تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۴
کد خبر : 59806

جعبه‌گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو؛ زیبا و دلربا

جعبه‌گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو؛ زیبا و دلربا

جعبه‌گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو؛ زیبا و دلربادر ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو – Google Pixel 6 Pro با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به محتویات درون جعبه و ظاهر این گوشی زیبا بیندازیم.
سه‌شنبه شب گوگل ..

جعبه‌گشایی گوگل پیکسل 6 پروجعبه‌گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو؛ زیبا و دلربا

در ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو – Google Pixel 6 Pro با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به محتویات درون جعبه و ظاهر این گوشی زیبا بیندازیم.

سه‌شنبه شب گوگل بالاخره به‌طور رسمی و کامل از نسل جدید گوشی‌های خانواده پیکسل با نام گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو رونمایی کرد. سری Pixel 6 را می‌توان بزرگترین تغییر در تاریخچه گوشی‌های گوگل از زمان نکسوس‌ها دانست. گوشی‌های جدید از طراحی جدید، تراشه اختصاصی تنسور، سیستم دوربین بهبود یافته، باتری‌های بزرگتر، ویژگی‌های نرم افزاری عالی و قیمتی مناسب بهره می‌برند.

گوگل با سری پیکسل ۶ وارد قلمرو نمایشگر‌های LTPO با رفرش ریت بالا شده است. پیکسل ۶ پرو به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +QHD مجهز شده که نرخ تازه‌ سازی آن در بیشترین حالت به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. البته برای صرفه‌جویی در مصرف باتری این میزان با توجه به محتوای در حال نمایش تا ۱۰ هرتز نیز کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس از نمایشگر در برابر ضربه و خراش محافظت می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

قابلیت Live Translate گوگل پیکسل ۶ پیام‌های شما را به صورت زنده ترجمه می‌کند

در ویدیو کوتاه پایین می‌توانید نگاهی به ظاهر این گوشی جذاب و خوش قیمت بیندازید.

ویدیو جعبه گشایی گوگل پیکسل ۶ پرو

دانلود ویدیو

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های سری پیکسل ۶ تراشه تنسور است. تنسور در واقع اقدام شجاعانه گوگل برای خداحافظی با تراشه‌های اسنپدراگون و حرکت به سمت قلمرو معماری تراشه‌ اختصاصی است.

گوگل ادعا می‌کند که هر دو دستگاه نسبت به پیکسل ۵ تا ۸۰ درصد عملکرد بهتری در امور پردازشی دارند و در بخش‌ گرافیک نیز تا ۳۷۰ درصد قوی‌تر ظاهر خواهند شد. پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو هر دو از پردازشگر تصویر اختصاصی و چیپ امنیتی Titan M نیز بهره می‌برند.

گوگل سری گوشی‌های جدید خود را با اندروید ۱۲ روانه بازار خواهد کرد. زبان طراحی Material You گوگل سبب شده که این گوشی‌ها علاوه بر سخت‌افزار جدید از نرم‌افزاری با طراحی جدید نیز بهره ببرند.

در پایان شایان ذکر است گوگل برای پیکسل ۶ برچسب قیمتی ۵۹۹ دلاری را در نظر گرفته و مدل پرو را هم ۸۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است. این گوشی‌ها از ۶ آبان‌ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.