تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر : 27440

جزئیاتی جدیدی از OxygenOS 11 منتشر شد

جزئیاتی جدیدی از OxygenOS 11 منتشر شد

جزئیاتی جدیدی از OxygenOS 11 منتشر شداکسیژن‌ اواس به خاطر راحتی استفاده و رابط کاربری بی‌نقصش به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های اندروید شناخته می‌شود. تلاش‌های شرکت وان‌پلاس برای توسعه قابلیت‌هایی که کاربران می‌خواهند باعث می‌شود که این سیستم‌عامل با هر به‌روزرسانی بهتر شود. به‌روزرسانی اکسیژن‌اواس ۱۱ که به‌روزرسانی عظیم وان‌پلاس بر پایه اندروید ۱۱ است نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
در یک مطلب منتشر شده در انجمن کاربران وان‌پلاس، پیت لائو (Pete Lau) مدیر ارشد اجرایی این شرکت، چیزی را اعلام کرده است که همه انتظارش را داشته‌اند. به‌روزرسانی اکسیژن‌ اواس ۱۱ شامل «برخی المان‌های طراحی‌شده جدید خواهد بود به‌علاوه قابلیت‌هایی که بسیار مورد انتظار هستند». هرچند ما هنوز تصویری از المان‌های طراحی‌شده جدید که پیت لائو متذکر شده است نداریم، اما قابلیت‌ها مورد انتظار همان‌هایی هستند که اعضای جامعه کاربری وان پلاس اوایل امسال میلادی درخواست کرده‌اند. صفحه‌نمایش همواره روشن، امکان گذاشتن قفل اثرانگشت روی عکس‌های مخفی اپلیکیشن گالری، اعلان‌های صوتی در زمان صد درصد شدن شارژ گوشی، وجود فولدر در صفحه..

جزئیاتی جدیدی از OxygenOS 11 منتشر شد

اکسیژن‌ اواس به خاطر راحتی استفاده و رابط کاربری بی‌نقصش به‌عنوان یکی از بهترین نسخه‌های اندروید شناخته می‌شود. تلاش‌های شرکت وان‌پلاس برای توسعه قابلیت‌هایی که کاربران می‌خواهند باعث می‌شود که این سیستم‌عامل با هر به‌روزرسانی بهتر شود. به‌روزرسانی اکسیژن‌اواس ۱۱ که به‌روزرسانی عظیم وان‌پلاس بر پایه اندروید ۱۱ است نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

در یک مطلب منتشر شده در انجمن کاربران وان‌پلاس، پیت لائو (Pete Lau) مدیر ارشد اجرایی این شرکت، چیزی را اعلام کرده است که همه انتظارش را داشته‌اند. به‌روزرسانی اکسیژن‌ اواس ۱۱ شامل «برخی المان‌های طراحی‌شده جدید خواهد بود به‌علاوه قابلیت‌هایی که بسیار مورد انتظار هستند». هرچند ما هنوز تصویری از المان‌های طراحی‌شده جدید که پیت لائو متذکر شده است نداریم، اما قابلیت‌ها مورد انتظار همان‌هایی هستند که اعضای جامعه کاربری وان پلاس اوایل امسال میلادی درخواست کرده‌اند. صفحه‌نمایش همواره روشن، امکان گذاشتن قفل اثرانگشت روی عکس‌های مخفی اپلیکیشن گالری، اعلان‌های صوتی در زمان صد درصد شدن شارژ گوشی، وجود فولدر در صفحه اپلیکیشن‌ها و دسته‌ای از ویژگی‌های مفید برای قابلیت زِن مود (Zen Mode)، بیشترین قابلیت‌هایی هستند که کاربران درخواست کرده‌اند.

پیت لائو همچنین اعلام کرده است که شرکت قصد ندارد قابلیت‌های مورد‌علاقه کاربران که در حال حاضر در اکسیژن‌ اواس وجود دارند را به خطر بیندازد. اکسیژن‌ اواس در راه که بر پایه اندروید ۱۱ طراحی شده است، قابلیت‌های مانند کارایی بسیار روان، رابط کاربری بی‌نقص، حجم کم و بسیاری از شخصی‌سازی‌ها را حفظ خواهد کرد.

مدیر ارشد وان‌پلاس همچنین اطلاعاتی را منتشر کرده است در خصوص زمانی که توسعه‌دهندگان می‌توانند به نسخه نهایی اکسژن‌اواس ۱۱ نگاهی بیندازند. اگر همه‌چیز مطابق برنامه پیش رود، وان‌پلاس به‌زودی پیش‌نمایش نسخه نهایی مخصوص توسعه‌دهندگان را منتشر خواهد کرد. شرکت قول داده است که یک بتای عمومی و باثبات را منتشر کند تا افراد بیشتری بتوانند اکسژن‌اواس ۱۱ را امتحان کنند. وان‌پلاس تاکنون زمان دقیق انتشار نسخه باثبات سیستم‌عامل خود را اعلام نکرده است، اما این شرکت قول داده است که در تاریخ ۲۰ مردادماه (August 10) جزئیات بیشتری را در اختیار مشتاقان قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.