تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
کد خبر : 64135

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE سامسونگ را تماشا کنید

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE سامسونگ را تماشا کنید

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE سامسونگ را تماشا کنید اولین ویدئو جعبه گشایی و بررسی گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE منتشر شد. سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده اما به لطف افشاگران..

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE سامسونگ را تماشا کنید

اولین ویدئو جعبه گشایی و بررسی گوشی مورد انتظار گلکسی S21 FE منتشر شد. سامسونگ هنوز این گوشی را معرفی نکرده اما به لطف افشاگران، حالا می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به این گوشی داشته باشیم.

اگر شما هم پیگیر اخبار تکنولوژی در ماه‌ها و حتی سال گذشته بوده باشید، احتمالا نام گلکسی S21 FE را بارها شنیده اید. این مدل جزو مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ است که باید ماه‌ها پیش معرفی و عرضه می‌شد. تا به امروز، اطلاعات، ویژگی‌ها، مشخصات فنی و تصاویر رندر شده این گوشی منتشر شده بود و حالا، حتی ویدئو جعبه گشایی و بررسی گلکسی S21 FE هم منتشر شده است! با توجه به موارد فاش شده، به نظر می‌رسد سامسونگ تقریبا هیچ چیزی برای ارائه در روز معرفی گلکسی S21 فن ادیشن نداشته باشد.

بررسی ویدئویی و آنباکس گلکسی S21 FE سامسونگ

هنوز زمان قطعی معرفی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ مشخص نشده است. اطلاعاتی که در دست داریم، سه تاریخ سوم یا چهارم ژانویه (۱۳ یا ۱۴ دی) یا ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) را به عنوان روز معرفی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن اعلام می‌کنند. نکته جالب این است فردی در کشور آفریقای جنوبی، موفق به خرید گلکسی S21 FE شده و ویدئوهایی از این گوشی منتشر کرده است.

پیش از هر چیز، بهتر است بدانید در جعبه این گوشی هم خبری از شارژر نیست. باتری گلکسی اس ۲۱ FE دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گوشی از شارژ سریع و شارژ سریع وایرلس پشتیبانی می‌کند. در گلکسی S20 FE، مشکلات زیادی در نمایشگر وجود داشتند و به نظر می‌رسد در نسل جدید گوشی‌های فن ادیشن سامسونگ هم این مشکل پابرجا باشد.

در ویدئو منتشر شده اعلام شده است که نمایشگر این گوشی، دارای ته‌رنگ سبز است. ظاهرا او با مقایسه نمایشگر این گوشی سامسونگ با پوکو ایکس ۳ به این نتیجه رسیده است. همچنین این فرد اعلام کرده راهی برای تغییر بالانس رنگ سفید در نمایشگر این مدل نیست. این در حالی است که حتی برخی از میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ هم از پس این کار بر می‌آیند. البته این احتمال وجود دارد که این گلکسی S21 FE، یک نسخه غیررسمی باشد و چنین مشکلاتی در نسخه رسمی، وجود نداشته باشند.

ایرادات و نقاط ضعف گلکسی S21 فن ادیشن

کاربر u/UnknownWon در ردیت که ویدئوها و اطلاعات مربوط به گلکسی S21 FE را افشا کرده، درباره این گوشی به طور کلی نظری مثبت دارد. گلکسی S21 فن ادیشن در مقایسه با پوکو ایکس ۳، سبک‌تر، راحت‌تر و حس بهتری به کاربر منتقل می‌کند. با این وجود سامسونگ در برخی از بخش‌ها کم‌کاری کرده است. برای مثال دوربین سه‌گانه در این مدل، ظاهرا همان دوربین‌های گلکسی S20 FE هستند.

یکی دیگر از کم‌کاری‌های سامسونگ در زمینه حسگر اثر انگشت است. این حسگر بر خلاف سری گلکسی S21، از نوع اولتراسونیک نیست و کره‌ای‌ها به استفاده از حسگر اپتیکال بسنده کرده اند. با این که بررسی ویدئویی روی نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE صورت گرفته اما در کشور ما، احتمالا این گوشی با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش برسد. گلکسی S21 Fan Edition از ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هنوز عرضه نسخه ۴G این گوشی قطعی نیست.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.