تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
کد خبر : 55454

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند ۶

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند ۶

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند ۶چند روز قبل شیائومی می اسمارت بند ۶ – Xiaomi Mi Smart Band 6 روانه بازارهای جهانی شد و در این ویدیو به جعبه گشایی این دستبند تناسب اندام پرداخته شده است.
شیائومی می ا..

می اسمارت بند 6جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند ۶

چند روز قبل شیائومی می اسمارت بند ۶ – Xiaomi Mi Smart Band 6 روانه بازارهای جهانی شد و در این ویدیو به جعبه گشایی این دستبند تناسب اندام پرداخته شده است.

شیائومی می اسمارت بند ۶ بالاخره وارد بازارهای جهانی شد. این دستبند سلامتی برای اولین بار در فروردین ماه در چین معرفی و عرضه شد و پس از آن طرفداران شیائومی در سایر کشور‌ها مشتاقانه منتظر عرضه‌اش بودند تا اینکه شرکت چینی بالاخره در رویداد Mi Smarter Living 2022 خبر از عرضه این محصول در هند داد.

در ویدیو جعبه گشایی Mi Smart Band 6 می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبۀ این دستبند سلامتی بیندازید.

جعبه گشایی شیائومی می اسمارت بند ۶ – Xiaomi Mi Smart Band 6

دانلود ویدیو

اسمارت بند جدید شیائومی از یک نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد با رزولوشن ۱۵۲ در ۴۸۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت بهره می‌برد. تراکم پیکسلی نمایشگر نیز برابر با ۳۲۵ پیکسل در اینچ است. شیائومی از یک باتری ۱۲۵ میلی‌آمپری در این گجت استفاده کرده است که از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند.

همچنین می بند ۶ می‌تواند در صورت عدم تحرک کافی به شما هشدار دهد و ۶ فعالیت ورزشی رایج را نیز به صورت خودکار شناسایی کند. علاوه بر اینها شما می‌توانید از گام شمار، ویژگی تعیین هدف ورزشی و تمرین تنفس این دستبند بهره‌مند شوید.

همچنین مطالعه کنید:

شیائومی مشغول کار روی یک گوشی با قاب پشتی الکتروکرومیک است

شیائومی می اسمارت بند ۶ با قیمت ۴۷ دلار در هند عرضه شده است و از سه روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. صاحبان مدل‌های قبلی شیائومی می بند (می بند ۱ تا می‌ بند ۵) می‌توانند در هنگام خرید از تخفیف ۷ دلاری بهره‌مند شوند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.