تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۰۰
کد خبر : 74333

جزوه ننویس؛ استارتاپ پیشتاز حوزه آموزش

جزوه ننویس؛ استارتاپ پیشتاز حوزه آموزش

نوآوری در عصر حاضر یک ضرورت جدی است و با این حال نوآور بودن در راستای کاربرد و بهبود عملکرد به شکل تناوبی در حال سخت شدن است. جزوه ننویس یک استارتاپ با تمرکز بر بازار دانشگاه است که تلاش می‌کند دانشجویان محتوای باکیفیت را در بستر موبایل خود داشته باشند. محمدعلی میلانی صدر بنیانگذار …

نوآوری در عصر حاضر یک ضرورت جدی است و با این حال نوآور بودن در راستای کاربرد و بهبود عملکرد به شکل تناوبی در حال سخت شدن است.

جزوه ننویس یک استارتاپ با تمرکز بر بازار دانشگاه است که تلاش می‌کند دانشجویان محتوای باکیفیت را در بستر موبایل خود داشته باشند.

محمدعلی میلانی صدر بنیانگذار مجموعه‌ای است که تا به‌حال توانسته بیشتر از سی اپلیکیشن را دروبسایت خود تولید و منتشر کند و این قصه ادامه خواهد داشت. نکته جالب درمورد این استارتاپ تعامل خاصی است که با دانشجویان دارد و برای مثال در قسمت صدای دانشجو امکانی برای دانشجویان فراهم شده است تا مشکلات دانشگاه خود را بیان کنند و زیرساختی شکل گرفته است که صدا دانشجویان شنیده شود.

برای مثال اپلیکیشن الکترونیک ۱ که در این وبسایت برای سیستم‌ عامل‌های اندرویدی منتشر شده است، حاوی جزوات کامل و درجه یک دانشگاهی است که در کنار نمونه سوالات پایان ترم دانشگاهی اعم از سراسری و آزاد و سوالات کنکور کارشناسی ارشد همگی با پاسخ واقعا باعث شده است که دانشجویان با مرجع غنی از محتوا سروکار داشته باشند. از طرفی داخل اپلیکیشن‌ها امکاناتی مثل ثبت یادداشت، اندازه گیری زمان درس خوندن و… وجود دارد که فرایند مطالعه را دلپذیرتر خواهد کرد. جزوه ننویس پشتیبانی شبانه روزی دارد و در تلگرام پاسخگوی دانشجویان است تا چنانچه مشکل فنی وجود داشته باشد سریعاً برطرف شود. در حال حاضر قیمت محصولات جزوه ننویس ۴۹۰۰ تومان و در برخی موارد ۷۹۰۰ تومان است که این قیمت بسیار منصفانه بوده و به اصطلاح قیمت دانشجویی است.

استارتاپ‌ها تلاش می‌کنند کیفیت زندگی ما را افزایش دهند، اگر ما به عنوان شهروند از آن‌ها حمایت کنیم اولاً آن‌ها قادر خواهند بود تا خدمات بیشتر و باکیفیت تری به ما بدهند، دوماً باعث می‌شود فضا برای ورود سایر استارتاپ‌ها فراهم شود. این پارادایم در نهایت به نفع شهروندان حواهد بود که محصولات و خدمات با قیمت واقعی و در بستر شفاف  برای آن‌ها عرضه خواهد شد.

جزوه ننویس در الکامپ ۹۷ و الکامپ ۹۸ با استقبال بی‌نظیر دانشجویان و فعالین حوزه کسب‌وکار اینترنتی مواجه شد و همین امر سبب شده است که محصولات وخدمات جدیدی به این  کسب‌وکار جوان اضافه شود.

استارتاپ‌های حوزه آموزش و یادگیری از آن جهت اهمیت جدی‌تری دارند که افراد می‌توانند با یادگیری منابعی که این کسب‌وکارها در اختیار آن‌ها می‌گذارند، رشد کنند و در اجتماع موقعیت بهتری کسب کنند. آموزش یک امر حیاتی برای هر کشوری است و بهبود زیرساخت‌های آن به شکل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تاثیر بسیار مطلوبی در ثروت آفرینی خواهد گذاشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.