تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 62368

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، سدان فوق لوکس هیوندای با طراحی و امکانات خیره کننده آمد + عکس

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، سدان فوق لوکس هیوندای با طراحی و امکانات خیره کننده آمد + عکس

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، سدان فوق لوکس هیوندای با طراحی و امکانات خیره کننده آمد + عکسجنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ یک سدان لوکس تمام‌عیار با طراحی بسیار زیبا و ظریف به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات و تصاویر این خود..

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، سدان فوق لوکس هیوندای با طراحی و امکانات خیره کننده آمد + عکس

جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ یک سدان لوکس تمام‌عیار با طراحی بسیار زیبا و ظریف به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات و تصاویر این خودرو همراه گجت نیوز باشید.

هیوندای به‌تازگی اولین تصاویر از جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ را به اشتراک گذاشته است. این مدل جدید از پیشرانه V6 توئین توربو بهره می‌برد و احتمالاً سوار بر پلتفرم محورعقبِ جنسیس G80 و GV80 خواهد بود و سیستم تمام چرخ متحرک جزو آپشن‌ها قرار خواهد گرفت.

جنسیس G90 مدل 2023

فاصله بین محورهای این مدل جدید G90 مثل مدل قبلی طویل است و قسمت پنجره‌ها، ستون‌ها و سقف آن از طراحی جذابی بهره می‌برد. فاصله نوک ماشین تا ابتدای چرخ جلو، کوتاه ولی کاپوت خودرو طویل است و صندق عقب آن شبیه به جنسیس G80 به نظر می‌رسد. در عین حال، در طراحی دو پهلوی جنسیس G90 از شلوغ‌کاری پرهیز شده است و صرفاً چند خط برجسته و دستگیره‌های درب کشویی را مشاهده می‌کنیم که باعث شده‌اند پهلوهای این خودرو سطحی صاف داشته باشند.

قسمت جلویی جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ نیز نکات جالب توجه‌ای دارد. جلوپنجره بزرگ این خودرو با طرح لوزی‌شکل چند لایه‌اش را می‌توان ظریف‌ترین نسخه از جلوپنجره‌های جنسیس دانست. چراغ‌های جلوی LED این خودرو که از جلوپنجره تا طاق چرخ امتداد پیدا می‌کنند، کوچک‌ترین چراغ‌های استفاده شده در خودروهای جنسیس تاکنون به شمار می‌روند. به گفته جنسیس، این با تلاقی چراغ‌های شب با نورهای بالا و پایین عملی شده است.

جنسیس G90 مدل 2023

در قسمت پشتی جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳، المان‌های اساسی نظیر جای پلاک و چراغ دنده عقب به قسمت پایینی سپر خودرو منتقل شده‌ که نمای قسمت پشتی را به‌صورت کلی مرتب‌تر کرده است. این مدل، اولین مدل جنسیس دارای دو لایت بار با عرض کامل در قسمت پشتی است؛ یک لایت بار باریک و ظریف در پایین و یک لایت بار در بالا که باعث شده است چراغ عقب این خودرو حجیم‌تر و برجسته‌تر به نظر برسد.

علاوه بر این، جنسیس نسخه‌ای ویژه از جنسیس G90 را ارائه خواهد داد که فاصله بین محورهای آن نسبت به نسخه معمولی ۱۹ سانتی‌متر بیشتر خواهد بود. این نسخه ویژه از چرخ‌های ۲۰ اینچی خاصی برخوردار است و همچنین تزئینات کرومی بیشتر و روشن‌تری در ستون B، قسمت پایینی بدنه، سپرها و دور پنجره‌های آن به کار رفته است.

جنسیس G90 مدل 2023

نسخه ویژه طویل‌تر جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳

متاسفانه هیچ تصویری از فضای داخلی جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ منتشر نشده است ولی به راحتی می­‌توان انتظار کابینی لوکس‌تر با الهاماتی از جنسیس G80 را داشت. با نزدیک‌تر شدن به عرضه این خودرو در سال آینده میلادی، اطلاعات بیشتری درباره آن ارائه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

نسخه برقی شاسی بلند لوکس جنسیس GV70 معرفی شد + عکس و مشخصات

در ادامه تصاویر بیشتری را از این خودرو مشاهده می‌کنید:

جنسیس G90 مدل 2023
جنسیس G90 مدل 2023
جنسیس G90 مدل 2023

منبعcnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.