تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 65097

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به وان پلاس ۱۰ پرو

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به وان پلاس ۱۰ پرو

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به وان پلاس ۱۰ پرو چند روز قبل گوشی وان پلاس ۱۰ پرو – OnePlus 10 Pro به‌طور رسمی معرفی شد و در این ویدیو می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه پرچمدار جدید وان..

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به وان پلاس ۱۰ پرو

چند روز قبل گوشی وان پلاس ۱۰ پرو – OnePlus 10 Pro به‌طور رسمی معرفی شد و در این ویدیو می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه پرچمدار جدید وان پلاس بیندازید.

وان پلاس ۱۰ پرو در قیاس با نسل قبلی خود پیشرفت چشم‌گیری داشته است. این گوشی از آخرین نسخه چیپست کوالکام قدرت می‌گیرد، از قابلیت شارژ سریع ۵۰ واتی بهره می‌برد و دومین نسل نمایشگر LTPO را ارائه می‌کند که نرخ رفرش انعطباق‌پذیرتر با انعطاف بیشتری دارد.

همچنین مطالعه کنید:

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین وان پلاس ۱۰ پرو قدرت عکاسی این گوشی را نشان می‌دهد

جدیدترین پرچمدار وان پلاس به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO 2.0 AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسلی مجهز است. این پنل از نرخ رفرش انطباق‌پذیر با تنظیم بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز و دومین نسل فناوری LTPO برخوردار است که علیرغم ذخیره بیشتر باتری، می‌تواند در اکثر موارد فریم ریت بالاتری را ارائه کند.

قلب تپنده گوشی وان پلاس ۱۰ پرو چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است. این تراشه را ۸ یا ۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی پرسرعت UFS 3.1 همراهی می‌کنند.

در این ویدیو می‌توانید نگاهی به ظاهر و محتویات درون جعبه OnePlus 10 Pro بیندازید.

وان پلاس بار دیگر برای توسعه دوربین‌های گوشی خودش با شرکت پرآوازه سوئدی Hasselblad همکاری داشته است. سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX789 با اندازه پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری، اندازه ۱/۱.۴۳ اینچی و لنز f/1.8‌ در جلوی آن است. برای عکاسی فوق گسترده هم سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Samsung JN1 در پشت یک لنز ۱۵۰ درجه‌ای قرار گرفته است. سومین دوربین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳.۳ برابری اپتیکال خواهد بود. در جلوی گوشی نیز یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX615 در پشت یک لنز f/2.4 برای عکاسی سلفی قرار دارد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.