تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
کد خبر : 52250

جدید ترین رگال های لباس+ یک رگال کمجا برای خانه ی شما

جدید ترین رگال های لباس+ یک رگال کمجا برای خانه ی شما

حتما برای شما هم پیش آمده است که فصد رفتن به یک میهمانی فوری را دارید و می بایست بهترین لباس خود را بپوشید، اما تا در کمد دیواری را می گشایید با انبوهی از لباس های تلنبار شده بر روی هم مواجه می شوید که انتخاب لباس از میان آن ها بسیار دشوار است. …

حتما برای شما هم پیش آمده است که فصد رفتن به یک میهمانی فوری را دارید و می بایست بهترین لباس خود را بپوشید، اما تا در کمد دیواری را می گشایید با انبوهی از لباس های تلنبار شده بر روی هم مواجه می شوید که انتخاب لباس از میان آن ها بسیار دشوار است. بعلاوه تمامی لباس ها چروک می باشند و می بایست بخشی از وقت خود را نیز برای اتو کشیدن صرف کنید. همین مشکل کافیست تا شما دیرتر از زمان معمول به مهمانی خود برسید.

مرتب بودن رگال لباس های شما می تواند علاوه بر زیبایی و تمیزی اتاق، شما را در زود رسیدن به میهمانی و یا جلسه فوری کمک کند. در این مقاله قصد داریم برخی از رگال های لباس جدیدی را که امروزه روی کار آمده اند را برای شما توصیف کنیم و علاوه بر آن یک رگال لباس جدید را می تواند کارایی بسیاری برای شما داشته باشد، معرفی کنیم. رگال جدید برای کسانی که مشکل کمبود جا دارند بسیار مناسب است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را انتخاب بهترین و مناسب ترین رگال لباس کمک کنیم.

 

انواع رگال و دسته بندی آن ها

اگر سری به پیشینه طراحی و تولید رگال های لباس بیندازید متوجه می شوید که تا چند سال پیش تنها چند مورد رگال لباس وجود داشت که قریب به ۹۰ درصد آن ها نیز تنها در فروشگاه ها کاربرد داشت. رگال ها به دلیل چهره زمخت و البته سایز بزرگ بودنشان در خانه ها جایی نداشتند و مردم از کمد برای نظم دادن به لباس های خود استفاده می کردند. اما در حال حاضر باتنها یکبار سرچ در سایت گوگل می توانید مدل های متنوعی از رگال را در رگال خاص مشاهده کنید. تمامی رگال ها جدید بوده و اکثریت آن ها برای منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کمبود جا سبب شده است که مردم به دنبال لوازمی باشند که علاوه بر اینکه کم جا بگیرد، نیازهای آن ها را نیز به طور کامل برطرف کند. در ادامه چندین مورد از همین رگال ها به شما معرفی می گردد.

  • رگال ایستاده

تقریبا همه یشما با رگال ایستاده آشنایی دارید. این رگال جزو قدیمی ترین موارد محسوب می شود که به دلیل کارایی همچنان مورد استفاده است. به هر فروشگاهی که مراجعه کنید حتما یک مدل رگال ایستاده مشاهده خواهید کرد. رگال های ایستاده در دو مدل ثاتب و چرخدار عرضه می شوند. در صورت نیاز می توانید پایه های رگال را به زمین ثابت کنید و یا اینکه چرخ هایی زیر رگال تعبیه کنید تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید. طول میله افقی رگال ایستاده قابل تغییر است و برحسب نیاز خود می توانید رگال ایستاده را خریداری کنید.

  • رگال مدرن

این نوع رگال را کمتر کسی دیده است و عموما در فروشگاه های لباس شیک و مجلل یافت می شود. این رگال مانند یک قفس پرنده به صورت عمودی است و شما می توانید لباس های خاص خود را درون آن آویزان کنید. این رگال برای منازلی با ابعاد کوچک توصیه نمی شود چرا که فضای بیشتری نسبت به دیگر لباس ها اشغال می کند. علاوه بر فروشگاه ها از این رگال برای دکوراسیون منازل نیز استفاده می شود.

جدید ترین رگال های لباس+ یک رگال کمجا برای خانه ی شما

  • رگال آینه دار

برخی از اتاق ها به دلیل فضای کم خود علاوه بر اینکه کمد دیواری ندارند، فضای بزرگی برای قرار دادن میز آرایش ندارند. عموما افراد ترجیح می دهند پس از پوشیدن لباس مورد نظر خود، درون آینه نگاهی بیندازند و سرتاپای خود را رصد کنند. بهترین گزینه برای شما رگال اینه دار است. در این نوع رگال علاوه بر داشتن فضایی برای آویزان کردن لباس می توانید از یک آینه قدی نیز بهره مند شوید. از این پیشنهاد ویژه رگال خاص غافل نشوید.

  • رگال دو تکه

آیا می خواهید از رگال لباس خود به عنوان دکوراسیون نیز بهره ببرید؟ بهترین و مناسب ترین گزینه رگال دو تکه است که می توانید کنج اتاق شما را به شکا زیبایی تزیین کند. یکی از رگال ها برای آویزان کردن لباس و دیگری برای آویزان کردن شال و روسری و یا حتی کیف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. رگال دو تکه یک نوآوری جدید در صنعت رگال خاص جهت تلفیق دکوراسیون با رگال می باشد.

  • رگال دولاین

لباس هایی مانند کت و شلوار و پیراهن های کوتاه نیازی به رگال های با ارتفاع بلند ندارند. در صورتی که می خواهید یک رگال برای لباس هایی با ارتفاع کم داشته باشید. می توانید از رگال دولاین استفاده کنید. این نوع رگال لباس دارای دو فضا برای آویزان کردن لباس دارد و شما می توانید حجم بیشتری از لباس های خود را در آن جای دهید.

  • پیشنهاد ویژه رگال مینیمال

یکی از بزرگترین مشکلات در خانه هایی با متراژ پایین مشکل کمبود جا می باشد. حجم لباس ها نیز روز به روز در حال افزایش است و فضای کافی برای این حجم از لباس تعبیه نشده است. برخی از افراد تنها می خواهند یک رگال لباس برای جای دادن انبوه لباس های خود داشته باشن با این تفاسیر که رگال مورد نر فضای زیادی را اشغال نکند. رگال خاص برای همه ی شما یک گزینه جذاب دارد. در این حالت می توانید از رگال مینیمال استفاده کنید. این نوع رگال علاوه بر اینکه فضا کمی از خانه ی شما اشغال می کند. حجم زیادی از لباس های شما را نیز در خود جای می دهد. تمامی رگال هایی که در رگال خاص به فروش می روند توسط همین برند تهیه و تولید می شوند.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

با وجود اینکه تا چند سال پیش نیاز به رگال در منازل احساس نمی شد ولی امروزهه برای سازماندهی لباس ها و جلوگیری از چروک شدن آن ها وجود رگال لباس در هر خانه ای لازم است. در این مقاله در مورد چندین مورد از رگال های مربوط به رگال خاص با شما به بحث و بررسی پرداختیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید هر یک از رگال ها به وب سایت رگال خاص مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع رگال، رگال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.