تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر : 585833

جشنواره فروش لوازم جانبی و دیجیتال بیکو

جشنواره فروش لوازم جانبی و دیجیتال بیکو

در این قسمت با معرفی انواع لوازم جانبی دیجیتال بیکو آمده‌ایم تا شما را با بخشی دیگر از تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز این جشنواره آشنا کنیم. جشنواره بیکو فرصت خوبیست تا انواع لوازم جانبی دیجیتال را با قیمت ارزان بخرید حتی از تخفیف‌های انواع ساعت مچی و هوشمند استفاده کنید. بهتر است هرچه سریعتر به

در این قسمت با معرفی انواع لوازم جانبی دیجیتال بیکو آمده‌ایم تا شما را با بخشی دیگر از تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز این جشنواره آشنا کنیم. جشنواره بیکو فرصت خوبیست تا انواع لوازم جانبی دیجیتال را با قیمت ارزان بخرید حتی از تخفیف‌های انواع ساعت مچی و هوشمند استفاده کنید. بهتر است هرچه سریعتر به مطالعه لوازم الکترونیک و انواع هدفون و هندزفری این فروشگاه بپردازیم.

انواع لوازم دیجیتال بیکو

بخش دیگری از جشنواره فروش بیکوپلاس به انواع لوازم جانبی دیجیتال مانند اسپیکر، کابل شارژ یا دسته بازی اختصاص دارد و فرصتی عالی برای نوجوانان و جوانان محسوب می‌شود. اگر دنبال تخفیف‌های ویژه و فوق‌العاده هستید پیشنهاد می‌کنیم به محصولات زیر نگاهی بیندازید:

اسپیکرSmart

یک گزینه فوق‌العاده برای این که ساعت‌ها بتوانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید! این اسپیکر بلوتوثی هست و می‌توانید هر فلش و رمی که بخواهید به آن متصل کنید. اگر دوست دارید خرید لوازم جانبی دیجیتال را با قیمتی ارزان و تخفیفی طلایی تجربه کنید، برندSmart  با تخفیف 41% برایتان مهیا شده است.

دستکش تاچ‌اسکرینEnzo

جشنواره فروش لوازم جانبی و دیجیتال بیکو

ممکن است برایتان عجیب به نظر برسد که چطور دستکش می‌تواند جزو «لوازم جانبی دیجیتال» محسوب می‌شود! با خرید این دستکش می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ یکی این که برای روزهای سرد زمستان از آن استفاده کنید هم بدون مشکل صفحه نمایش گوشی و تبلت را لمس کنید یا برای نوشتن پیام و عکاسس با موبایل آن را به کار ببرید. دستکشEnzo  با تخفیف 71% جزو ارزان‌ترین محصولات الکترونیک فروشگاه بیکو به شمار می‌آید.

پاوربانک 795

یکی از جدیدترین کالاهای دیجیتال در سایت بیکوپلاس، پاوربانک 795 است که با خرید آن نیاز نیست دیگر نگران شارژ لوازم الکترونیک خود باشید؛ زیرا این وسیله برای شارژ همه وسایل مانند موبایل، ساعت هوشمند، دوربین و… مناسب است. حتی می‌توانید با این پاوربانک به شکل بلوتوثی باتری لوازم را شارژ کنید. پاوربانک 795 با تخفیف 35% در جشنواره آنلاین بیکو عرضه می‌شود.

انواع ساعت مچی بیکو

جشنواره فروش لوازم جانبی و دیجیتال بیکو

ساعت‌های مچی و هوشمند در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین انواع لوازم جانبی به شمار می‌روند و دست کمی از سایر وسایل الکترونیک ندارند. از آنجایی که در جشنواره فروش بیکو همه چیز پیدا می‌شود، می‌توانید انواع ساعت آنالوگ را با تخفیف شگفت‌انگیز از این فروشگاه خریداری کنید. بهترین نمونه‌های آن عبارت‌اند از:

ساعت آنالوگHublot

ساعت مچی Hublot  یک گزینه شیک و محشر برای آقایانی است که دوست دارند جذاب و جنتلمن در مهمانی‌ها یا محل کار حاضر شوند و توجه دیگران را به خود جلب کنند. ترکیب این ساعت همراه با کت شلوار تاکسیدو و کفش آکسفورد عالی است و می‌توانید با تخفیف 48% و سود بی‌نظیر آن را از بیکوپلاس خریداری کنید.

ساعت آنالوگIIk Collection

«ساعت مچی» IIk Collection هم یکی از بهترین ایده‌ها به عنوان اکسسوری به شمار می‌رود و می‌توانید با تخفیف قابل توجه از بیکوپلاس تهیه کنید. این ساعت فلزی با طرح طلایی و نقره‌ای علاوه بر نمایش زمان، روز را هم به شما نشان می‌دهد و تخفیفی مناسب در حد 39% را به خود اختصاص داده است.

انواع هندزفری بیکو

جشنواره فروش لوازم جانبی و دیجیتال بیکو

اگر دوست دارید خرید هدفون و هندزفری را به شکلی متفاوت تجربه کنید پیشنهاد می‌دهیم به بخش لوازم دیجیتال در فروشگاه بیکوپلاس هم سری بزنید. دو نمونه از این وسایل را در زیر مشاهده می‌کنید:

Galaxy

اگر طرفدار هندزفری سیم‌دار هستید برندGalaxy  با 44% تخفیف بهترین گزینه است و می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی، گیمینگ و تماس تلفنی از آن استفاده کنید.

JBL 

«هدفون» بلوتوثیJBL  برای افرادی مناسب است که به وسایل بی‌سیم علاقه دارند طوری که در فاصله زیاد برای مثال 10متر هم قدرت عمل داشته باشد. این وسیله برای همه کاربردهای روزمره مناسب است و قیمت ارزان آن عالیست.

نتیجه‌گیری

با توجه به آنچه درباره انواع لوازم جانبی دیجیتال و ساعت مچی جشنواره فروش بیکو می‌دانید انتخابتان کدام وسیله است؟ البته از مدل‌های هدفون و هندزفری آن هم نمی‌توان گذشت؛ توصیه می‌کنیم از تخفیف‌های ویژه این فروشگاه ساده نگذرید و نهایت استفاده را ببرید!

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.