاضاهای سوداگرانه بکاهد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد کرمان موتور در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها علاوه بر عبور از موانع موجود، موفق شد تا ۲۴۰۰ دستگاه اتومبیل را نیز در مناطق محروم به تولید برساند.

رونمایی از جک J7 در سال ۱۴۰۱

وی ادامه داد که شرکت کرمان موتور در کنار این برنامه،‌ اقدامات دیگری را نیز به منظور حفظ فاصله خود با سایر خودروسازان خصوصی انجام داد که از جمله آن‌ها کار روی پروژه تولید خودروهای برقی بود. هم‌اکنون اکثر خودروسازان معتبر در حال تولید خودروهای برقی هستند تا بدین واسطه آلودگی کاهش پیدا کند. کرمان موتور نیز قراردادی را با شرکت مپنا به منظور تولید جک جی ۴ برقی منعقد کرده است که در ارتباط با این مسئله به زودی اخبار جامع‌تری منتشر خواهد شد.

علاوه‌ بر این تکمیل سبد محصولات و ارائه خدمات گسترده‌تر به مشتریان نیز در دستور کار کرمان موتور قرار گرفته و در همین راستا جک J7 که به عنوان سدان لوکس کرمان موتور شناخته می‌شود در نخستین روزهای سال آینده رونمایی خواهد شد. لازم به ذکر است که جک J۷ با ورود به بازار کشور رقابت را سخت‌تر خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.