تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۶
کد خبر : 59448

جعبه‌گشایی گوشی وان پلاس ۹RT؛ زیبا و قدرتمند

جعبه‌گشایی گوشی وان پلاس ۹RT؛ زیبا و قدرتمند

جعبه‌گشایی گوشی وان پلاس ۹RT؛ زیبا و قدرتمندهفته گذشته از گوشی وان پلاس ۹RT رونمایی شد و در این ویدیو نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه OnePlus 9RT انداخته شده است.
وان پلاس ۹RT در مقایسه با وان پلاس ..

گوشی وان پلاس 9RTجعبه‌گشایی گوشی وان پلاس ۹RT؛ زیبا و قدرتمند

هفته گذشته از گوشی وان پلاس ۹RT رونمایی شد و در این ویدیو نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه OnePlus 9RT انداخته شده است.

وان پلاس ۹RT در مقایسه با وان پلاس ۹R با تغییرات مهمی مواجه شده است و البته با وان پلاس ۹ هم تفاوت‌های زیادی دارد. وان پلاس در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶۲ اینچی استفاده کرده است که کمی نسبت به مدل‌های غیر پرو بزرگتر است. هر دو گوشی وان پلاس ۹ و ۹R دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی هستند. پنل امولد E4 سامسونگ استفاده شده در این گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد حالت‌های رنگی sRGB و DCI-P3 هستیم.

قلب تپنده وان پلاس ۹RT را اسنپدراگون ۸۸۸ تشکیل می‌دهد و ۸ یا ۱۲ گیگ رم LPDDR5 (چهار کاناله) و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 (دو کاناله) پشتیبانی می‌شود. شایان ذکر است که گزینه ۱۲ گیگ رم فقط در کنار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

دو گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو به دلیل تقلب از فهرست بنچمارک گیگ بنچ حذف شدند

در این ویدیو کوتاه می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه این گوشی خوش قیمت و قدرتمند بیندازید.

نگاهی به گوشی وان پلاس ۹RT

دانلود ویدیو

وان پلاس ۹RT انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دو سلولی تامین می‌کند و شاهد پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات هم هستیم. هرچند که برخلاف شارژ سریع، انتقال داده از طریق درگاه USB-C با استاندارد USB 2.0 انجام می‌شود. این مورد بیشتر در هنگام اتصال دستگاه‌های خارجی همچون مانیتور اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وان پلاس قیمت ۵۱۰ دلاری را برای مدل پایه این گوشی در نظر گرفته است. برای مقایسه باید گفت که مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی وان پلاس ۹ در هنگام عرضه ۵۹۰ دلار قیمت داشت.

کاربران چینی می‌توانند از میان سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی یکی را انتخاب کنند. این شرکت هنوز درباره عرضه ۹RT در سایر مناطق توضیحی ارائه نداده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.