تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 64965

جنسیس GV90 برای رقابت با تسلا مدل X می‌آید

جنسیس GV90 برای رقابت با تسلا مدل X می‌آید

جنسیس GV90 برای رقابت با تسلا مدل X می‌آید ظاهراً جنسیس قصد عرضه یک شاسی بلند برقی با نام جنسیس GV90 را دارد که رقیبی جدی برای تسلا مدل X خواهد بود. در ادامه نخستین تصاویر آن را مشاهده کنید..

جنسیس GV90 برای رقابت با تسلا مدل X می‌آید

ظاهراً جنسیس قصد عرضه یک شاسی بلند برقی با نام جنسیس GV90 را دارد که رقیبی جدی برای تسلا مدل X خواهد بود. در ادامه نخستین تصاویر آن را مشاهده کنید.

گزارشات متعددی حکایت از این دارند که جنسیس مشغول کار روی یک شاسی بلند تمام برقی سایز بزرگ است و سال ۲۰۲۳ آن را عرضه خواهد کرد. در حال حاضر نام و هیچ اطلاعات دیگری از این خودرو مشخص نیست اما می‌توان احتمال داد که جنسیس GV90 خواهد بود.

جنسیس GV90

آرتیست کره‌ای Gotcha Cars به‌تازگی رندرهایی را از جنسیس GV90 طراحی و منتشر کرده است. GV90 که احتمالاً بر پایه پلتفرم E-GMP ساخته خواهد شد، می‌تواند به همراه هیوندای Ioniq 7 و کیا EV9 یک سه‌گانه را تشکیل بدهند. شعاع حرکتی این شاسی بلند برقی تا ۴۸۲ کیلومتر می‌رسد و شارژ ۰ تا ۸۰ درصد آن کمتر از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

جنسیس GV90

امروزه کراس اوورهای برقی بسیار مورد استقبال گرفته‌اند و خودروسازان مختلف انواع کراس اوورها را روانه بازار می‌کنند اما با این حال، کمبود شاسی بلندهای برقی سایز بزرگ به وضوح به چشم می‌آید. به نظر می‌رسد جنسیس قصد دارد با عرضه جنسیس GV90 طی دو سال آینده، این بخش از بازار را پوشش بدهد.

جنسیس GV90

همچنین بخوانید:

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، سدان فوق لوکس هیوندای با طراحی و امکانات خیره کننده آمد + عکس

ریویان R1S و تسلا مدل X را می‌توان رقبای حال حاضر جنسیس GV90 دانست. حتی از برخی جهات مدل X هم یک شاسی بلند سایز بزرگ به حساب نمی‌آید. از طرفی دیگر، ممکن است بی ام و iX، آئودی ای-ترون و جی ام سی هامر EV که پاییز ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شود، سایر رقبای شاسی بلند جنسیس در نظر گرفته شوند. هرچند لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از خودروهای مذکور ردیف سوم ندارند.

منبع :InsideEVsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.