تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر : 27153

جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

جشنواره تابستانى محصولات هوآوى

کافه دانش: در میانه فصل گرم هوآوی با شماست و با جشنواره تابستانى محصولات هوآوى سعی در ارائه هدیه‌ای درخور برای شما مشتری عزیز دارد. از تاریخ ۱۱ تا ۲۳ مرداد امسال می‌توانید با خرید هر گوشی هوآوی‌ برنده جایزه‌ای ویژه شوید. این جایزه یه تمامی خریداران تعلق می‌گیرد. هر محصول جایزه مخصوص به خود …

کافه دانش: در میانه فصل گرم هوآوی با شماست و با جشنواره تابستانى محصولات هوآوى سعی در ارائه هدیه‌ای درخور برای شما مشتری عزیز دارد. از تاریخ ۱۱ تا ۲۳ مرداد امسال می‌توانید با خرید هر گوشی هوآوی‌ برنده جایزه‌ای ویژه شوید. این جایزه یه تمامی خریداران تعلق می‌گیرد. هر محصول جایزه مخصوص به خود را دارد که جزئیات آن در جدول زیر آمده است.

لازم به ذکر است که در جشنواره تابستانى محصولات هوآوى، این جوایز فقط به گوشی‌های دارای گارانتی معتبر تعلق می‌گیرد و منوط به روشن کردن دستگاه خریداری‌شده به همراه سیم‌کارت هدیه در محل غرفه هوآوی می‌باشد. در صورت خرید و دریافت هدایا به صورت آنلاین، امکان دریافت مجدد هدیه در محل غرفه‌هاى هوآوى وجود نخواهد داشت. پس از خرید هر گوشی از فروشگاه‌های پرتعداد هوآوی در سطح شهر می‌توانید با مراجعه به مراکز تعیین‌شده هوآوی، نسبت به دریافت جایزه خود اقدام کنید. لیست این مراکز در ادامه آمده است. لازم به ذکر است که این جشنواره در روزهاى تعطیل انجام نخواهد شد.

فروشگاه‌های معتبر هوآوی در جشنواره تابستانی محصولات هوآوی

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.