تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۱
کد خبر : 70434

جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد

جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد

جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه داردبا اعلام ایرانسل، جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. در ادامه با جزئیات این جشنواره آشنا می‌شویم.
روابط عمومی..

جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد

با اعلام ایرانسل، جشنواره تولید محتوای دانا تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. در ادامه با جزئیات این جشنواره آشنا می‌شویم.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد جشنواره تولید محتوای آنلاین دانا تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. دانا، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که رقابت تولید محتوای آنلاین را به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از روش‌های نوین و پیشرو در بخش آموزش آنلاین برگزار می‌کند.

این پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، علاقه‌مندان به نویسندگی و تولید محتوای دیجیتال را دعوت کرده تا درباره عصر جدید آموزش و چشم‌انداز تعلیم و تربیت در دوران انقلاب آموزش آنلاین، محتواهایی ارزنده و جذاب تولید کنند. علاقه‌مندان ضمن شرکت در جشنواره تولید محتوای دانا می‌توانند شانس خود برای برنده شدن یکی از جوایز ارزشمند این رقابت را نیز امتحان کنند.

علاقه‌مندان باید محتواهای تولید شده در زمینه‌های مذکور را به صورت محتوای متنی در مجله دانا به نشانی danaapp.ir/blog منتشر کرده یا در قالب محتوای متنی دیجیتال، با هشتگ #داناشو در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و لینکدین به اشتراک بگذارند.

جوایز جشنواره تولید محتوای دانا

همانطور که گفته شد، به برگزیدگان این جشنواره جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود؛ به این صورت که یک دستگاه مک بوک به نفر اول، یک گوشی هوشمند آیفون ۱۳ به نفر دوم و یک تبلت سامسونگ به نفر سوم اهدا خواهد شد و ۲۰ نفر برتر نیز به عنوان بهترین تولیدکنندگان محتوا در سایت دانا معرفی می‌شوند.

برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهلت دارید تا محتواهای تولیدی خود را ارسال کنید. در پایان، وبیناری بر بستر دانا پلاس در خصوص جدیدترین روش‌های تولید محتوا با حضور متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.

سامانه‌های دانا به نشانی danaapp.ir و دانا پلاس به نشانی danaplus.net، دو پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل به عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات ۵G در ایران و رکورددار سرعت اینترنت در کشور محسوب می‌شوند. سامانه دانا در حوزه ارائه محتوای آموزشی آنلاین و دانا پلاس نیز در زمینه برگزاری آنلاین کلاس‌ها، جلسه‌ها و وبینارها فعالیت می‌کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.