تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 71631

جزئیات تازه ای از خودروی برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

جزئیات تازه ای از خودروی برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

جزئیات تازه ای از خودروی برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شدتصاویر و مشخصات فنی دومین شاسی‌بلند هواوی به‌نام آیتو M7 فاش شد. این خودروی هیبریدی-الکتریکی از مصرف سوخت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
سال گذشت..

جزئیات تازه ای از خودروی برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

تصاویر و مشخصات فنی دومین شاسی‌بلند هواوی به‌نام آیتو M7 فاش شد. این خودروی هیبریدی-الکتریکی از مصرف سوخت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

سال گذشته، شرکت هواوی از اولین خودروی الکتریکی خود، تحت برند زیرمجموعه AITO در چین رونمایی کرد. این شاسی‌بلند برقی که AITO M5 نام دارد، به عنوان یک استراتژی تجاری جسورانه از سوی هواوی، با هدف گسترش تخصص خود در صنعت خودرو وارد بازار شد. حالا به‌نظر می‌رسد آیتو M7، دومین شاسی‌بلند این شرکت خواهد بود که طی ماه‌های آینده معرفی می‌شود.

با توجه به تقاضا و فروش مناسب AITO M5 EV، به‌نظر می‌رسد این کمپانی چینی به توسعه خودروهای الکتریکی در بازار ادامه خواهد داد. فهرست اخیر ثبت شده در دیتابیس MIIT چین، نشان می‌دهد که هواوی از قبل، برای نسل جدید خودروهای خود برنامه‌هایی را تدارک دیده و اخیرا نیز برای ادامه فعالیت خود در این راستا، گواهینامه دریافت کرده است. در این لیست، نام محصول درج نشده، اما پس از بررسی دقیق‌تر مشخص شد که در یکی از عکس‌ها، عباراتی مبهم مانند “آیتو M7” به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد خودرو الکتریکی بعدی هواوی نیز تحت عنوان زیر مجموعه خود از برند AITO عرضه خواهد شد.

جزئیات تازه ای خودرو برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

طبق اطلاعات موجود در این فهرست، هواوی AITO M7 EV یک شاسی‌بلند الکتریکی هیبریدی و ۶ نفره با اندازه متوسط است که در مقایسه با AITO M5، اندکی بزرگ‌تر خواهد بود. در نمای بیرونی، به‌نظر می‌رسد آیتو M7 از طراحی مشابهی با سری AITO M5 برخوردار است، بدین معنا که در این محصول نیز از همان توری تهویه هوای عظیم در سپر جلو، خطوط مستقیم سقف، چراغ‌های جلوی شفاف آیرودینامیک، تزئینات کرومی رنگ در سراسر بدنه و دیگر ویژگی‌ها استفاده شده است.

محصول الکتریکی هواوی هم‌چنین در نسخه‌هایی با دو نوع رینگ پنج‌ یا ده پره با موارد قابل ارتقای اختیاری نظیر شیشه‌های رنگی نیمه شفاف مایل به خاکستری کرومی یا سیاه مایل به جوهری عرضه خواهد شد. با این‌حال، یکی از تغییرات جزئی در طراحی AITO M7، تغییر احتمالی محل قرارگیری لوگوی “Huawei Zhixuan” در مقایسه با AITO M5 است. با اینکه تصاویر منتشر شده، تمام زوایا را نشان نمی‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که هواوی به تازگی تصمیم گرفته تا لوگوی خود را در جای دیگری از خودرو قرار دهد.

جزئیات تازه ای خودرو برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

هواوی AITO M7 در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ابعادی برابر با ۱۷۷۵x1945x5020 میلی‌متر و وزنی معادل ۲۳۴۰ کیلوگرم دارد.

پیشرانه مورد استفاده در خودروی هیبریدی الکتریکی آیتو M7، مجموعه‌ای از موتور ۱.۵ لیتری و افزایش دهنده محدوده پیمایشی است. هم‌چنین حداکثر خروجی آن به ۱۲۰ اسب بخار می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، ۱.۰۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ارزیابی شده که رقم فوق‌العاده‌ای است.

جزئیات تازه ای خودرو برقی جدید هواوی، آیتو M7 منتشر شد

تحویل خودروهای AITO M5 در مارس ۲۰۲۲ آغاز شد و انتظار می‌رود تا AITO M7 نیز در اواخر سال جاری رونمایی شود.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.